node/33304

Νέο XCeed, ένα SUV από την Kia για το 2019

Η Kia προγραμματίζει ακόμα μια διεύρυνση της γκάμας του Ceed με ένα πέμπτο μοντέλο, που αυτή τη φορά θα είναι SUV.

Με τον κατασκοπικό φακό να το απαθανατίζει για πρώτη φορά, αυτό είναι το νέο SUV του Kia Ceed. Το αυτοκίνητο που πιθανότατα θα βαφτιστεί XCeed, θα γίνει το πιο πρόσφατο crossover της Kia που θα αναλάβει το κομμάτι της αγοράς όπου δραστηριοποιούνται μοντέλα όπως το Ford Focus Active και το Volkswagen T-Roc, Με άλλα λόγια στην ολοένα και αναπτυσσόμενη αγορά των κόμπακτ SUV/crossover και τοποθετούμενο κάτω από το Sportage στην αντίστοιχη γκάμα της εταιρίας.

Αναμένουμε ότι το νέο crossover Kia XCeed θα λανσαριστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2019. Και θα πρέπει να είναι το τελευταίο μέλος της οικογένειας Ceed, ύστερα το λανσάρισμα του πρακτικού στέισον Ceed Sportwagon και του κομψού shooting brake, του ProCeed.

Όταν ερωτήθηκε σχετικά με την ιδέα ενός SUV με βάση το Ceed νωρίτερα φέτος στο λανσάρισμα του πρόσφατου οικογενειακού χάτσμπακ της εταιρείας, ο Artur Martins, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Kia, δήλωσε: «Είναι κάτι που έχει πέσει στο τραπέζι. Δεν θα υπάρξει 3πορτο αυτοκίνητο, έτσι αυτό μας δίνει την ευκαιρία να έχουμε έναν άλλο τύπο αμαξώματος για το [Ceed] αυτοκίνητο.

Ο Martins σημείωσε ότι η αγορά του Ceed (κατηγορία C) είναι μια κατηγορία για δυνητική ανάπτυξη της Kia, λέγοντας: «Υπεραποδίδουμε στην κατηγπορία D και στα SUV -έχουμε μερίδιο αγοράς περίπου 7%. Έχουμε την ευκαιρία να αυξήσουμε τον όγκο μας, αλλά πρέπει να αλλάξουμε τη συνταγή, χρειάζεται να έρθουμε με μια διαφορετική πρόταση, με κάτι πιο σχετικό».

Σύμφωνα με τον Martins, θα λανσαριστεί επίσης μια έκδοση επιδόσεων του χάτσμπακ Ceed, αλλά δεν θα είναι τόσο σκληροπυρηνική όσο το Hyundai i30 N.

node/39722

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche θα παρουσιάσει σύντομα την ανανεωμένη έκδοση της δεύτερης γενιάς Panamera - την ταχύτερη λιμουζίνα στην Πράσινη Κόλαση.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche ανακοίνωσε πως η επερχόμενη ανανεωμένη έκδοση της Panamera έσπασε το ρεκόρ της ταχύτερης λιμουζίνας (executive car) στην πίστα του Nürburgring με χρόνο 7:29.81.

Πίσω από το τιμόνι της ελαφρώς καμουφλαρισμένης Panamera αγνώστων λοιπών στοιχείων (αν και από τις εξατμίσεις εικάζουμε πως είναι η έκδοση Turbo) βρέθηκε ο οδηγός εξέλιξης Lars Kern που κάλυψε τα 20.832 m της πίστας στο ιδιαίτερα σεβαστό χρόνο των 7:29.81 - ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψην το βάρος και την κατηγορία του μοντέλου. Το ρεκόρ έγινε στις 24 Ιουλίου με εξωτερική θερμοκρασία 22ο Κελσίου και θερμοκρασία ασφάλτου 34ο Κελσίου. Το αυτοκίνητο είχε αγωνιστικό κάθισμα και ρολ κέιτζ για λόγους ασφαλείας όμως κατά τα άλλα βρισκόταν σε εργοστασιακή μορφή, με τα προαιρετικά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 που εξελίχθηκαν αποκλειστικά για τη νέα Panamera.

«Οι βελτιώσεις στο στήσιμο και τον κινητήρα της νέας Panamera ήταν διαρκώς αντιληπτές κατά τη διάρκεια αυτού του γύρου σε μια πίστα που θεωρείται μια από τις πιο δύσκολες στον κόσμο. Συγκεκριμένα στα τμήματα Hatzenbach ή Bergwerk και Kesselchen, η νέα ρύθμιση του ηλεκτρομηχανικού συστήματος ελέγχου των κλίσεων ήταν αξιόπιστα αποδοτικό, χαρίζοντας στην Panamera απίστευτη σταθερότητα παρά τις ανωμαλίες στην επιφάνεια της πίστας. Στην Schwedenkreuz, το αυτοκίνητο επωφελήθηκε από το βελτιωμένο κράτημα και την αυξημένη πρόσφυση των νέων ελαστικών Michelin sports. Κατάφερα να πιάσω ταχύτητες στις στροφές που δεν θα πίστευα ότι είναι δυνατές με την Panamera.», δήλωσε ο Kern.

H σημερινή, δεύτερη γενιά (971) της Porsche Panamera παρουσιάστηκε το 2016. Τότε, ο ίδιος οδηγός με την Panamera Turbo είχε σημειώσει χρόνο 7:38:46 στην πίστα μήκους 20,6 km (χρονομετρήθηκε σε απόσταση 200 m μακρύτερη από το σημερινό μήκος). Η ανανεωμένη Panamera κάλυψε την αντίστοιχη διαδρομή σε 7:25:04, κάτι που την καθιστά περίπου 13" ταχύτερη από τον προκάτοχό της.

[Πηγή: Porsche]

node/39720
BMW M3 Touring MY2022

Η BMW επιβεβαιώνει την M3 Touring

Χρειάστηκαν σχεδόν 30 χρόνια για την BMW να διαβεί το Ρουβίκωνα: Είναι πλέον επίσημο, η M3 Touring θα δει το φως της παραγωγής. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό εξέλιξη και θα φορέσει το μοτέρ S58 με 510 PS.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η BMW επιβεβαιώνει την M3 Touring

Κανένας πια δεν το θεωρούσε πιθανό, σε σημείο μάλιστα κάποιοι να σκέφτονται να φτιάξουν μια «δικιά» τους M3 Touring. Η BMW αρνιόταν εδώ και χρόνια, από καταβολής του μοντέλου, να φτιάξει μια στέισον M3, χωρίς να επικαλείται κάποια δικαιολογία που να ευσταθεί. Αλλά το 2020 είναι η χρονιά που οι φαν του Μονάχου, της M3 και του συγκεκριμένου τύπου αμαξώματος, μπορούν να βάλουν ένα «τικ» στο δελτίο με τα «αιτήματά» τους. Η BMW σήμερα επιβεβαίωσε τη φήμη στην οποία είχαμε αναφερθεί πριν από δύο ημέρες: Η M3 Touring βρίσκεται υπό εξέλιξη.

«Τι θα λέγατε για ένα πολύ μεγάλο, πολύ σπονδυλωτό χώρο αποσκευών σε ένα σπορ αυτοκίνητο υψηλής απόδοσης;» διερωτάται η BMW στο δελτίο Τύπου της. Οι πελάτες της κατηγορίας, που βρίσκονται κυρίως σε αγορές που ενδιαφέρονται για στέισον (Γερμανία, Ελβετία, Σκανδιναβία), θα αποκριθούν ότι είναι σαφώς ευχαριστημένοι, αλλά θα πρέπει και να είναι υπομονετικοί.

Προφανώς θα προσπεράσουμε το μοναδικό πρωτότυπο Touring της M3 E46 που κατασκευάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’00. Αυτή τη φορά, είμαστε εμπρός σε ένα μοντέλο παραγωγής που, ωστόσο, δεν λανσαριστεί εμπορικά πριν από το 2022. Μέχρι τότε, η BMW διασφαλίζει τον απαιτούμενο χρόνο για να λανσάρει τις νέες M3 και M4. Η M3 Touring θα μοιράζεται όμως τον κινητήρα με τα πιο κλασικά αδέρφια της, δηλαδή τη υφιστάμενη μονάδα S58 που υπάρχει ήδη κάτω από το καπό των X3 και X4 M, με 510 ίππους.