
Renault 5 Turbo 3E, έφυγαν ήδη τα πρώτα 850 EV των €155.000
Σχεδόν η μισή παραγωγή του Renault 5 Turbo 3E έχει ήδη προπουληθεί. Ποιος το περίμενε με τέτοια τιμή;

Όταν ανακοινώθηκε ότι το Renault 5 Turbo 3E θα τιμάται €155.000, πολλά φρύδια σηκώθηκαν από έκπληξη. Σκέψου ότι σε ορισμένες αγορές, με τόσα χρήματα αγοράζεις ολοκαίνουργια Porsche 911 GTS και σου μένουν και ρέστα.
Αλλά και στα δικά μας, αρκούν για να αποκτήσεις ένα Tesla Model 3 Performance. Που είναι ταχύτερο από το Turbo 3E. Και μία BMW M2, υπέροχο θερμικό πισωκίνητο με 480 ίππους.
Αλλά είναι άδικο να κρίνουμε το γαλλικό πυραυλάκι μόνο με βάση την τιμή. Πρόκειται για μια ειδική κατασκευή περιορισμένης παραγωγής. Με πλαίσιο από ανθρακονήματα, ψαγμένες τεχνολογίες που απογειώνουν την οδηγική απόλαυση. Και βάρος πρωτόγνωρα χαμηλό για ηλεκτρικό μοντέλο.
Με 540 ίππους σε 1.450 kg, η αναλογία κιλών ανά ίππο βρίσκεται αρκετά χαμηλότερα από το «3»
Είναι αξιοπερίεργο που το βάρος έχει διατηρηθεί τόσο χαμηλά, παρά την μπαταρία των 70 kWh. Και με 800-βολτη ηλεκτρική αρχιτεκτονική, το μικρό Renault θα μπορεί να αξιοποιήσει ταχυφόρτιση 350 kW και να γεμίσει από το 15% στο 80% σε μόλις 15’.
Στην πρόσφατη ετήσια γενική συνέλευση στη Γαλλία, η Renault ανακοίνωσε ότι μόλις μία εβδομάδα από την επίσημη κυκλοφορία του R5 Turbo 3E, εξασφάλισε τον εντυπωσιακό αριθμό των 850 παραγγελιών. Από τις 1.980 μονάδες που σχεδιάζει να κατασκευάσει.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Renault 5 Turbo 3E, σούπερκαρ τσέπης με 540 ίππους σε 1.450 kg
Ακόμη πιο αξιοσημείωτο είναι ότι δεν πρόκειται για απλές παραγγελίες μερικών 100άδων ευρώ, όπως γίνεται σε άλλα μοντέλα. Ούτε αρκούν μερικά κλικ από τον υπολογιστή. Ή μία επίσκεψη στον τοπικό αντιπρόσωπο της Renault. Η εξασφάλιση ενός από αυτά τα hyper hatch είναι λίγο πιο περίπλοκη -και πολύ πιο δαπανηρή από ό,τι νομίζεις.
Για να μπουν στην ουρά για το R5 Turbo 3E, οι υποψήφιοι αγοραστές πρέπει να καταβάλουν μη επιστρέψιμη προκαταβολή ύψους €45.000. Αυτό σημαίνει ότι η Renault έχει ήδη αποσπάσει προκαταβολές ύψους άνω των €38 εκατομμυρίων.
Κεφάλαια που της είναι απαραίτητα για την ολοκλήρωση της εξέλιξης του νέου καυτού ηλεκτρικού μοντέλου. Μένει να δούμε πόσοι από τους αγοραστές θα αξιοποιήσουν τις οδηγικές υποσχέσεις του Turbo 3E στην πίστα.
Και πόσοι θα προτιμήσουν να το καταχωνιάσουν σε ένα κλιματιζόμενο γκαράζ, ώστε να το πουλήσουν ακριβότερα μετά από κάποια χρόνια. Μήπως πρόκειται για την πρώτη περίπτωση ηλεκτρικού garage queen;