node/30902

Volvo: Όλα τα μοντέλα μας ομολογκάρονται WLTP

Οι Σουηδοί πέρασαν με επιτυχία το τεστ «καθαρότητας», εκεί που κάποιοι από τους Γερμανούς ακόμα ταλαιπωρούνται.

Ο ευρωπαϊκός κύκλος ομολογκασιόν κατανάλωσης και εκπομπών WLTP, πιο αυστηρός από τον προηγούμενο NEDC, μπαίνει σιγά σιγά σε εφαρμογή. Από το Σεπτέμβριο του 2019, οι κατασκευαστές υποχρεώνονται να περάσουν όλα τα μοντέλα τους, παλιά και νέα, από τη μέτρηση με τα νέα πρότυπα. 

Η Volvo λοιπόν στην προκειμένη περίπτωση βρίσκεται ένα βήμα εμπρός, καθώς όλα τα μοντέλα του καταλόγου της είναι πιστοποιημένα κατά WLTP.

Η Volvo δεν είναι η μόνη premium φίρμα που πέρασε τα μοντέλα της από την καινούργια ευρωπαϊκή ομολογκασιόν WLTP. Η οποία να θυμίσουμε περιλαμβάνει μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες κίνησης και όχι μόνο στο εργαστήριο. Αλλά η σουηδική φίρμα είναι πιθανώς μία από τις πρώτες που «προσάρμοσε όλες τις εκδόσεις σε όλα τα μοντέλα της».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μεγάλες εκπτώσεις σε στοκ λόγω WLTP

Τι σημαίνει αυτό; Απλώς ότι όλα τα μοντέλα που αναφέρονται στον κατάλογο της Volvo έχουν περάσει ήδη το τεστ WLTP και ότι ανταποκρίθηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές. Εδώ να σημειώσετε ότι είναι υποχρεωτικό το φίλτρο για τα σωματίδια και για τους βενζινοκινητήρες, ένα νεωτερισμός που θα αποτελέσει κοινό τόπο για τους κατασκευαστές τους επόμενους μήνες, καθώς αυτά τα μοτέρ με άμεσο ψεκασμό εκπέμπουν επίσης μικροσωματίδια. Όσον αφορά τους ντίζελ, η Volvo δεν ανακάλυψε την πυρίτιδα, καθώς επαφίεται στο σύστημα SCR με τη χρήση ουρίας –το σύστημα Selective Catalytic Reduction (SCR) είναι ένας τρόπος μετατροπής των οξειδίων του αζώτου (NOx) με τη βοήθεια ενός καταλύτη σε διατομικό άζωτο (Ν2) και νερό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW, VW και Renault προειδοποιούν για το νέο τρόπο μέτρησης ρύπων στην ΕΕ

Το πέρασμα στο WLTP από τη Volvo αποτελεί σημαντικό παράγοντα για το Σουηδό κατασκευαστή, καθώς δείχνει ότι μπορεί να συνεχίσει απρόσκοπτα την παραγωγή του ύστερα από τον Σεπτέμβριο, οπότε και επικρατεί καθολικά η νέα ομολογκασιόν. Οι Σουηδοί τα κατάφεραν νωρίτερα, εκεί που σε άλλους παίρνει περισσότερο χρόνο. Η BMW, για παράδειγμα, που αναγκάστηκε να διακόψει την παραγωγή της M3 και της 550i για αρκετά μακριά περίοδο, για να μπορέσει να βρει τεχνική λύση για την «απορρύπανση» κάποιων κινητήρων παλαιότερης σχεδίασης. Ή η Audi που αναγκάστηκε να διακόψει την πώληση του SQ5...

TAGS
node/39638
Sony Vision-S Concept

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Θυμάστε που η Sony μας παρουσίασε online νωρίτερα εφέτος το εντυπωσιακό Vision-S. Τώρα βλέπουμε τη γιαπωνέζικη ηλεκτρική μπερλίνα να βολτάρει στο Tokyo κοντά στην έδρα της Sony.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Οι τελείως ψεύτικες και στατικές φωτογραφίες του απροσδόκητου Sony Vision-S μας έδωσαν μια πρόγευση γι’ αυτό που ετοιμάζουν οι Ιάπωνες τον περασμένο Ιανουάριο. Αλλά το 4θυρο Sony φαίνεται ότι κινείται κιόλας! Απόδειξη, αυτό το σύντομο διαφημιστικό κλιπάκι που δημοσιεύτηκε στο Youtube από τον ιαπωνικό γίγαντα.

Στο video, ένα μυστηριώδες λευκό φορτηγό μπαίνει στον υπόγειο χώρο στάθμευσης των κεντρικών γραφείων της Sony. Στη συνέχεια, οι πλευρικές πόρτες αποκαλύπτουν το προφίλ του ιαπωνικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι εικόνες που ακολουθούν μας δείχνουν σε animation την καμπίνα και τον φωτισμό του Vision-S. Και βάζοντας όπισθεν, το αυτοκίνητο κατεβαίνει απαλά, με μικρή ταχύτητα, από την πλατφόρμα του.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Sony λέει ότι δεν έχει την πρόθεση να λανσάρει εμπορικά το ηλεκτρικό πρωτότυπό της. Το Vision-S χρησιμοποιείται επίσημα μόνο για την εξέλιξη onboard τεχνολογιών που συνδέονται, μεταξύ άλλων, με την ψυχαγωγία.

node/39635

Το υπουργείο Μεταφορών ζητά ηλεκτρικά λεωφορεία για πιλοτική λειτουργία

Πρόσκληση προς την αυτοκινητοβιομηχανία - Θα κινούνται σε προκαθορισμένες διαδρομές για να διαπιστωθεί στην πράξη η λειτουργικότητά τους. 

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το υπουργείο Μεταφορών ζητά ηλεκτρικά λεωφορεία για πιλοτική λειτουργία

Το υπουργείο Μεταφορών σκοπεύει να θέσει στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος σε κυκλοφορία ηλεκτρικά λεωφορεία στην περιοχή της Αθήνας. Τα λεωφορεία θα κινούνται σε προκαθορισμένες διαδρομές και σκόπος του προγράμματος είναι να δοκιμαστεί στην πράξη η λειτουργικότητά τους, αλλά και να μελετηθεί η δημιουργία υποδομών φόρτισής τους. 
Για το λόγο αυτό απευθύνεις πρόσκληση σε αυτοκινητοβιομηχανίες μέσω του ΣΕΑΑ να του διατεθεί ένας αριθμός από ηλεκτρικά λεωφορεία, ώστε να υλοποιήσει το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα. 

Το κείμενο της πρόσκλησης που έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο του υπουργείου έχει ως εξής: 

«Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, δράττοντας την ευκαιρία που δίνει το έργο της «Προμήθειας Λεωφορείων Αστικών Συγκοινωνιών για Αθήνα και Θεσσαλονίκη», ενσωματώνει στο μείγμα τεχνολογιών και τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Ωστόσο, προκειμένου να υπάρξει η σωστή προετοιμασία από άποψης υποδομών και οι κατάλληλες λειτουργικές επιλογές οχημάτων–φόρτισης, είναι αναγκαία η δοκιμαστική κυκλοφορία οχημάτων κατά μήκος κατάλληλων διαδρομών από φέτος το καλοκαίρι έως τα τέλη Ιουνίου 2021.

Στην παρούσα χρονική συγκυρία και στο εγχείρημα αυτό, η συμβολή του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας και του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) είναι καθοριστική. Η δοκιμαστική κυκλοφορία ηλεκτροκίνητων λεωφορείων μπορεί να υλοποιηθεί μόνο μέσα από ευγενικές χορηγίες. Ως εκ τούτου, παρακαλούμε για την ανάληψη όλων των απαραίτητων πρωτοβουλιών από πλευράς σας, ώστε να περιέλθει στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για ένα χρονικό διάστημα ικανός αριθμός ηλεκτροκίνητων λεωφορείων, που θα ενταχθούν στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας στο αμέσως επόμενο διάστημα.Προσβλέποντας στην ανταπόκρισή σας, παραμένουμε στη διάθεσή σας για διευκρινίσεις και περαιτέρω συνεργασία».