
Bugatti Veyron, του ζητούσαν €13.500, έλυσε το πρόβλημα με €1!
Ιδιοκτήτης Bugatti Veyron ψάχτηκε λίγο και γλίτωσε ένα σωρό χρήματα. Ποιος είπε ότι οι βαθύπλουτοι δεν υπολογίζουν τα χρήματα;

Υπάρχει περίπτωση να έχεις αγοράσει Bugatti Veyron και να μην έχεις λεφτά με το τσουβάλι; Προφανώς όχι. Αλλά αυτό σε καθιστά αυτομάτως κορόιδο; Κάθε άλλο.
Ένας πρώην ιδιοκτήτης Bugatti Veyron, αντιπρόσωπος σούπερκαρ με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, έδωσε πρόσφατα συνέντευξη. Όταν ρωτήθηκε ποιο αυτοκίνητο έχει περάσει από την κατοχή του με το πιο υψηλό κόστος συντήρησης, δεν μπορούσε να μην καταδείξει το γαλλικό hypercar.
Σε κάθε τέτοιο μοντέλο, το ετήσιο κόστος ανέρχεται περί τα €120.000. Αλλά αυτό είναι κάτι που το έχεις από πριν κατά νου. Τα έκτακτα έξοδα όμως είναι το κάτι άλλο.
Το ότι έχεις πολλά χρήματα, δεν σημαίνει ότι δεν τα υπολογίζεις κιόλας
Μετά από τέσσερα χρόνια, ένας διακόπτης για τη ρύθμιση των πλαϊνών καθρεφτών άρχισε να έχει κάμποσα μπόσικα. Δεν ήταν κάτι φοβερό, αλλά χαλούσε την όλη εικόνα. Όταν επικοινώνησε με την Bugatti για αντικατάσταση, εκείνη του απάντησε με την εκπληκτική προσφορά των €13.500!
Γιατί τόσα πολλά; Επειδή η επισκευή απαιτούσε την αντικατάσταση ολόκληρης της επένδυσης της πόρτας, του ηλεκτρομοτέρ και του καθρέφτη. Μη διατεθειμένος να πληρώσει τόσα χρήματα για κάτι που του φάνηκε τόσο ανούσιο, ο Βρετανός τηλεφώνησε σε έναν φίλο του μηχανικό στη Formula 1.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti Veyron: Πάρε το καρνέ στο συνεργείο!
Μετά από κάμποσο ψάξιμο, εντόπισαν τον ένοχο. Ένα μικροσκοπικό εξάρτημα που, όπως ήταν αναμενόμενο για όποιον γνωρίζει πώς λειτουργεί η αυτοκινητοβιομηχανία, χρησιμοποιείται επίσης σε διάφορα μοντέλα του Ομίλου Volkswagen.
Τελικά ήταν κοινό με το επαγγελματικό Transporter. Τα κακά νέα; Ήταν διαθέσιμο μόνο σε συσκευασίες των πέντε. Τα καλά; Ολόκληρο το σετ κόστισε το εξωφρενικό ποσό του ενός ευρώ! Η επισκευή διήρκεσε συνολικά 20 λεπτά και ο φίλος από την F1 δεν ζήτησε καν χρήματα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Manhart MH4 900, μια BMW M4 που κοντράρει τη Veyron
Φυσικά, δεν είναι κάθε επισκευή τόσο απλή ή φθηνή. Τέτοιοι διακόπτες μπορεί να είναι κοινοί με καθημερινά μοντέλα, αλλά δεν είναι πάντα κάποιος τόσο τυχερός. Όταν ας πούμε χρειάζεται αντικατάσταση το ρεζερβουάρ καυσίμου, τότε κοστίζει €17.904. Στα παραπάνω πρέπει να προστεθούν άλλα €20 χιλιάρικα για τα εργατικά.
Σε κάθε περίπτωση, δεν πρέπει να θεωρούμε ότι όλοι οι κάτοχοι τέτοιων μοντέλων απαξιούν την αξία του χρήματος. Και απλώς το παρατούν στην αντιπροσωπεία για τη συντήρηση. Όσο και αν κοστίζει.