Bentley: SUV και EV. Με ένα σμπάρο, δύο τρυγόνια!

Bentley: SUV και EV. Με ένα σμπάρο, δύο τρυγόνια!

H Bentley Motors προσανατολίζεται σε νέα στρατηγική για την γκάμα των SUV και τα σχέδια εξηλεκτρισμού, ενοποιώντας τα.

Η υπέρ-πολυτελής φίρμα σχεδιάζει να κατασκευάσει μικρότερα SUV, κάτω από την Bentayga, τα οποία θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα, είπε στέλεχος της εταιρείας.

«Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι η Bentley, μακροπρόθεσμα, δεν θα παραμείνει με ένα SUV στην γκάμα της», είπε ο επικεφαλής της εταιρείας Wolfgang Duerheimer, σε εκδήλωση για το λανσάρισμα της Continental Supersports. «Έχουμε σαφείς ενδείξεις ότι μια μικρότερη Bentayga, ως SUV της Bentley θα τύχαινε σπουδαίας υποδοχής». 

Αλλά ένα μικρότερο SUV υα χρειαζόταν να είναι σημαντικά διαφορετικό από την Bentayga, προκειμένου να μην κανιβαλίσει τις πωλήσεις του μεγαλύτερου SUV της εταιρείας. Κάνοντάς το λοιπόν ηλεκτρικό, η διαφορετικότητα διασφαλίζεται.

«Εάν ψάχνεις για ένα τέτοιο αυτοκίνητο [μικρό SUV], το ερευνάς προκειμένου να το συνδυάσεις με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση», είπε ο Rolf Frech, μέλος του ΔΣ της Bentley, υπεύθυνος για το μηχανολογικό τομέα. «Και έχει πραγματικά νόημα για σένα, μόνο στην περίπτωση που φέρνει νέους πελάτες στις εταιρεία».

Ένα νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV θα μπορούσε να δημιουργήσει προβλήματα στο σπορ κουπέ που προαναγγέλλεται από το πρωτότυπο EXP 10 Speed 6. Η Bentley πιθανότατα δεν έχει τα κεφάλια για να εξελίξει ταυτόχρονα ένα ηλεκτρικό SUV και την έκδοση παραγωγής του EXP 10, ύστερα από την περιστολή των επενδύσεων του VW Group εξαιτίας των οικονομικών επιπτώσεων του dieselgate. Από την άλλη τα ρυθμιστικά οφέλη ενός μοντέλου με μηδενικές εκπομπές ρύπων είναι κάτι που δεν μπορεί εύκολα να αγνοηθεί. Οπότε ένα τέτοιο EV μπορεί να περάσει στη δεύτερη φάση σχεδιασμού για τον εξηλεκτρισμό της Bentley και πιθανότατα να προκύψει ως μοντέλο το 2020 ή και αργότερα, είπε ο Frech.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Bentley Bentayga

Η Bentley ανακοίνωσε την πρώτη φάση εξηλεκτρισμού φέτος: Μια έκδοση PHEV για κάθε μοντέλο της γκάμας. Η Bentayga θα είναι η πρώτη, ακολουθούμενη από τη νέα Continental GT και αργότερα από τις Mulsanne και Flying Spur. Τα μοντέλα θα χρησιμοποιούν αρχικά ένα συνδυασμό V6 PHEV που θα προμηθεύονται από το δίκτυο του VW Group και θα αποδίδει τουλάχιστον 500 άλογα.

Αλλά τα σχέδια δεν είναι η Bentley να αρκεστεί σε ένα επαναφορτιζόμενο σύστημα με θερμικό μοτέρ ένα V6. Σχεδιάζει επίσης ένα σύστημα V8 PHEV, ειδικά για την αμερικανική αγορά, όπως αναφέρουν επίσημα χείλη από την Bentley.

[Πηγή Autonews]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube