
YangWang U9 Track Edition: Το πρώτο μοντέλο με 3.000+ ίππους
Αν το YangWang U9 των 1.300 ίππων δεν έχει τα γκάζια που θα ήθελες, έρχεται μια πιο αγριεμένη έκδοση.

Λογικά θα θυμάσαι το YangWang U9. Το κινεζικό υπεραυτοκίνητο των 1.300 ίππων που σε περίμενε στην είσοδο της έκθεσης AUTO ATHINA 2024 το περυσινό φθινόπωρο.
Μπορεί το YangWang U9 να χοροπηδά στις αναρτήσεις του, να μπορεί να απογειωθεί από το οδόστρωμα για να αποφύγει κάποια λακκούβα και να έχει άλογα με το κουτάλι. Ωστόσο, η επίδοσή του στο Nürburgring ήταν σχεδόν απογοητευτική με 7’ 17” 900.
Έτσι, οι Κινέζοι σπεύδουν να παρουσιάσουν την Track Edition. Πρώτο μέλημα η εκτόξευση της ισχύος πάνω από τους 3.000 ίππους
Πριν από δύο δεκαετίες, η Bugatti Veyron ξαναέγραψε τους κανόνες των υπεραυτοκινήτων. Ήταν το πρώτο μοντέλο παραγωγής με 4ψήφια ιπποδύναμη.
20 χρόνια αργότερα, τα άλογα έχουν γίνει στραγάλια. Κυρίως χάρη στην ηλεκτροκίνηση. Ηγείται το Rimac Nevera R των 2.107 ίππων και η Lotus Evija των 2.000 ίππων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το YangWang U9 ανάβει τα φρένα του στο Nürburgring [video]
Από τη στιγμή που το διχίλιαρο είναι πλέον κοινός τόπος, η BYD έπρεπε να ανεβάσει τον πήχη. Και τον έθεσε στους 3.000 ίππους. Για να επιτευχθεί αυτό, ενσωμάτωσε τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό.
Ο καθένας αποδίδει 555 kW, δηλαδή 755 ίππους. Πολλαπλασίασε επί τέσσερα και φτάνεις στα 2.220 kW, λίγο παραπάνω από 3.018 ίππους. Προφανώς εμπλέκονται οι στρογγυλοποιήσεις και δεν καταλήγουμε σε ένα όμορφο στρογγυλό «3.020». Ας είναι.
Το U9 Track Edition δεν έχει πολλές εμφανισιακές διαφορές από το «κανονικό» μοντέλο, μόνο κάποιες μικρές αναβαθμίσεις. Οι αλλαγές ξεκινούν από το μπροστινό μέρος, όπου οι σχεδιαστές της YangWang έχουν κατασκευάσει ένα νέο σπόιλερ για να αυξήσουν τη downforce στους μπροστινούς τροχούς.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Yangwang U9, πόσο κάνει το ηλεκτρικό σούπερκαρ των 1.300 PS;
Υπάρχει επίσης μια ελαφριά οροφή από ανθρακονήματα και νέες ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά πλάτους 325 εμπρός και πίσω.
Δεν γνωρίζουμε τι τελική ταχύτητα θα επιτυγχάνει το Track Edition. Η βασική έκδοση των «μόνο» 1.300 ίππων και 1.680 Nm και 2.475 kg, αποτελεί με 391,94 km/h το ταχύτερο αυτοκίνητο κινεζικής προέλευσης.
Αναμένουμε το Track Edition να απειλήσει τα ρεκόρ των ταχύτερων BEV. Τα 438,7 km/h του Aspark Owl και τα 431,45 km/h του Rimac Nevera R.