Το νέο Škoda RS θα είναι ένα φθηνότερο VW ID.2 GTI

Το νέο Škoda RS θα είναι ένα φθηνότερο VW ID.2 GTI

Μια καυτή έκδοση του επερχόμενου μικρού EV της Škoda θα φορά το σήμα RS και θα προσφέρει τις ίδιες συγκινήσεις με το αδελφό VW ID.2 GTI, αλλά σε χαμηλότερη τιμή.

Škoda vRS

Το αφεντικό της Škoda, Klaus Zellmer, επιβεβαίωσε ότι τα καυτά μοντέλα RS θα εξακολουθήσουν να υφίστανται στην πλήρως ηλεκτρική εποχή, οπότε να περιμένουμε μια RS έκδοση του επερχόμενου baby EV της μάρκας.

Το Auto Express συνάντησε τον Zellmer στην πρόσφατη Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου, στην οποία η Volkswagen αποκάλυψε το δικό της όραμα για τα hot hatch, το πρωτότυπο ID. GTI. Ερωτηθείς αν θα καλοέβλεπε μια Škoda RS έκδοση του ID.2 GTI, ο Zellmer δήλωσε: «Ναι, φυσικά την εξετάζουμε και μάλιστα για όλα τα μοντέλα μας».

Οι καυτές εκδόσεις RS θα συνεχίσουν να υφίστανται και στην ηλεκτρική εποχή, δηλώνει το αφεντικό της Škoda.

Το αντίστοιχο ID.2 της Škoda θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB Entry – ή A0 – του ομίλου VW. Το νέο τσέχικο μοντέλο θα κατασκευάζεται μαζί με τα «αδελφά» VW και Cupra στο εργοστάσιο του ομίλου στο Martorell, λίγο έξω από τη Βαρκελώνη της Ισπανίας.

VW-ID-GTI

Μάλιστα, θα επωφεληθεί από μια νέα διαδικασία εξέλιξης που στοχεύει στη συντόμευση των διαδικασιών, ώστε ο χρονικός ορίζοντας να πλησιάσει περισσότερο αυτόν των κατασκευαστών από την Κίνα.

Ο επικεφαλής Τεχνικής Ανάπτυξης της VW, Kai Grünitz, δήλωσε στο Μόναχο: «Συνήθως έχουμε μια διαδικασία εξέλιξης 54 μηνών ενώ οι Κινέζοι ανταγωνιστές χρειάζονται 32 έως 38 μήνες. Αποφασίσαμε σε τρία πιλοτικά πρότζεκτ να περικόψουμε την εξέλιξη στους 36 μήνες – ένα από αυτά είναι το ID. 2. Ξεκινήσαμε με σκίτσα στα τέλη Δεκεμβρίου και θα βγει στο δρόμο στα τέλη του 2025 ή στις αρχές του 2026».

VW-ID-GTI

Η VW δεν έχει αποκαλύψει κανένα τεχνικό στοιχείο για το ID GTI. Γνωρίζουμε ότι θα είναι σίγουρα προσθιοκίνητο, χρησιμοποιώντας έναν ηλεκτροκινητήρα κι οποιαδήποτε αντίστοιχη έκδοση της Škoda θα πρέπει να ακολουθεί αυτή τη διάταξη. Θα μοιράζεται επίσης τις ίδιες διαστάσεις με το καυτό VW, δηλαδή θα έχει μήκος περίπου 4,1 m.

Το μικρό Škoda δεν έχει ακόμη κατονομαστεί κι αναμένεται στα τέλη του 2025, περίπου ταυτόχρονα με  τα ομόσταυλα ID.2 και UrbanRebel της Cupra, με εύρος τιμής περί τα 25.000 €.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube