
Στα 25 χρόνια της καριέρας τους, οι τέσσερις προηγούμενες γενιές του Hyundai Santa Fe έπεισαν συνολικά «πάνω από 450.000 πελάτες στην Ευρώπη», λέει η εταιρεία.
Σύμφωνοι, αλλά αυτό σημαίνει λίγο παρακάτω από 19.000 αυτοκίνητα κατά μέσο όρο ανά έτος. Δεν μπορούμε λοιπόν, να μιλάμε για συνταρακτική επιτυχία. Μπορούμε όμως να διευρύνουμε τη γεωγραφική περιοχή. Και για να είμαστε δίκαιοι, πρέπει να τονίσουμε ότι το Hyundai Santa Fe δεν δραστηριοποιείται στην πιο εμπορική ευρωπαϊκή κατηγορία, αυτή των μεγάλων οικογενειακών SUV. Την ίδια περίοδο όμως, αυτές οι τέσσερις γενιές πούλησαν συνολικά 2.048.000 αυτοκίνητα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Οπότε και φαίνεται καθαρά σε ποια αγορά απευθύνεται κυρίως το αυτοκίνητο.
Το τρεντ που θέλει τη «suvοποίηση» της ευρωπαϊκής αγοράς έδωσε το σήμα στη Hyundai ότι υπήρχε περεταίρω περιθώριο δράσης. Ίσως και κενός χώρος για να κατακτήσει, τοποθετούμενη ανάμεσα στους μαζικούς κατασκευαστές (Nissan X-Trail, Peugeot 5008, Renault Espace/Rafale) και τους παραδοσιακούς premium (Audi Q5, BMW Χ3/Χ5, Mercedes GLC/GLE…), υπό τον όρο -πιθανόν- να παίξει ένα διαφορετικό χαρτί.
Το νέο Hyundai Santa Fe plug-in διαθέτει όλα όσα χρειάζονται για να προσελκύσει και να σαγηνεύσει μεγάλες οικογένειες
Το Hyundai Santa Fe υπήρξε εξάλλου πάντα σημείο εμπορικής αναφοράς ανάμεσα στα μεγάλα οικογενειακά SUV. Και αυτή η νέα έκδοση plug-in hybrid σηματοδοτεί πραγματική εξέλιξη. Με εκσυγχρονισμένες γραμμές, πιο έντονη παρουσία και προηγμένες τεχνολογίες, απομακρύνεται ακόμη περισσότερο από το κλασικό SUV. Με αυτή την εκδοχή των 253 ίππων να συνδυάζει την αποδοτικότητα μιας εξηλεκτρισμένης πλατφόρμας με επιδόσεις κατάλληλες τόσο για τις καθημερινές μετακινήσεις όσο και για τις οικογενειακές αποδράσεις.
Το νέο Hyundai Santa Fe φιγουράρει με εντυπωσιακό και μοντέρνο σχεδιασμό που τραβά αμέσως την προσοχή. Θυμίζει -και όχι χωρίς λόγο- τα αμερικανικά θηρία, έναν στόχο απόλυτα ταιριαστό.
Με μήκος 4,83 m (δηλαδή +4,5 εκατοστά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά), το νέο Santa Fe -βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα με τον προκάτοχό του- τοποθετείται σε μια εξειδικευμένη κατηγορία της αγοράς, όπου πρακτικά συναντά μόνο το ξαδέρφι του, το Kia Sorento. Αλλά όπως είπαμε, το μεγάλο του ατού εδώ ονομάζεται «σχεδίαση». Διότι δεν μοιάζει με κανένα άλλο. Κάποιοι ίσως διακρίνουν επιρροές από παλαιότερο Land Rover Discovery, ίσως και το Defender: Μακρύ επίπεδο καπό, κάθετο παρμπρίζ, μακριά και αδρή γραμμή παραθύρων, εκτεταμένος πίσω πρόβολος.
Από την άλλη, η φαρδιά μάσκα του και η χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή, με φώτα LED, πλαισιωμένη από φώτα ημέρας σε σχήμα «Η» είναι κάτι τις το επιβλητικό -χώρια που δεν το έχουμε ξαναδεί.

Οι σμιλεμένες γραμμές και οι καλοσχηματισμένες επιφάνειες από πλάγια καταφέρνουν να δημιουργήσουν μια στιβαρή και μυώδη παρουσία. Το προφίλ χαρακτηρίζεται, άλλωστε, από γενναιόδωρους όγκους, προσθέτοντας μια αίσθηση αυστηρότητας χωρίς να χάνει σε κομψότητα.
Στο πίσω μέρος, τα φώτα πάλι σε μοτίβο «Η», με τη μαύρη λωρίδα να εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου, τονίζουν την ευρεία και επιβλητική του όψη. Σαφώς, το νέο Santa Fe με την τετραγωνισμένη σιλουέτα παραπέμπει στο στιλ του παλιακού off-road, παραμένοντας όμως με ένα έξυπνο τρόπο απόλυτα σύγχρονο.
Αυτή η σχεδιαστική εξέλιξη φαίνεται πραγματικά να εντάσσεται σε μια γενική τάση προς πιο κομψά και μοντέρνα SUV, διατηρώντας όμως εδώ τα στοιχεία που έκαναν επιτυχημένη την γκάμα. Το Santa Fe καταφέρνει να συνδυάζει την αισθητική με τη λειτουργικότητα, έτσι ώστε να προσελκύσει τόσο οικογένειες όσο και αγοραστές που αναζητούν χαρακτήρα ή πρωτοτυπία.
Όσον αφορά τις υπόλοιπες διαστάσεις, η νέα γενιά δεν αλλάζει σε πλάτος (1,90 m), αλλά αντίθετα κερδίζει σε ύψος 9 cm (1,77 m), στο ίδιο επίπεδο με το πανύψηλο Volvo XC90. Αντίπαλο ιδιαίτερα μεγάλης σημασίας, παρόλο που είναι πιο μακρύ -και πολύ πιο ακριβό.
Το μεταξόνιο κέρδισε κι αυτό πέντε πόντους, φτάνοντας τα 2,81 m, με την αναμενόμενη ευεργετική επίδραση στους χώρους, όπως θα δούμε παρακάτω. Το ίδιο ισχύει για τη γραμμή της οροφής που πλέον είναι απολύτως οριζόντια. Σημειώνεται επίσης ότι ο κυβικού τύπου σχεδιασμός δεν επηρεάζει ιδιαίτερα την αεροδυναμική. Χάρη στα ενεργά πτερύγια στο κέντρο του εμπρός προφυλακτήρα, η Hyundai δηλώνει συντελεστή οπισθέλκουσας (Cx) 0,29. Καθόλου άσχημα...
Αυτή η αίσθηση εκλέπτυνσης και μοντέρνου χαρακτήρα συνεχίζεται και στο εσωτερικό. Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο, η εξέλιξη είναι εντυπωσιακή: Το Santa Fe ξεχωρίζει με μια εκλεπτυσμένη ατμόσφαιρα, ποιότητα των υλικών που προκαλεί ευχάριστη έκπληξη (παρά μια σχετική ανομοιογένεια και κάμποσα σκληρά πλαστικά), συνδυάζοντας ένθετα σε όψη ξύλου ή αλουμινίου, μαλακό πλαστικό και συνθετικό δέρμα, όλα προσεκτικά συναρμολογημένα για να δημιουργούν ένα εσωτερικό που εντυπωσιάζει.
Η ανοιχτόχρωμη ταπετσαρία ενισχύει ακόμη περισσότερο αυτή την αίσθηση ποιότητας και κομψότητας.
Αν και η έμπνευση από την υπόλοιπη γκάμα της Hyundai είναι προφανής, εδώ παραμένει ελεγχόμενη, με μια αξιοσημείωτη αίσθηση ευρυχωρίας που ενισχύει την άνεση στην καμπίνα.
Σε αυτή τη φωτεινή και προσεγμένη καμπίνα, ο οδηγός έχει εμπρός του με δύο μεγάλες οθόνες των 12,3” που σχηματίζουν μια μακρόστενη κυρτή επιφάνεια, ενισχύοντας την αίσθηση του μοντέρνου.
Επιπλέον, υπάρχει μια τρίτη οθόνη αφής από κάτω τους, κονσόλα αφιερωμένη στις ρυθμίσεις του κλιματισμού και του ήχου, και μερικά φυσικά κουμπιά για το infotainment και τα οδηγικά προφίλ που, αν και λίγο περίπλοκα στη χρήση κατά την οδήγηση, παραμένουν πιο πρακτικά από τα μενού μιας οθόνης αφής.
Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας αποδεικνύεται μερικές φορές λίγο περίπλοκο και ορισμένα μενού είναι δύσκολο να προσπελαστούν. Το κουμπί προσαρμογής για τα «αγαπημένα» καθίσταται λοιπόν, ιδιαίτερα χρήσιμο.
Ο πίνακας οργάνων μπορεί επίσης να προσαρμοστεί έτσι ώστε να παρέχει αυτές που κρίνει απαραίτητες πληροφορίες ο οδηγός. Όσον αφορά την πλευρά του ήχου, ένα σύστημα Bose είναι υπεύθυνο για τη διανομή των βατ σε όλη την ευρύχωρη καμπίνα. Με την απόδοσή του να την αξιολογούμε πάνω από το μέσο όρο και με καλό βάθος στα μπάσα.

Γενικότερα δεν λείπει απολύτως τίποτα από τον εξοπλισμό. Είτε πρόκειται για τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, με adaptive cruise control και υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας που προσφέρουν ημί-αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2 είτε για τον εξοπλισμό άνεσης. Έτσι βρίσκουμε δύο ασύρματους φορτιστές, σύστημα καμερών 360 μοιρών και αεριζόμενα καθίσματα -εξαιρετικά σπάνια στην κατηγορία και τόσο ευχάριστα για μακρινά ταξίδια.
Το Santa Fe βρίθει από πρακτικούς αποθηκευτικούς χώρους και καλοσχεδιασμένες λεπτομέρειες: Θύρες USB-C, κουμπί για εναλλαγή μεταξύ κοινής χρήσης δεδομένων και φόρτισης, πλήκτρο αγαπημένων με δυνατότητα εξατομίκευσης και διάφορες ρυθμίσεις διαθέσιμες σε διαισθητικά μενού. Οι αποθηκευτικοί χώροι είναι πολυάριθμοι, όπως το έξυπνο υποβραχιόνιο ή το διπλό ντουλαπάκι συνοδηγού.

Τέλος, σε ό,τι αφορά τις πρακτικές λεπτομέρειες, αξίζει να αναφερθεί πως ο λεβιές ταχυτήτων έχει μεταφερθεί πίσω από το τιμόνι, απελευθερώνοντας επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους. Συνολικά, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η εμπειρία φιλοξενίας έχει βελτιωθεί. Ίσως σε κάποιους, ανάλογα με την αγαπημένη τους σχολή, να απουσιάζει η γαλλική εκλέπτυνση και πρωτοτυπία ή η σκανδιναβική λιτότητα ή ακόμα ακόμα η γερμανική αυστηρότητα… Αλλά η γενική εντύπωση, στο ισολογισμό της παραμένει το δίχως άλλο θετική.
Αλλά το πιο σημαντικό για το κοινό του Santa Fe είναι αναμφίβολα η ευρυχωρία στις πίσω θέσεις. Τομέας στον οποίο το μοντέλο παραμένει σημείο αναφοράς. Η αύξηση του μεταξονίου κατά πέντε πόντους προφανώς και ωφέλησε τους επιβάτες της δεύτερης σειράς, οι οποίοι απολαμβάνουν άπλετο χώρο για τα πόδια. Για όσους θέλουν ακόμη περισσότερο, υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης του χώρου χάρη στο συρόμενο πίσω κάθισμα 60/40, του οποίου οι πλάτες είναι και ανακλινόμενες.

Δυστυχώς, η τρίτη σειρά δεν είναι εξίσου επιτυχημένη. Η πρόσβαση είναι δύσκολη λόγω ενός αρκετά πολύπλοκου μηχανισμού αναδίπλωσης της δεύτερης σειράς. Αν και η μεγάλη απόσταση από την οροφή κάνει τα πράγματα πιο άνετα για τους ψηλότερους, όπως και ο χώρος για τα γόνατα, το χαμηλό ύψος του καθίσματος σημαίνει πως οι ενήλικοι θα πρέπει να ταξιδεύουν με τα γόνατα ψηλά.
Κρίμα, διότι και εδώ η ευελιξία και ο εξοπλισμός είναι σε πολύ καλό επίπεδο, με πλάτες που ρυθμίζονται ξεχωριστά, αεραγωγούς και θύρες USB, καθώς και τέσσερις θέσεις Isofix -κάτι που σπάνια συναντάμε και αξίζει να τονιστεί.
Το Santa Fe παραμένει ωστόσο, μεταξύ των καλύτερων της κατηγορίας όσον αφορά τη χωρητικότητα φόρτωσης, με όγκο αυξημένο κατά 20%: Σε διάταξη πέντε θέσεων, προσφέρει σημαντικό χώρο για αποσκευές (985 lt), σε 7θέσια διαμόρφωση καταβαραθρώνεται αναμενόμενα (130 lt), για να φτάσει έως τα 1.942 λίτρα με όλα τα καθίσματα αναδιπλωμένα.
Η πίσω πόρτα προσφέρει μεγάλο άνοιγμα, ενώ το κατώφλι φόρτωσης είναι χαμηλό. Δεν υπάρχει τίποτα να του προσάψεις εδώ.
Για κάτω από το καπό του Hyundai Santa Fe υπάρχει μόνο μια διαθέσιμη επιλογή συστήματος κίνησης. Υπάρχει και αυτοφορτιζόμενη υβριδική έκδοση, προσθιοκίνητη με 215 PS, που προσώρας δεν εισάγεται στην Ελλάδα -το ντίζελ έχει πλέον εξαφανιστεί από τον κατάλογο.
Πρόκειται για ένα σύστημα plug-in hybrid HTRAC που ενσωματώνει έναν 4κύλινδρο 1.600άρη με 160 ίππους κι έναν ηλεκτροκινητήρα 98 ίππων, για συνδυαστική ισχύ 253 ίππων και αντίστοιχη ροπή 367 Nm. Για να κινηθείς χωρίς να κάψεις ούτε μια σταγόνα βενζίνη, το Santa Fe διαθέτει μπαταρία 13,8 kWh που υπόσχεται αυτονομία 54 km σύμφωνα με τον μικτό κύκλο WLTP.
Η πραγματικότητα δεν απέχει πολύ, μιας και καταφέραμε να διανύσουμε 48 km χωρίς να ενεργοποιηθεί ο θερμικός κινητήρας. Χωρίς προσοχή όμως, δεν ξεπερνάς τα 45 km. Σε υβριδική λειτουργία, με γεμάτη μπαταρία, το αυτοκίνητο καταναλώνει ανάμεσα στα δύο με τρία λίτρα κάθε 100 km χωρίς να ακολουθείς κάποια τακτική οικονομικής οδήγησης. Με άδεια μπαταρία, παραμένει πάλι οικονομικός σε κατανάλωση, ξεπερνώντας μόλις τα 7 lt/100 km σε μεικτή διαδρομή και τα 7,8 lt στην πόλη. Και τα 8,2 lt στην εθνική.
Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα, το Santa Fe αποκαλύπτει τον χαρακτήρα του, σαφώς προσανατολισμένο στη άνεση. Η ανάρτηση κάνει εξαιρετική δουλειά στην απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου, προσφέροντας μια αίσθηση αιώρησης, σχεδόν σαν να βρίσκεσαι σε κυλιόμενο τάπητα. Ακόμα και στις πιο κακοσυντηρημένες επιφάνειες, καταφέρνει να φιλτράρει αποτελεσματικά τα χτυπήματα. Ωστόσο, στις πιο έντονες λακκούβες, οι τροχοί καταλήγουν να «χτυπούν» ελαφρά, αλλά χωρίς να προκαλείται δυσάρεστη ανατάραξη στην καμπίνα. Και σαφώς απέχει πολύ δηλαδή από το να γίνει «βάρκα» κουνώντας τους επιβάτες πέρα δώθε.
Η ανάρτηση -χωρίς καμία ηλεκτρονική ρύθμιση- είναι αρκετά καλά σεταρισμένη έτσι ώστε να διατηρεί την άνεση των επιβατών. Επικουρούμενη από τα ψηλοπρόφιλα λάστιχα. Αυτό το συναίσθημα ενισχύεται ακόμη περισσότερο από τα εξαιρετικά άνετα καθίσματα, με καλή πλευρική στήριξη, που επιτρέπουν να χαλαρώσεις ακόμη και σε μεγάλες αποστάσεις.
Η ηχομόνωση είναι επίσης ένα πλεονέκτημα του αυτοκινήτου. Πέρα από κάποιους θορύβους κύλισης λόγω των μεγάλων τροχών, την πληθωρική «επίπλωση» της καμπίνας που βροντάει όταν ας πούμε περνάς πάνω από γραμμές τρένου και λίγους αεροδυναμικούς θορύβους σε υψηλή ταχύτητα, πάνω από τα 130 km/h, το Santa Fe παραμένει συνολικά πολύ ήσυχο.
Για πιο γαλήνια καμπίνα, θα χρειαστεί να πληρώσεις 30-40 χιλιάδες παραπάνω. Οπότε είτε πρόκειται για την ηχομόνωση είτε για την άνεση της ανάρτησης, τον Santa Fe θέτει τον πήχη ψηλά για την κατηγορία του.
Όλα καλά, λοιπόν; Χμ! Η άνεση έχει το τίμημά της. Μόλις φύγεις από τις ευθείες και μπεις σε μια στριφτερή διαδρομή, τα 2.165 κιλά του Santa Fe δηλώνουν παρόντα. Με τη ρύθμιση της ανάρτησης σε άλλη προτεραιότητα, το αυτοκίνητο -παρά τα μακρύ μεταξόνιο- γέρνει αισθητά κόβοντάς σου τη διάθεση.
Η οδική του συμπεριφορά παραμένει ασφαλής και καθησυχαστική φυσικά, αλλά όσο αυξάνεται ο ρυθμός τόσο περισσότερο κι ανοίγει τη γραμμή του στις στροφές. Παρόλα αυτά, το τιμόνι, παραμένει σφιχτό και αρκούντως ακριβές, προσφέροντάς σου αίσθηση σιγουριάς. Είναι δε πολύ ενημερωτικό, κάτι που σου επιτρέπει σωστό χειρισμό μέσα στη στροφή με σχετική ευκολία, παρά τη μετατόπιση του κέντρου βάρους λόγω κλίσης.
Το μαντέψατε: Δεν είναι βέβαια «πύραυλος», αφού το 0-100 km/h το κάνει σε 9,3 δευτερόλεπτα, όμως η μικρή, άμεση ώθηση που προσφέρει η υβριδική τεχνολογία εξασφαλίζει πολύ καλές ρεπρίζ. Όπως και να ’χει, αυτό το Santa Fe δεν έχει σχεδιαστεί για δυναμικές επιδόσεις και αισθάνεται πολύ πιο άνετα σε ήπιες διαδρομές, όπου σε μεταφέρει με αξιοπρέπεια.
Διότι εκεί όπου διαπρέπει το Santa Fe, είναι στην ικανότητά του να καταπίνει χιλιόμετρα χωρίς να κουράζει οδηγό και επιβάτες. Ένα πραγματικό κινητό «μπουντουάρ», φτιαγμένο για ήρεμα ταξίδια, όπου κάθε στιγμή στο εσωτερικό είναι χαλαρωτική. Το αυτόματο κιβώτιο με τις έξι σχέσεις, απροσδόκητα γλυκό στη λειτουργία του, διαχειρίζεται τις αλλαγές χωρίς σκορτσαρίσματα, προσφέροντας ομαλή και ευχάριστη αίσθηση. Δεν είναι το καλύτερο ή το πιο γρήγορο της αγοράς, αλλά δεν έχουμε και κάτι σοβαρό να του προσάψουμε.
Η αυτόματη τετρακίνηση προσθέτει αίσθημα ασφάλειας σε βρεγμένους ή χειμερινούς δρόμους, παρέχοντας επιπλέον σταθερότητα. Στην πόλη, το Santa Fe αποδεικνύεται ένας απρόσμενα εύκολος σύντροφος στη μετακίνηση. Παρά τις μεγάλες διαστάσεις, το πού τελειώνει το αυτοκίνητο γίνονται εύκολα αντιληπτό, και ποτέ σου προκαλεί άγχος στους ελιγμούς μέσα σε στενούς δρόμους. Η ικανότητά του δε, να στρίβει σχεδόν επιτόπου είναι αξιοσημείωτη, ιδιαίτερα βολικό σε αστικό περιβάλλον.
Στον αυτοκινητόδρομο, λάμπει με την ισορροπία του, όπου η προσανατολισμένη στην άνεση φύση του εκφράζεται πλήρως, διασφαλίζοντας ένα περιβάλλον ιδανικό για εξορμήσεις και διακοπές. Όσο για τον επίλογο: Κρίμα που η λειτουργία One Pedal απαιτεί να κρατάς τραβηγμένη συνεχώς την αριστερή μανέτα για να φτάσεις σε πλήρη στάση, ενώ τα άλλα τρία επίπεδα αναγεννητικής πέδησης παραμένουν ενεργά.
Για να αποκτήσει κάποιος το νέο Hyundai Santa Fe Plug-In θα πρέπει να καταβάλει τουλάχιστον €62.290 για την έκδοση Distinctive. Αυτή προσφέρει ήδη στον βασικό εξοπλισμό θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και τιμόνι, ζάντες 20 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας καθώς και αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, φουλ πακέτο βοηθημάτων Smart Sense και πολλά ακόμη.
Η δική μας έκδοση δοκιμής, η Limited, κοστίζει 66.700 € και προσθέτει την κάμερα 360° και θερμαινόμενα καθίσματα στη δεύτερη σειρά. Να σημειώσουμε ότι δεν υπάρχει λίστα προαιρετικού εξοπλισμού. Οπότε δεν υπάρχουν άλλες επιλογές προς προσθήκη, εκτός από τη μεταλλική βαφή που κοστίζει €1.000 ή €1.500 για τα ματ χρώματα.
Συμπερασματικά, το Hyundai Santa Fe Plug-In αποδεικνύεται μια εξαιρετική επιλογή για όσους αναζητούν ένα ευρύχωρο, άνετο και ευέλικτο όχημα. Νιώθει απόλυτα άνετο στα μεγάλα ταξίδια, προσφέροντας στους επιβάτες ένα ήσυχο και χαλαρωτικό περιβάλλον. Η τουριστάδικη ευχαρίστηση και η ακουστική απόδοση είναι τα βασικά του πλεονεκτήματα, παρόλο που υστερεί κάπως στη δυναμική οδήγηση.
Όμως προσοχή: Για να επωφεληθείς πλήρως από τις δυνατότητές του, δεν θα πρέπει να ξεχνάς τη σχεδόν καθημερινή φόρτιση: 6 ώρες και 30 λεπτά σε οικιακή πρίζα ισχύος 2,3 kW ή 3 ώρες και 30 λεπτά σε ενισχυμένη πρίζα 3,6 kW. Κι εδώ είναι που εγκαλούμε τη Hyundai με τη μόνη άξια μνείας κατηγορία. Χάθηκε, βρε παιδιά, να βάλετε μπαταρία καμιά 20αριά κιλοβατώρες; Μαζί κι ένα εσωτερικό φορτιστή λίγο πιο μπαμπάτσικης ισχύος;
Hyundai Santa Fe Plug-In | |||
---|---|---|---|
Τι λέει το DRIVE | Με εντυπωσιακή εμφάνιση, μπόλικους χώρους, καλή ποιότητα και υβριδικό σύστημα με εξαιρετική απόδοση, το νέο Santa Fe Plug-In διαθέτει όλα όσα χρειάζονται για να προσελκύσει και να σαγηνεύσει μεγάλες οικογένειες. Είναι ακριβό, αλλά τα φθηνότερα SUV προσφέρουν πολύ λιγότερα κι αυτά που προσφέρουν περισσότερα είναι δυσανάλογα ακριβότερα. | ||
Τιμή | Από €62.290 | ||
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ | |||
Τεχνολογία | PHEV, κινητήρας βενζίνης 1.598 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, ιντερκούλερ, 160/5.500 rpm, 265 Nm/1.500-3.500 rpm, σύγχρονο ηλεκτρικό μοτέρ μόνιμου μαγνήτη 98 PS, 304 Nm, μπαταρία ιόντων λιθίου χημείας Li-Po 13,8 kWh (μεικτή), κίνηση στους τέσσερις τροχούς, αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων | ||
Συνδυαστική απόδοση | 253 PS, 367 Nm | ||
Διαστάσεις | 4.830 x 1.900 x 1.770 mm | ||
Χώρος αποσκευών | 130 lt (7θέσιο), 621/985 lt (5θέσιο), 1.942 lt (διθέσιο) | ||
Βάρος | 2.165 kg | ||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |||
0-100 km/h | 9,3” | ||
Τελική ταχύτητα | 180 km/h | ||
Μέση κατανάλωση* | 2,5 lt/100 km*, 7,8 lt/100 km | ||
Μέση αυτονομία* | 930 km (εκκινώντας με φορτισμένη μπαταρία) | ||
Ηλεκτρική αυτονομία* | 45 km (συνδυαστικός κύκλος) | ||
Εκπομπές CO2 | 38 g/km | ||
ΦΟΡΤΙΣΗ | |||
AC 2,3 kW, 0-100% | 6,5 ώρες | ||
Μετρήσεις DRIVE, *Για τα πρώτα 100 km με την μπαταρία φορτισμένη, **Με άδεια μπαταρία | |||
Φωτογραφίες DRIVE Media Group/Θανάσης Κουτσογιάννης |