H γρηγορότερη 5άρα BMW κανονικής παραγωγής δεν είναι καν Μ

H γρηγορότερη 5άρα BMW κανονικής παραγωγής δεν είναι καν Μ

Η Μ550i xDrive από τη νέα Σειρά 5 της BMW με κωδικό G30 είναι ταχύτερη από την σημερινή απερχόμενη Μ5.

Οι πραγματικές ΒΜW M, είναι αυτές που φέρουν το μαγικό γράμμα και δίπλα μόνο τον αριθμό της Σειράς. Οι άλλες, είναι αναβαθμσμένες εκδόσεις ιπποδύναμης και εξοπλισμού. Για να συνεννοούμαστε…

 Μέχρι λοιπόν να μπει στο παιχνίδι η νέα Μ5 που έχουμε δει να εξελίσσεται πυρετωδώς, η τετρακίνητη M550i της νέας γενιάς G30 είναι η πιο γρήγορη BMW Σειράς 5.

Η έβδομη γενιά της BMW Σειρά 5 παρουσιάστηκε και επίσημα για να βάλει φωτιά στον ανταγωνισμό της κατηγορίας των μεγάλων πολυτελών σεντάν, με κύριο ανταγωνιστή την E-Class της Mercedes. Αυτή τη στιγμή αιχμή του δόρατος της γκάμας είναι η M550i xDrive. Είναι άπιαστη σε επιδόσεις, τουλάχιστον σύμφωνα με τα στοιχεία του κατασκευαστή, όχι μόνο σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου αλλά και με την E-Class, τουλάχιστον μέχρι να παρουσιαστεί η Mercedes-AMG E55 με τον υπερτροφοδοτούμενο 6κύλινδρο, η οποία επίσης είναι στο τελικό της στάδιο εξέλιξης και αναμένεται να αποδίδει 490 PS.

Η BMW M550i xDrive φορά τον V8 biturbo των 4,4 λίτρων με ιπποδύναμη 462 PS στις 5.500 rpm και ροπή 66,3 kgm διαθέσιμη από τις 1.800 rpm. Η έκδοση αυτή αντικαθιστά τις εκδόσεις 550i και 550i xDrive της απερχόμενης σειράς F10. Παρότι στο προηγούμενο μοντέλο υπήρχε η δυνατότητα επιλογής του συστήματος μετάδοσης, στην G30 ο κινητήρας διατίθεται μόνο με τετρακίνηση, η ρύθμισης της οποίας πάντως είναι αρκούντως υπερστροφική. Και με το οκτάρι Steptronic που κατασκευάζει η ZF ειδικά για την BMW.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε τη νέα BMW Μ3 στο Grossglockner [video]

Με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4”  το αυτοκίνητο αυτό κερδίζει την σημερινή Μ5 με το αυτόματο 8άρι κιβώτιο για 3 δέκατα. Παρότι η F10 M5 έχει 100 ίππους και 3 kgm επιπλέον. Μόνο η επετειακή “30 Jahre Edition” αυτή τη στιγμή κερδίζει την 550i xDrive, για ένα δέκατο.

Στη νέα Σειρά 5 η BMW έχει πετύχει μείωση βάρους κατά 100 kg, χρησιμοποιώντας εξεζητημένα ελαφρά υλικά για την πλατφόρμα και διάφορα πάνελ του αμαξώματος. Μόνο το αλουμινένιο κάλυμμα του χώρου αποσκευών για παράδειγμα, εξοικονομεί 4,2 kg.

Έχοντας βάλει ήδη τον πήχη πολύ ψηλά με την «ενδιάμεση» (ας μας επιτραπεί η έκφραση) έκδοση, η προσμονή για την πραγματική Μ5 μεγαλώνει.

Πηγή Autoevolution

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube