
Άπιαστο! Το Dacia Sandero καλπάζει εμπορικά στην Ευρώπη
Το προσιτό ρουμανικό μοντέλο για την πόλη, το Dacia Sandero κυριαρχεί στην ευρωπαϊκή αγορά το 2025, αποκαθηλώνοντας το αμερικανικό SUV, και καθιερώνεται ως αγαπημένο αυτοκίνητο των οδηγών σε όλη την Γηραιά Ήπειρο.


Το low-cost Dacia Sandero της ρουμανικής μάρκας κυριαρχεί στην ευρωπαϊκή αγορά τους πρώτους επτά μήνες του 2025. Έχει πλέον επιβληθεί ως το αγαπημένο αυτοκίνητο των οδηγών της Γηραιάς Ηπείρου και φαίνεται ακλόνητο ύστερα από το εμπορική υποχώρηση του Tesla Model Y.
Από το 2023 έως το 2024, ο «βασιλιάς» της ευρωπαϊκής αγοράς άλλαξε τελείως επίπεδο: Από ένα ηλεκτρικό SUV, το Tesla Model Y, περάσαμε σε ένα low-cost μικρό αυτοκίνητο, το Dacia Sandero. Και όπως δείχνουν τα στοιχεία της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου που συγκέντρωσε η Data Force, το Sandero δείχνει έτοιμο να κυριαρχήσει.
Τα στοιχεία του Ιουλίου ήρθαν και το ρουμανικό μοντέλο βρέθηκε ξανά στην κορυφή με 21.040 μονάδες (παρά τη μείωση 7,9% σε σχέση με τον περυσινό Ιούλιο). Ξεπέρασε το Volkswagen T-Roc (20.737) και το Toyota Yaris Cross (16.983).
Το Tesla Model Y κατρακύλησε από την πρώτη στην 22η θέση με 75.295 πωλήσεις
Το μεγάλο προβάδισμα το 2025, επιβεβαιώνεται πανηγυρικά από τα νούμερα. Ύστερα από τους πρώτους επτά μήνες του 2025, το Dacia Sandero έχει σημαντικό προβάδισμα έναντι του Renault Clio: 152.580 πωλήσεις έναντι 137.969. Παρότι υποχωρεί κατά 9,2% και το Clio ανεβαίνει με 6,4%, η διαφορά παραμένει μεγάλη.
Ακολουθεί το γηραιό Volkswagen T-Roc με 127.309 πωλήσεις, με τη νέα γενιά που αναμένεται πιθανότατα να τονώσει τη ζήτηση. Στην τέταρτη θέση με 121.241 πωλήσεις, το Peugeot 208 χάνει έδαφος. Θυμίζουμε ότι αυτό ήταν που είχε φορέσει την ευρωπαϊκή εμπορική «κορόνα» το 2021 και το 2022, πριν από την άνοδο του Tesla Model Y.
Το τελευταίο βρίσκεται πλέον μόλις 22ο το 2025 με 75.295 πωλήσεις. Σημαντική πτώση και για το Citroën C3 (-9,3% σε σχέση με το 2024), γεγονός που δείχνει ότι το νέο γαλλικό μικρό δεν πουλάει όσο αναμενόταν, παρά το καλό ξεκίνημα της χρονιάς. Παραμένουν άραγε τα προβλήματα παραγωγής;
Πηγή Data Force