To ηλεκτρικό Ford Puma θα ονομάζεται «Gen-E»

To ηλεκτρικό Ford Puma θα ονομάζεται «Gen-E»

Η EV εκδοχή του δημοφιλούς crossover θα ανταγωνιστεί το Peugeot e-2008 και το επερχόμενο ηλεκτρικό Mini Aceman.

Ford Puma

Μία μόλις μέρα μετά την ανακοίνωση του ανανεωμένου Ford Puma, έχουμε επίσημα αποκαλυπτήρια για την ηλεκτρική έκδοση του δημοφιλούς B-SUV. Θα ονομάζεται «Gen-E», προφανώς από τις λέξεις «Generation» και το αρχικό γράμμα από το «Electric». Ηλεκτρική γενιά τρόπον τινά.

Το πριζάτο Ford Puma θα αποτελέσει αντίπαλον δέος για το Peugeot e-2008 και το Mini Aceman που θα παρουσιαστεί αργότερα μες στη χρονιά. Το βρετανικό Autocar το εντόπισε για πρώτη φορά σε δοκιμές εξέλιξης σε δημόσιους δρόμους.

To ηλεκτρικό Ford Puma θα κατασκευάζεται παράλληλα με το θερμικό στη Ρουμανία

Όλα εκτός από τα παράθυρα, τα φώτα και τους τροχούς του αυτοκινήτου ήταν καλυμμένα με καμουφλάζ, αλλά είναι ξεκάθαρο πως έχει το χαρακτηριστικό σουλούπι των Puma. Ακόμη και με την κλειστή μπροστινή μάσκα. 

To ηλεκτρικό Ford Puma

Λίγες μέρες νωρίτερα, ο φακός είχε απαθανατίσει ένα άλλο επερχόμενο ηλεκτρικό SUV της Ford, το οποίο πρόκειται να αναβιώσει τον λογότυπο Capri. Πρόκειται για το δεύτερο μοντέλο της Ford που θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB EV του ομίλου Volkswagen, μετά το επίσης ηλεκτρικό Ford Explorer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πρεμιέρα για το ανανεωμένο Ford Puma, από €26.655

Όσο για το μπαταριοκίνητο Ford Puma, θα κατασκευάζεται μαζί με τη θερμική έκδοση στην Craiova της Ρουμανίας και θα μοιραστεί την πλατφόρμα και το κινητήριο σύνολο με το νέο βαν Ford E-Transit Courier

To ηλεκτρικό Ford Puma

Η Ford έχει ανακοινώσει ότι το μικρότερο ηλεκτρικό Transit θα έχει μόνο μία μπαταρία, με χωρητικότητα περίπου 55 kWh, οπότε αναμένουμε κάτι αντίστοιχο και για το «Gen-E».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το νέο Ford Explorer θα ηλεκτρίσει τον κόσμο με την Lexie Alford

Αυτό θεωρητικά θα ήταν αρκετό για μια ανταγωνιστική αυτονομία της τάξως των 350-400 km. Εάν το Puma EV χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα των 136 PS με το «αδερφό» βαν, θα κάνει το 0-100 σε λιγότερο από 10". Τιμή αποδεκτή για την κλάση. Ωστόσο, η Ford διαθέτει κι άλλους ηλεκτροκινητήρες, οπότε δεν μπορούμε να αποκλείσουμε κάποια ταχύτερη «καυτή» έκδοση.

To ηλεκτρικό Ford Puma

Ο πλήρης εξηλεκτρισμός του Puma είναι ένα ακόμα βήμα στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης της Ford, η οποία θα περιλαμβάνει επένδυση $22 δισεκατομμυρίων μέχρι το 2025.

Η εταιρεία έχει ήδη εξηλεκτρίσει αρκετά από τα πιο σημαντικά μοντέλα της, συμπεριλαμβανομένων των Mustang, F-150 και Transit, ενώ πρόσφατα αποκάλυψε το νέο Explorer

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube