
BYD Seal 6 DM-i: To νέο PHEV της BYD για την Ευρώπη
Με πλούσιους χώρους, μπόλικη τεχνολογία και ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 100 km το νέο BYD Seal 6 DM-i ετοιμάζεται να αριβάρει στην Γηραιά Ήπειρο για να βάλει δύσκολα στους ευρωπαίους κατασκευαστές.


Ο κινεζικός κολοσσός συνεχίζει την προϊοντική του επέκταση στην Ευρώπη, φέρνοντας το BYD Seal 6 DM-i. Ένα μοντέλο που μοιάζει σχεδιασμένο για να ικανοποιήσει τις ανάγκες των ευρωπαίων καταναλωτών.
Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο τόσο ως μπερλίνα όσο και ως στέισον, ξεχωρίζοντας εξαρχής για τον καθαρό και χωρίς σχεδιαστικές υπερβολές σχεδιασμό, που ακολουθεί τους πρόσφατους σχεδιαστικούς κώδικες της BYD. Με κομψές, ρέουσες γραμμές και σπορτίφ στοιχεία, όπως η μεγάλη εισαγωγή αέρα στον προφυλακτήρα και τα ενεργά πτερύγια. Στα αξιοσημείωτα της σχεδίασης και το γεγονός ότι η στέισον έκδοση επιτυγχάνει αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,28.
Με πλούσιους χώρους, μπόλικη τεχνολογία και ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 100 km το νέο BYD Seal 6 DM-i αποτελεί τη νέα πρόταση της φίρμας στα οικογενειακά
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το κοινωνικό leasing έρχεται στην Ελλάδα
Με μήκος 4,84 μέτρα, πλάτος 1,88 μέτρα, ύψος 1,50 μέτρα (1,51 μέτρα το στέσιον) και μεταξόνιο στα 2,79 m το BYD Seal 6 DM-i υπόσχεται σύμφωνα με την BYD άνετους χώρους ακόμα και για πέντε ενήλικους. Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 491 έως 1.370 λίτρα για την μπερλίνα και από 500 έως 1.535 λίτρα για το στέισον και ανταγωνίζεται επάξια τα ευρωπαϊκά μοντέλα της κατηγορίας. Το πίσω κάθισμα διαιρείται σε αναλογία 60:40.
Και παρότι έχει μήκος 4,83 μέτρα, δεν στοχεύει στην κατηγορία των VW Passat ή Škoda Superb, αλλά πιο κοντά σε ανταγωνιστές όπως Opel Astra Sports Tourer, Peugeot 308 SW και Škoda Octavia Sports Wagon.
Το εσωτερικό του BYD Seal 6 είναι λιτό, μοντέρνο και πλήρως ψηφιακό. Πίσω από το τιμόνι, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8”, ενώ στο κέντρο βλέπουμε την χαρακτηριστική οθόνη της φίρμας που ξεκινά από τις 12,8 και μπορεί να φτάσει έως και τις 15,6 ίντσες στις πλουσιότερες εκδόσεις.
Το Seal 6 DM-i Touring βασίζεται στη πέμπτη γενιά του συστήματος DM-i (Dual Mode Intelligent) της BYD. Πρόκειται για ένα υβριδικό σύστημα εν σειρά, στο οποίο ο θερμικός κινητήρας λειτουργεί κυρίως ως γεννήτρια, και η κίνηση μεταδίδεται από τον ηλεκτροκινητήρα.
Μιλώντας με αριθμούς, ο 1.500άρης θερμικός κινητήρας αποδίδει 101 PS και ο ηλεκτροκινητήρας 197 ίππους. Ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού, το κινεζικό μοντέλο εξοπλίζεται με συσσωρευτές διαφορετικής χωρητικότητας.
Η βασική έκδοση «Boost» έρχεται με μπαταρία LFP 10,08 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 55 χιλιομέτρων στην μπερλίνα και 50 στο στέισον. Οι πλουσιότερες «Comfort Lite» και «Comfort» φέρουν τη μπαταρία LFP 19 kWh, με την αυτονομία να ανεβαίνει στα 105 χιλιόμετρα για την μπερλίνα και στα 100 για το στέισον.
Να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο πως η BYD χρησιμοποιεί μπαταρίες τύπου Blade (LFP), που είναι πιο ανθεκτικές στη θερμοκρασία και διακρίνονται για την ασφάλεια και τη μεγάλη διάρκεια ζωής τους.
Σε AC, η φόρτιση πραγματοποιείται με ισχύ 6,6 kW (3,3 στη βασική έκδοση) την ώρα που σε τερματικό DC η ισχύς ανεβαίνει στα 26 kW. Επιτρέποντας φόρτιση από το 30-80% σε 23 λεπτά.
Το BYD Seal 6 DM-i είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στην Ευρώπη, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται στα τέλη του 2025. Η αρχική του τιμή έχει ανακοινωθεί σε κάποιες αγορές και ορίζεται στις €38.490 για την μπερλίνα και τις €39.990 για το στέισον.
Με το νεό της μοντέλο, η BYD δείχνει για μια ακόμη φορά τις πρωταγωνιστικές της βλέψεις στην ευρωπαϊκή αγορά. Συνδυάζοντας άνεση, τεχνολογία, πειστική ηλεκτρική αυτονομία και ανταγωνιστική τιμή το νέο plug-in hybrid μοντέλο της φίρμας φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα στην κατηγορία των ευρωπαϊκών οικογενειακών αυτοκινήτων.