Νέα Toyota Celica: Τελικά θα είναι κεντρομήχανη;

Νέα Toyota Celica: Τελικά θα είναι κεντρομήχανη;

Η Toyota Celica σιγοψήνεται, αλλά ακόμα δεν γνωρίζουμε αν θα έχει τον κινητήρα εμπρός ή στο κέντρο.

Toyota Celica

Ύστερα από χρόνια φημολογίας, η Toyota Celica επιστρέφει. Γνωρίζουμε μάλιστα ότι θα υπάρξει και έκδοση GR από την Gazoo Racing. Αλλά όσο αυτονόητο ήταν για τις πρώτες επτά γενιές ότι το μοτέρ φωλιάζει κάτω από το εμπρός καπό, η όγδοη γενιά ενδέχεται να διαφοροποιηθεί. 

Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα φορά τον υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο G20E των 2,0 lt που εξελίσσουν οι Ιάπωνες. Στη βασική του μορφή θα αποδίδει περί τα 400 άλογα, αλλά θα μπορεί να φτάσει και τα 600

Ωστόσο, η διάταξη του κινητήρα στη νέα Toyota Celica αποτελεί θέμα συζήτησης. Το ιαπωνικό περιοδικό Best Car αναφέρει ότι η επόμενη γενιά θα μπορούσε να γίνει κεντρομήχανη. Με το άρθρο να υποδηλώνει ότι Celica και MR2 μπορεί να έχουν συγχωνευθεί σε ένα μοντέλο.

Λες μετά την Chevrolet Corvette, και η Celica να μεταφέρει το μοτέρ της πίσω από τους επιβάτες;

Toyota Celica

Η Toyota παρουσίασε τον κινητήρα G20E στο κεντρομήχανο πρωτότυπο GR Yaris M στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο. Αν ένα Yaris μπορεί να έχει το μοτέρ στο κέντρο, γιατί όχι η Celica; Αυτό που θα εκπλήξει σίγουρα λιγότερο είναι η υιοθέτηση τετρακίνησης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Toyota ετοιμάζει ισχυρότερη GR Corolla -στο τραπέζι και μια έκδοση GRMN

Οι πιο πετυχημένες Celica του παρελθόντος ήταν οι GT-Four, με πλούσιο αγωνιστικό παλμαρές. Αναφερόμαστε στην 4η, 5η και 6η γενιά, αφού η 7η ήταν αποκλειστικά προσθιοκίνητη. Ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θα μπορούσε να προσφερθεί παράλληλα με ένα 8τάχυτο αυτόματο, ακολουθώντας την προσέγγιση που χρησιμοποιήθηκε στα GR Corolla και GR Yaris.

Toyota Celica

Τον Ιούνιο διέρρευσε ότι έχουν ήδη κατασκευαστεί λειτουργικά πρωτότυπα του μοντέλου. Ενώ εμπιστευτικά σχέδια και αρχικά σκίτσα έχουν παρουσιαστεί σε επιλεγμένους εμπόρους του δικτύου της εταιρείας. Οι προβλέψεις κάνουν λόγο για λανσάρισμα μετά το 2027, χωρίς επίσημη επιβεβαίωση από την Toyota.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ MR2 φοράει μούτρα από Toyota Celica. Λαμπρή ιδέα ή εμετός;

Μια άλλη ενδιαφέρουσα φήμη υποδηλώνει ότι η νέα GR Celica θα μπορούσε να χρησιμεύσει ως η βάση για ένα μελλοντικό αγωνιστικό αυτοκίνητο ράλι, αντικαθιστώντας το GR Yaris. Πάλι σε απόλυτη αρμονία με το ένδοξο παρελθόν, όπου Celica αγωνίστηκαν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα από το 1979 έως το 1996, κερδίζοντας δύο τίτλους κατασκευαστών και τέσσερις τίτλους οδηγών.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube