Γιατί οι Αρχές εφορμούν σε εργοστάσιο της Toyota στην Ιαπωνία;

Γιατί οι Αρχές εφορμούν σε εργοστάσιο της Toyota στην Ιαπωνία;

Έφοδος των Αρχών σε εργοστάσιο της Toyota, μετά το σκάνδαλο με τις αλλαγμένες ECU στους πετρελαιοκινητήρες ώστε να αποδίδουν μεγαλύτερα νούμερα ισχύος.

Toyota

Ιάπωνες αξιωματούχοι πραγματοποίησαν χτες έφοδο σε εργοστάσιο της Toyota, αφότου η εταιρεία παραδέχτηκε ότι προέβη σε παρατυπίες κατά τη δοκιμή κινητήρων ντίζελ. Ώρες μετά την έναρξη της έρευνας στο εργοστάσιο της Toyota Industries Corp. στην επαρχία Aichi στην κεντρική Ιαπωνία, ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, υποσχέθηκε να σώσει την κατάσταση.

Και να εξασφαλίσει ότι οι εταιρείες του ομίλου θα συνεχίσουν να κατασκευάζουν «καλά αυτοκίνητα».

Ο πιο καλοπουλημένος κατασκευαστής στον κόσμο αντιμετωπίζει μια σωρεία από σκάνδαλα

«Η δουλειά μου είναι να κατευθύνω σωστά την ομάδα», είπε ο Toyoda. Ζήτησε συγγνώμη και τόνισε ότι το όραμα της εταιρείας έχει τις ρίζες του στη δέσμευση της ιδρυτικής οικογένειας της Toyoda για την ενδυνάμωση της «genba», της υπόσχεσης των εργαζομένων «ότι θα φτιάχνουν καλά αυτοκίνητα που θα συμβάλλουν στην ευτυχία της κοινωνίας».

Toyota

Το σκάνδαλο των ντίζελ έρχεται σε μια εποχή κατά τα άλλα θεαματικών επιδόσεων για την Toyota, η οποία ήταν και φέτος ο πρώτος σε πωλήσεις κατασκευαστής παγκοσμίως.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ «Σας τα έλεγα για τα ηλεκτρικά», δηλώνει ο Akio Toyoda

Ο Toyoda μίλησε σε μια συνέντευξη Τύπου που μεταδόθηκε ζωντανά από μια αίθουσα που λειτουργεί ως χώρος μνήμης και τιμής για την ιδρυτική οικογένεια. Ο Sakichi Toyoda εφηύρε τον αυτοματοποιημένο αργαλειό ύφανσης. Ο γιος του, Kiichiro Toyoda, παππούς του Akio, ίδρυσε την Toyota Motor Corp.

Toyota

Οι δημοσιογράφοι κλήθηκαν το βράδυ της Δευτέρας στα κεντρικά της Toyota στο Τόκιο, αναφέρει το Autoblog. Εκεί, ο διευθύνων σύμβουλός της, Koji Sato, διάδοχος του Toyoda, ζήτησε συγγνώμη για το τελευταίο χάος: Τις παρατυπίες στις δοκιμές ντίζελ της Toyota Industries Corp., που κατασκευάζει τους κινητήρες πετρελαίου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Akio Toyoda ξαναχτυπά: «Τα ηλεκτρικά δεν είναι μονόδρομος»

Είχε προηγηθεί το σκάνδαλο της Daihatsu, που ανήκει στην Toyota, η οποία εξαπατούσε στις δοκιμές πρόσκρουσης για δεκαετίες. Το 2022, η Hino Motors, κατασκευαστής φορτηγών που επίσης ανήκει στον όμιλο Toyota, δήλωσε ότι παραποιούσε συστηματικά δεδομένα εκπομπών ρύπων από το 2003.

Toyota

Τα παραπάνω προστίθενται σε μια επείγουσα ανακοίνωση της Toyota και της General Motors προς τους ιδιοκτήτες περίπου 61.000 παλαιότερων μοντέλων Corolla και RAV4, κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες, να σταματήσουν να τα οδηγούν επειδή οι αερόσακοι Takata είναι ελλατωματικοί.

Πώς θα βγει η Toyota από την κρίση; Ο Toyoda περιορίστηκε στο να δηλώσει: «Έχουμε αντιμετωπίσει ταραχώδεις στιγμές και στο παρελθόν. Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε από πού ξεκινήσαμε».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube