To 100% ηλεκτρικό BYD Sealion 7 έγινε ταξί στα Γιαννιτσά

To 100% ηλεκτρικό BYD Sealion 7 έγινε ταξί στα Γιαννιτσά

Με 4,5” για το 0-100 km/h, το BYD Sealion 7 δεν είναι μόνο ένα από τα πιο αθόρυβα ταξί εκεί έξω, αλλά κι από τα ταχύτερα.

BYD Sealion 7

Αν η ανάγκη για ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μία φορά επιτακτική στα ΙΧ, είναι δέκα στα ταξί. Όπου διανύουν πολύ μεγαλύτερες αποστάσεις, κινούνται κυρίως στον αστικό ιστό και βέβαια, μολύνουν πολύ περισσότερο. Ένα BYD Sealion 7 προσφέρει πλέον τις υπηρεσίες του στα Γιαννιτσά.

Αποτελεί αντίπαλο του Model Y της Tesla, το οποίο έχει επιλεγεί από αρκετούς επαγγελματίες. Τόσο εντός Αττικής, όσο και στην υπόλοιπη χώρα. Το BYD Sealion 7 μάλιστα μπορεί να υπερηφανευτεί ότι έχει πιο κομψή σιλουέτα, με τη σπορ κουπέ SUV σιλουέτα του.

Και όπως φαίνεται και από τον λογότυπο στο πορτμπαγκάζ, το Sealion επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 4,5” 

BYD Sealion 7

Αποτελεί λοιπόν ένα από τα ταχύτερα ταξί εκεί έξω, τουλάχιστον για τις επιταχύνσεις από στάση. Οι φήμες πάντως λένε ότι στην Αττική κυκλοφορεί ένα ταξί Model 3 Performance. Τίποτα δεν θα μπορεί να σταθεί δίπλα του.

«Για οικογενειακές μετακινήσεις και καθημερινή χρήση, το BYD Sealion 7 αποτελεί εξαιρετική βιώσιμη επιλογή» γράψαμε όταν το δοκιμάσαμε.

Εξοπλισμένο με ωφέλιμη μπαταρία 82,5 kWh, έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα από το Model Y. Ωστόσο, η μεγαλύτερη κατανάλωση σημαίνει ότι δεν μπορεί να βγάλει αντίστοιχα χιλιόμετρα. 

Εκεί που το 4κίνητο Tesla έχει WLTP αυτονομία 600 km, το κινεζικό μοντέλο περιορίζεται στα 530 km. Βέβαια, το γεγονός ότι η μπαταρία είναι LFP σύστασης σημαίνει ότι έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BYD Sealion 7, έγινε υβριδικό κι εξοπλίζεται με περίεργο έξτρα

Και ότι μπορεί να φορτίζεται καθημερινά στο 100% πιο απροβλημάτιστα, σε σχέση με την NMC του Tesla. Στην πόλη και χωρίς αστικό αυτοκινητόδρομο, η κατανάλωση που σημειώσαμε στη δοκιμή ήταν 15,8 kWh ανά 100 km. Κάτι που σημαίνει ότι στα αστικά και περιαστικά αγώγια, το ταξί θα προσφέρει περισσότερα από 500 km μεταξύ των φορτίσεων. 

 

Λογικά φτάνουν και επαρκούν για την καθημερινή χρήση, ακόμα κι αν περιλαμβάνει κούρσες ως τη Θεσσαλονίκη, από όπου είναι η κεντρική φωτογραφία του άρθρου.

Θυμάσαι πώς κατέληγε η δοκιμή; «Το BYD Sealion 7 έχει αδιαμφισβήτητα δυνατά σημεία, όπως η προσεγμένη καμπίνα με ποιοτικά υλικά και ο πλούσιος εξοπλισμός, καθώς και οι εξαιρετικές επιδόσεις επιτάχυνσης/ρεπρίζ».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το πρώτο Tesla Model Y Juniper έγινε ήδη ταξί στην Αττική

«Ωστόσο, η συμπεριφορά του στον δρόμο απέχει από τις ευρωπαϊκές αντιλήψεις και η υψηλή κατανάλωση θα προβληματίσει στα ταξίδια».

Κάτι που δεν πρόκειται να προβληματίσει έναν επαγγελματία οδηγό. Απ' εναντίας, θα εκτιμήσει περισσότερο το γεγονός ότι ο όμιλος Σφακιανάκη προσφέρει περισσότερα σημεία συντήρησης.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube