BYD Dolphin G: PHEV με 263 ίππους κι αυτονομία 90 km

BYD Dolphin G: PHEV με 263 ίππους κι αυτονομία 90 km

Η επαναφορτιζόμενη έκδοση του BYD Dolphin έχει τα φόντα να διευρύνει την αξιόλογη εμπορική πορεία της ηλεκτρικής έκδοσης.

BYD Dolphin

Το BYD Dolphin μπήκε πρόσφατα στο κλειστό κλαμπ των ηλεκτρικών που έχουν ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο πωλήσεις

Και αντί η BYD να πανηγυρίσει απλώς το επίτευγμα, ετοιμάζει το επόμενο -και πιο στρατηγικό- βήμα: Μια επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση, σχεδιασμένη αποκλειστικά για τα ευρωπαϊκά δεδομένα.

Το BYD Dolphin G θα είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας σχεδιασμένο εξαρχής για την Ευρώπη

Οι λεπτομέρειες παραμένουν ακόμη περιορισμένες, όμως το πλαίσιο είναι ξεκάθαρο. Το BYD Dolphin G «θα πατήσει» στα μηχανικά μέρη του Atto 2 DM-i, υιοθετώντας την υβριδική φιλοσοφία της BYD που συνδυάζει θερμικό κινητήρα και ηλεκτροκίνηση με έμφαση στην καθημερινή χρήση. Με μήκος περίπου 4,3 m και πλάτος 1,8 m, τοποθετείται καθαρά στην καρδιά της κατηγορίας των κόμπακτ χάτσμπακ.

BYD Dolphin

Στην περίπτωση του Atto 2 DM-i, το σύστημα αποτελείται από έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 lt και έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα. 

Ανάλογα με τις συνθήκες, ο θερμικός κινητήρας λειτουργεί είτε ως γεννήτρια είτε συνεργάζεται απευθείας με τον ηλεκτροκινητήρα για μέγιστη απόδοση, σε μια διάταξη που θυμίζει περισσότερο ηλεκτρικό με υποστήριξη βενζίνης, παρά το αντίστροφο

Η συνδυαστική ισχύς των 263 ίππων ακούγεται ήδη γενναιόδωρη για την κατηγορία, ενώ η μεγαλύτερη μπαταρία του συστήματος προσφέρει έως 90 km αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας. 

Σε ένα χαμηλότερο, ελαφρύτερο και πιο αεροδυναμικό αμάξωμα όπως του Dolphin, τα νούμερα αυτά λογικά θα βελτιωθούν, με το φράγμα των 100 km να μην μοιάζει πλέον τόσο μακρινό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: BYD Dolphin, ζήτημα τιμής

Η αντιπρόεδρος της BYD, Stella Li, επιβεβαίωσε ότι το Dolphin G θα είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας σχεδιασμένο εξαρχής για την Ευρώπη, παραδεχόμενη ταυτόχρονα ότι στην Κίνα απλώς… δεν υπάρχει ζήτηση για PHEV χάτσμπακ του B-segment.

BYD Dolphin

Η παραγωγή ευρωπαϊκών μοντέλων της BYD θα ξεκινήσει από το νέο εργοστάσιο στην Ουγγαρία, αρχικά με τα Dolphin Surf και Atto 2, ενώ το Dolphin G αναμένεται να ακολουθήσει σύντομα. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To 100% ηλεκτρικό BYD Sealion 7 έγινε ταξί στα Γιαννιτσά

Θα προστεθεί έτσι σε μια συνεχώς διευρυνόμενη γκάμα PHEV που ήδη περιλαμβάνει τα Seal U DM-i, Seal 6 DM-i και Atto 2 DM-i, με τα Denza B5 και Denza Z9 GT να έπονται.

Η φημολογία κάνει λόγο για επαναφορτιζόμενη έκδοση και στο Dolphin Surf, κάτι που θα το καθιστά το μικρότερο plug-in hybrid της αγοράς.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube