
To BYD Atto 2 έγινε PHEV με αυτονομία πάνω από 1.000 km
O κινεζικός κολοσσός εμπλουτίζει ακόμα περισσότερο την γκάμα του, με το BYD Atto 2 DM-i, το μικρότερο PHEV SUV της ευρωπαϊκής αγοράς.


Στις αρχές του έτους ταξιδέψαμε στη Μαδρίτη για να οδηγήσουμε το ολοκαίνουργιο BYD Atto 2. Με τους ανθρώπους της φίρμας να αναφέρουν πως εξετάζουν την ύπαρξη μιας έκδοσης PHEV για το μικρότερο SUV τους.
Από τα λεγόμενα και τις συζητήσεις μας με τους ανθρώπους της εταιρείας, μπορούσαμε να αντιληφθούμε πως δεν είναι μόνο μια σκέψη αλλά ένα πρότζεκτ που θα πάρει άμεσα σάρκα και οστά. Όπως κι έγινε, με την κινεζική φίρμα να παρουσιάζει το νέο BYD Atto 2 DM-i.
Πρόκειται για το μικρότερο plug-in hybrid της ευρωπαϊκής αγοράς, που προικίζεται με την τεχνολογία Super Hybrid DM της BYD, που πρωτοείδαμε το μεγαλύτερο Seal U-DM-i. Ένα αυτοκίνητο που σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο καλοπουλημένα PHEV.
Οι πρώτες παραδόσεις του BYD Atto 2 DM-i στην Ευρώπη αναμένονται το πρώτο τρίμηνο του 2026
Το BYD Atto 2 DM-i μπορεί να κινηθεί -σύμφωνα με την BYD- έως και 90 km αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, επίδοση που κοιτάζει κατάματα αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών. Το έξυπνο σύστημα μετάδοσης κίνησης μεγιστοποιεί την απόδοση στις μεγαλύτερες διαδρομές, επιλέγοντας υβριδική λειτουργία όποτε απαιτείται.
Με το ρεζερβουάρ γεμάτο και την μπαταρία πλήρως φορτισμένη, το κόμπακτ SUV της BYD μπορεί να διανύσει πάνω από 1.000 km. Επίδοση που όχι μόνο ξεπερνά τα περισσότερα mild-hybrid και φουλ hybrid μοντέλα της αγοράς αλλά συγκρίνεται ευθέως με πολύ ακριβότερα ντίζελ μοντέλα.
Οι εκδόσεις εξοπλισμού θα είναι δύο με διαφορετικά χαρακτηριστικά όπως μέγεθος μπαταρίας, ηλεκτρική και συνολική αυτονομία, συνδυαστική ισχύ και επιδόσεις. Το μοντέλο θα διαθέτει διακριτικές σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις του Atto 2, όπως μεγαλύτερη κεντρική εμπρός εισαγωγή αέρα, νέα διακοσμητικά στοιχεία στον εμπρός προφυλακτήρα, αφαίρεση των πλαϊνών αεραγωγών στα εμπρός φτερά και νέα λογότυπα στη θύρα του χώρου αποσκευών. Επιπλέον, θα είναι διαθέσιμο σε ένα νέο εξωτερικό χρώμα, Midnight Blue, αποκλειστικά για την έκδοση DM-i.
Το BYD Atto 2 DM-i κάνει το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο αυτή την εβδομάδα στην εκδήλωση Fleet Europe Days στο Λουξεμβούργο, πριν παρουσιαστεί στα μέσα ενημέρωσης τον Νοέμβριο. Οι προπαραγγελίες θα ξεκινήσουν σύντομα, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται εντός του πρώτου τριμήνου του 2026.
Η τιμή του στην ελληνική αγορά θα ανακοινωθεί προσεχώς. Και η αλήθεια είναι πως την περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον καθώς πρόκειται για ένα πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο. Στην αναλυτική δοκιμή μας είχαμε διαπιστώσει πως το μεγαλύτερό του μειονέκτημα ενός κατά τα άλλα άνετου και ποιοτικού αυτοκινήτου είναι η περιορισμένη αυτονομία. Συνθήκη που αλλάζει εντελώς στην επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση.
Το σίγουρο είναι πως η BYD θέλει να αλλάξει τα δεδομένα στην κατηγορία των κόμπακτ SUV, ανακατεύοντας ακόμα περισσότερο την τράπουλα.