Main menu

Γιάννης Κουτσουφλάκης
Κυριακή, 18 Μαρτίου 2018 - 1:34μμ

DS: Τέλος παραγωγής για τα DS 4 και DS 5

Η DS θα σταματήσει την παραγωγή των DS 4 και DS 5 τον προσεχή Μάιο στα εργοστάσια της Mulhouse και του Sochaux, χωρίς ευθεία ή άμεση αντικατάστασή τους.

Η premium φίρμα του Groupe PSA μόλις λανσάρισε εμπορικά το DS 7 Crossback, το πρώτο μοντέλο που εξελίχτηκε ύστερα από τη χειραφέτηση της DS Automobiles το 2014.

Και όπως είναι στρατηγικώς προγραμματισμένο, στη συνέχεια υπάρχει μία παρουσίαση νέου μοντέλου ανά έτος. Έτσι, σε λίγες εβδομάδες, η εταιρεία θα παρουσιάσει το μικρό SUV της, το DS 3 Crossback.

Κατά συνέπεια, η DS Automobiles βρίσκεται στη μέση μιας μεταβατικής περιόδου, ενώ το DS7 συνυπάρχει σήμερα στις αντιπροσωπείες με τα παλιά μοντέλα της εποχής της Citroën. Αλλά η μάρκα αναμένεται να ξεκαθαρίσει το τοπίο γρήγορα. Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν, σχεδίασε να σταματήσει την παραγωγή των DS 4 και DS 5 τον Μάιο.

Το κόμπακτ μοντέλο συναρμολογείται στο εργοστάσιο της Mulhouse, ενώ ο πρώην σημαιοφόρος της DS από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου του Sochaux. Γι’ αυτές τους δύο γαλλικές μονάδες, η διακοπή της παραγωγής δεν θα προκαλέσει μεγάλη ζημιά, καθώς οι πωλήσεις αυτών των μοντέλων έχουν προσλάβει ανεκδοτική διάσταση. Αυτό δεν θα φανεί καν στο Sochaux, ένα εργοστάσιο που τρέχει πάση δυνάμει για να αντιμετωπίσει τη ζήτηση του Peugeot 3008. Και αναμένεται να φτάσει σε παραγωγή-ρεκόρ το 2018.

Το DS 4 και το DS 5 δεν κατάφεραν ποτέ να βρουν ένα ευήκοο ακροατήριο. Το «πραγματικά» νέο μοντέλο, μιας και το DS 4 ήταν πολύ κοντά στο Citroën C4, το DS 5 ήταν πολύ δύσκολο να ταξινομηθεί σε κάποια κατηγορία. Παρόλα αυτά είχε το δικαίωμα να τολμήσει, επί τα ίχνη της διάσημης γαλλικής πολιτισμικής εξαίρεσης που εφαρμόζεται στο αυτοκίνητο εδώ και δεκαετίες. Για το DS 4, το παιχνίδι ήταν σχεδόν χαμένο από τα αποδυτήρια, με θυσιασμένη την πρακτική πτυχή του και με ίδιο ταμπλό με αυτό ενός μαζικού και κοινότοπου μοντέλου Citroën C4Το DS 5 δεν θα αποκτήσει απόγονο, ενώ το DS4 θα έχει απογόνο σε λίγα χρόνια, σε μια πιο συμβατική μορφή για να αντιμετωπίσει καλύτερα το Audi A3 και τη Mercedes-Benz A-Class.

Από τις παλιές μέρες, θα παραμείνει μερικά χρόνια το DS 3 (και η κάμπριο παραλλαγή του), αν και είναι το παλαιότερο DS. Ωστόσο, η γκάμα του θα απλουστευθεί.

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία