Volkswagen ID.2 R, καταφθάνει οργισμένο με 400 ίππους

Volkswagen ID.2 R, καταφθάνει οργισμένο με 400 ίππους

Το Volkswagen ID.2 R αναμένεται να ενσωματώσει in-wheel ηλεκτροκινητήρες.

Το Volkswagen ID.2 R θα πλαισιώσει την γκάμα του νέου ηλεκτρικού μοντέλου των Γερμανών, αποτελώντας την ισχυρότερη έκδοση. Θα αποτελέσει το πρώτο μοντέλο της VW που θα χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένους στους τροχούς σε μια επαναστατική τετρακίνηση.

Εάν δοθεί το πράσινο φως για να μπει στην παραγωγή, το Volkswagen ID.2 R θα τοποθετηθεί στην γκάμα πάνω από το ήδη ανακοινωθέν ID.2 GTI. Ενδεχομένως να αντιπαρατεθεί με το πανίσχυρο Renault 5 Turbo 3E

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης που εξετάζεται για το ID.2 R θα διατηρεί τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα του μικρότερου GTI. Αλλά θα προσθέσει δύο ανεξάρτητα ελεγχόμενους ηλεκτρικούς κινητήρες πλήμνης στους πίσω τροχούς. Αυτό θα προσφέρει σημαντική ώθηση στην απόδοση και τετρακίνηση, χωρίς να διακυβεύεται ο χώρος αποσκευών.

Όσοι θεωρούν ότι τα καυτά χάτσμπακ θα σβήσουν με την επέκταση της ηλεκτροκίνησης, ας το σκεφτούν ξανά. Ωστόσο, μπορεί να είναι πολύ ακριβότερα

Volkswagen ID.2 R

Πηγές από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Wolfsburg της Γερμανίας αναφέρουν ότι η έκδοση R εξελίσσεται με τη συμβολή ενός τεχνικού συνεργάτη με έδρα τα Βαλκάνια. Ναι, και εμείς τον Mate Rimac σκεφτήκαμε αμέσως, αλλά δεν υπάρχει κάποια επίσημη επιβεβαίωση.

Το Rimac Nevera ενσωματώνει επίσης τέσσερις ξεχωριστούς ηλεκτροκινητήρες, αλλά τα in-wheel ηλεκτρομοτέρ σε αμάξωμα τέτοιας κατηγορίας όπως το ID.2 αναμένεται να εκτοξεύσει το κόστος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Renault 5 Turbo 3E, σούπερκαρ τσέπης με 540 ίππους σε 1.450 kg

Ενδεχομένως, να μην τιμολογηθεί ως καυτό χάτσμπακ, αλλά ως σούπερκαρ τσέπης. Το έκανε πρώτη η Renault με το R5 Turbo 3E και ενώ πολλοί πίστευαν ότι δεν θα βρεθούν αρκετοί που θα πληρώσουν €160 χιλιάδες για ένα μικρό ηλεκτρικό, όσο ικανό κι αν είναι, τελικά τα νούμερα τους διαψεύδουν.

Volkswagen ID.2 R

Το προσθιοκίνητο ID.2 GTI αναμένεται να αποδίδει έως και 286 ίππους. Οπότε είναι ασφαλές να θεωρήσουμε ότι το R θα φτάνει -ή και θα ξεπερνάει- τους 400. Χάρη στους τρεις ηλεκτροκινητήρες του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πρώτη επίσημη εικόνα για το crossover VW ID.2

Οι Γάλλοι κατάφεραν να κρατήσουν χαμηλά το βάρος του R5 Turbo 3E. 1.450 kg για ηλεκτρικό χάτσμπακ είναι πολύ ανταγωνιστικό νούμερο και κάτι αντίστοιχο αναμένουμε να επιχειρήσουν και οι τεχνικοί του τμήματος R της Volkswagen. 

Να θυμίσουμε ότι περιμένουμε και το Škoda RS, που θα είναι ένα φθηνότερο VW ID.2 GTI. Οπότε οι Γερμανοί θα προσφέρουν λύσεις για όλα τα βαλάντια.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube