Το ηλεκτρικό Zeekr 007 ξεπουλάει

Το ηλεκτρικό Zeekr 007 ξεπουλάει

Σε μόλις 48 ώρες, η 100% ηλεκτρική μπερλίνα Zeekr 007 κατέγραψε 20.000 προ-παραγγελίες. Ντεμπούτο για πάρτι που δίνει μια γεύση από τις εμπορικές δυνατότητες του 007.

Zeekr 007

Στο Σαλόνι του Guangzhou, τη δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση στην Κίνα ύστερα από αυτή του Πεκίνου, το Zeekr 007 είναι το αστέρι της διοργάνωσης.

Η κινεζική φίρμα που ανήκει στον κολοσσό Geely εκμεταλλεύτηκε αυτό το σπουδαίο αυτοκινητικό γεγονός για να ανοίξει τις προ-παραγγελίες για την 100% ηλεκτρική μπερλίνα της. Μεταξύ 17 Νοεμβρίου και 19 Νοεμβρίου, 20.000 άτομα έχουν ήδη κάνει κράτηση για το μοντέλο. Οι παραδόσεις του Zeekr 007 έχουν προγραμματιστεί για τις αρχές του 2024.

To Zeekr 007 στην καλύτερη εκδοχή του μπορεί να φτάσει τα 870 km αυτονομίας κατά το κινεζικό πρότυπο CLTC, περίπου 700 km κατά WLTP

Zeekr 007

Κάνοντας μια παραγγελία στο Σαλόνι του Guangzhou και πληρώνοντας μια προκαταβολή 1.000 γιουάν (περίπου 125 ευρώ), οι πελάτες επωφελούνται από έκπτωση 6.000 γιουάν (750 ευρώ) στην τελική τιμή του αυτοκινήτου τους.

Το Zeekr 007 ξεκινά σε τιμή από τις 229.900 γιουάν (29.000 ευρώ). Με τη νέα μπερλίνα να σηματοδοτεί μια καμπή στην ιστορία της κινεζικής φίρμας, μιας και το 007 είναι το πρώτο μοντέλο που σχεδιάστηκε επί τούτου για τη Zeekr, σε αντίθεση με τα 001 και 009.

Το Zeekr 007 όμως έχει και ισχυρά επιχειρήματα έναντι του ανταγωνισμού: Είναι εξοπλισμένο με αισθητήρα LiDAR, φορά 12 κάμερες, πέντε ραντάρ χιλιοστομετρικών κυμάτων και 12 υπερήχων. Όλα τροφοδοτούνται από το τσιπ NVIDIA Orin X. Αρκετά συστατικά για να προσφέρουν υψηλού επιπέδου τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης.

Zeekr 007

Να θυμίσουμε ότι το Zeekr 007 φορά κινητήρα 422 PS πίσω και άλλο ένα 224 PS εμπρός. Τέλος, στην καλύτερη εκδοχή του, το 007 μπορεί να φτάσει τα 870 km αυτονομίας κατά το κινεζικό πρότυπο CLTC, περίπου 700 km κατά WLTP.

To Zeekr 007 που πρόκειται να ξεκινήσει την εμπορική δραστηριότητά του στην Ευρώπη το δεύτερο μισό του 2024, ήταν επομένως μια επιτυχία με το λανσάρισμά του. Οπότε καλό θα είναι να προσέχει το Tesla Model 3. Τα ντεμπούτο του θυμίζει αυτό του Xpeng G6 τον περασμένο Ιούνιο, σοβαρού ανταγωνιστή του Tesla Model Υ. Η κινεζική Xpeng πούλησε τότε 25.000 κομμάτια από το νέο SUV της σε 72 ώρες. Απόδειξη ότι η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν εξασθενεί στην Κίνα… Το αντίθετο!

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube