H Mercedes-Benz Α-Class συνεχίζει μέχρι το 2026

H Mercedes-Benz Α-Class συνεχίζει μέχρι το 2026

Παρά τις φήμες περί διακοπής της παραγωγής της Mercedes-Benz A-Class, η παραγωγή της θα συνεχιστεί μέχρι και το 2026.

Mercedes-Benz A-Class

Παρά τις αρχικές, αισιόδοξες εκτιμήσεις, η Mercedes-Benz, αναγκάστηκε να τροποποιήσει τους στόχους της αναφορικά με τις πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων επιλογών της. Δεδομένης αυτής της συνθήκης, η γερμανική premium μάρκα, θα συνεχίσει να κατασκευάζει το πιο προσιτό θερμικό της μοντέλο. Την A-Class.

Πριν από μερικές εβδομάδες, ο CEO της Mercedes-Benz Ola Källenius, δήλωσε πως ο στόχος των Γερμανών είναι μέχρι το 2030, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων να αντικατοπτρίζουν το 50% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας. Θυμίζουμε πως αρχική πρόθεση της Mercedes-Benz ήταν ο πλήρης εξηλεκτρισμός της γκάμας της σε κάποιες αγορές. Ωστόσο, με τα νέα δεδομένα που προκύπτουν, οι Γερμανοί θα συνεχίσουν να εξελίσσουν μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (τουλάχιστον) μέχρι το 2030.

H Mercedes-Benz θα συνεχίσει να προσφέρει την A-Class μέχρι και το 2026

Mercedes-Benz A-Class

Στο πλαίσιο αυτό, η τωρινή γενιά της A-Class θα συνεχίσει να προσφέρεται μέχρι το 2026, τη στιγμή που δεν θα πρέπει να αποκλείσουμε εντελώς και το ενδεχόμενο ενός φρεσκαρίσματος, προς τα τέλη της δεκαετίας. Αν και δεν έχει υπάρξει επίσημη πληροφόρηση για κάτι τέτοιο.

Σε δηλώσεις του γύρω από τη νέα στρατηγική της φίρμας από την Στουτγάρδη, ο Källenius τόνισε: «Δεν νομίζω πως κανείς είχε σκεφτεί ότι η μεταμόρφωση της αυτοκινητοβιομηχανίας θα είναι μια ευθεία γραμμή. Θα υπάρξουν εύκολες και δύσκολες στιγμές». Όσον αφορά τώρα, τις τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων για το προσεχές μέλλον, δεν φάνηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος: «δεν θα δούμε σύντομα ίδια τιμή στα ηλεκτρικά και τα θερμικά αυτοκίνητα, απέχουμε πολλά χρόνια από το να γίνει κάτι τέτοιο».

Όλα αυτά τη στιγμή που μόνο σίγουρη δεν θα πρέπει να θεωρείται η απαγόρευση πωλήσεων νέων μοντέλων με κινητήρες βενζίνης στην ΕΕ, μέχρι το 2035. Ο οικονομικός διευθυντής της Porsche, Lutz Meschke, δήλωσε πρόσφατα πως «υπάρχουν πολλές συζητήσεις αυτή τη στιγμή γύρω από το τέλος του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Προσωπική μου εκτίμηση είναι πως κάτι τέτοιο θα μπορούσε να καθυστερήσει».
 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube