Κόντρα: Ηλεκτρικό Audi RS3 vs R8 V10, Huracán Performante και 911 GT2 RS

Κόντρα: Ηλεκτρικό Audi RS3 vs R8 V10, Huracán Performante και 911 GT2 RS

To Schaeffler 4eP μας δείχνει ότι πρέπει να συνηθίσουμε την επιτάχυνση και τον ήχο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων…

Το Schaeffler Group είναι ένας γιγαντιαίος όμιλος που κατασκευάζει κυρίως ρουλεμάν κι εξαρτήματα οχημάτων, έχοντας στους κόλπους του, μεταξύ άλλων, τη FAG και πλειοψηφικό μερίδιο στην Continental AG.

Στους φαν των αγώνων αυτοκινήτων, η Schaeffler είναι πιο γνωστή από την εμπλοκή της στην εργοστασιακή ομάδα Audi Sport ABT Schaeffler της ηλεκτρικής Formula E.

Οι τεχνικοί της Schaeffler λοιπόν πήραν ένα Audi RS3 Sport Sedan, έβγαλαν τον 5κύλινδρο 2.5 τούρμπο και τον αντικατέστησαν με 4 ηλεκτρικά μοτέρ, δύο ανά άξονα με το δικό τους κιβώτιο ταχυτήτων. Το αποτέλεσμα είναι το Schaeffler 4ePerformance ή S4eP, που έχει συνολικά 1.200 ίππους και δεν ξέρω κι εγώ πόση ροπή από μηδέν στροφές.

Οι παραδοσιακοί οπαδοί των θερμικών κινητήρων ίσως αμφιβάλλουν για τα νούμερα αυτά και τις εν γένει δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης. Γι’ αυτό το ηλεκτρικό S4eP αναλαμβάνει να τους πείσει, πρώτα κάνοντας «ντόνατς» επιτόπου και στη συνέχεια κοντράροντας με τρία supercars.

Μην περιμένετε εδώ να δείτε το S4eP να κοντράρει με τίποτε Bugatti, Koenigsegg ή έστω McLaren 720S. Μπορεί να μην ήταν διαθέσιμα, αλλά έτσι κι αλλιώς να προβάλει το δημιούργημά της ήθελε η Schaeffler. Οπότε το έστησε δίπλα σε ένα Audi R8 V10, μια Lamborghini Huracán Performante και τέλος δίπλα σε μια Porsche 911 GT2 RS.

Το R8 μπορεί να κατέχει το ρεκόρ του DRIVE στις Σέρρες και τα δύο άλλα να κατείχαν το ρεκόρ γύρου στο Nürburgring, όμως εδώ μιλάμε για κόντρα στην ευθεία – και το πιο δυνατό από αυτά, η GT2 RS, έχει «μόνο» 700 ίππους.

Το αποτέλεσμα, ως εκ τούτου, είναι αναμενόμενο. Πόσω μάλλον αφού το ηλεκτρικό S4eP το οδηγεί ο πρωταγωνιστής της Formula E (και πολύ άνετος παρουσιαστής, όπως θα δείτε), o 25χρονος Daniel Abt. Όμως τα παραδοσιακά supercars δεν ρεζιλεύονται, και ιδίως η 911 GT2 RS δυσκολεύει αρχικά το ηλεκτρικό τέρας παρά την τετρακίνηση και την αστρονομική ροπή του.

Όμως το τέρας τελικά επικρατεί και μας κάνει να σκεφτούμε ότι μπαίνουμε σε μια νέα εποχή. Με τον δικό της, διαφορετικό ήχο, όπως θα ακούσετε…

[Πηγή: Daniel Abt / YouTube]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube