node/34439

Brabus 800 Widestar με ακόμα μεγαλύτερη ισχύ

Βελτιωμένη έκδοση της Mercedes-AMG G63 με 800PS και wide bodykit

Ο βελτιωτικός οίκος Brabus παρουσιάζει στην Έκθεση Γενεύης την Brabus 800 Widestar η οποία βασίζεται στην Mercedes-AMG G63 ανεβάζοντας την ισχύ και ενισχύοντας την επιβλητικότητα του θηριώδους SUV σε σύγκριση με την περσινή Brabus 700 Widestar.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο twin-turbo V8 κινητήρας 4,0 λίτρων που συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και χάρη στις επεμβάσεις της Brabus (δύο μεγαλύτερα turbo, αυξημένη πίεση, νέα ρύθμιση του ECU) αποδίδει 800 PS και 102 kgm ροπής (δηλαδή +215PS και +15,3 kgm σε σχέση με το εργοστασιακό μοντέλο). Έτσι, η νέα Widestar επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 4,1", με την τελική ταχύτητα να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 240 km/h λόγω του μεγάλου βάρους της κατασκευής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: TopCar: Mercedes-Benz G-Class Inferno

brabus 800

Αισθητικά, το Brabus Widestar bodykit περιλαμβάνει νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, πλευρικά μαρσπιέ, νέο καπό με διπλή εισαγωγή αέρα από ανθρακονήματα, επιπλέον LED φώτα στην οροφή, ανθρακονημάτινο κάλυμμα ρεζέρβας, μεγάλη αεροτομή, νέα γρίλια αλλά και εντυπωσιακές επεκτάσεις των φτερών.

Οι τελευταίες έχουν ενωσματωμένες εισαγωγές αέρα και προσθέτουν +100mm στο πλάτος του οχήματος καλύπτοντας τους τροχούς 23" (σφυρήλατες monoblock ζάντες "Platinum Edition" και ελαστικά διαστάσεων 305/35 R 23). Προαιρετικά η εταιρεία προσφέρει επιλογή από διάφορες ζάντες μικρότερης διαμέτρου 20-22" όμως είμαστε σίγουροι πως η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών θα επιλέξει αυτές των 23".

 

Στο προφίλ βρίσκουμε επίσης τη διπλή απόληξη της εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι με ενεργά flaps που επιτρέπουν στον οδηγό να αλλάζει τον ήχο του V8 κινητήρα μεταξύ του πιο ήπιο "Cominh Home" και του δυναμικού "Sport".

 

 

brabus

Στο εσωτερικό το οποίο μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις προτιμήσεις του εκάστοτε αγοραστή, κυριαρχούν οι επενδύσεις από υψηλής ποιότητας δέρμα Brabus Mastic Leather, Alcantara, ξύλο και ανθρακονήματα. Επιπλέον τα καθίσματα έχουν ραφές "Rising Diamond" που ενισχύουν την αίσθηση πολυτέλειας, όπως ο εσωτερικός φωτισμός και η οροφή με τα εκατοντάδες γυάλινα στοιχεία LED που μοιάζουν με αστέρια.

Εκτός από την Brabus 800, στο περίπτερο της εταιρείας στην Έκθεση Γενεύης θα δούμε και τη λιμουζίνα Brabus 900 αλλά και το Brabus Ultimate E Shadow Edition.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Mercedes-AMG G63 από την Urban Automotive

node/39176

Βελτιωμένο Audi RS Q8 με 1.010 PS!

Η Wheelsandmore ανεβάζει την ισχύ του Audi RS Q8 σε επίπεδα Bugatti Veyron.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Βελτιωμένο Audi RS Q8 με 1.010 PS!

Η Wheelsandmore είναι γνωστή για τις βελτιώσεις που κάνει σε μοντέλα της Audi και άλλων κατασκευαστών, οπότε θα ήταν περίεργο αν δεν έβαζε το χεράκι της και στο κορυφαίο SUV επιδόσεων της γερμανικής φίρμας - το Audi RS Q8 - ανεβάζοντας την ισχύ του έως και τους 1.010 PS!

Πιο συγκεκριμένα, χάρη στο κορυφαίο βελτιωτικό πακέτο που περιλαμβάνει όλες τις επεμβάσεις σε λογισμικό, εξάτμιση, εισαγωγή, φίλτρο και turbo, ο twin-turbo V8 4.0 TFSI αποδίδει 1.010 PS (+410 PS) και 1.250 Nm (+450 Nm) τοποθετώντας το SUV στα χωράφια των υπεραυτοκινήτων. Φυσικά, όλες αυτές οι βελτιώσεις έχουν και το αντίστοιχο οικονομικό τίμημα, καθώς το κόστος του πακέτου ανέρχεται στα €41.933 επιπλέον του αυτοκινήτου. Να θυμίσουμε πως η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και του συστήματος τετρακίνησης quattro.

Η εταιρεία δεν ανακοινώνει επίσημα τα νούμερα των επιδόσεων, όμως είναι σίγουρο πως το πανίσχυρο RS Q8 θα επιταχύνει από τα 0-100 km/h ταχύτερα από τα 3,8" του εργοστασιακού, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 305 km/h χάρη στην αφαίρεση του κόφτη.

Για όσους δεν θέλουν κάτι τόσο ακραίο αλλά προτιμούν να μη μείνουν "εργοστασιακοί", υπάρχουν και τα πιο προσιτά Stage 1 (710 PS/920 Nm) με €2.100, Stage 2 (725 PS/930 Nm) με €7.688, Stage 3 (800 PS/1.060) με €12.521 και Stage 4 (965 PS/1.250 Nm) με €33.529. Όλα τα πακέτα συνοδεύονται με εγγύηση 2 ετών.

Εκτός από τις επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη, η Wheelsandmore προσφέρει την επιλογή του συστήματος LowMaXX για την αερανάρτηση έναντι €1.680, που επιτρέπει το χαμήλωμα του SUV από την οθόνη του smartphone! Επιπλέον, έχουμε και ένα σετ από θηριώδεις τροχούς 24" με ελαστικά Vredestein 295/30 εμπρός και 355/25 πίσω.

[Πηγή: Wheelsandmore μέσω Carscoops]

node/39089

Nissan Navara-R: Με κινητήρα από GT-R και απόδοση 1.000 PS!

Η ομάδα της SB Motorsport θα φτιάξει το ταχύτερο Nissan Navara όλων των εποχών, τοποθετώντας κινητήρα από GT-R.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Nissan Navara-R: Με κινητήρα από GT-R και απόδοση 1.000 PS!

Η SB Motorsport από το Essex της M.Βρετανίας, ανακοίνωσε ένα πραγματικά ευφάνταστο project - την τοποθέτηση ενός βελτιωμένου κινητήρα από Nissan GT-R σε ένα διπλοκάμπινο Navara!

Όσο περίεργο και να ακούγεται, η ομάδα έχει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να πετύχει τον στόχο της και απόδειξη είναι το Nissan GT-R drift car που κατασκεύασε το 2017. Επίσης, οι μηχανικοί της έχουν τον ελεύθερο χρόνο που απαιτείται για ένα τέτοιο project, καθώς λόγω του lockdown όλες οι αγωνιστικές διοργανώσεις έχουν αναβληθεί.

Κάτω από το καπό του ιαπωνικού pick-up θα τοποθετηθεί ένας βελτιωμένος twin-turbo κινητήρας VR38 με απόδοση που θα ξεπερνά τους 1.000 PS. Για να έχει νόημα αυτή η τεράστια αύξηση της ισχύος, η ανάρτηση του Navara θα αντικατασταθεί από αυτήν του GT-R, με την υποστήριξη της ST Suspensions -παρακλάδι της KW.

Όπως βλέπουμε από τα renderings, το Navara-R θα ξεχωρίζει από τη μειωμένη απόσταση από το έδαφος, τους τροχούς αγωνιστικού τύπου, τις αεροδυναμικές προεκτάσεις στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ, την αεροτομή στη άκρη της καρότσας και την πλευρική απόληξη της εξάτμισης. Επιπλέον, η μάσκα φαίνεται να προέρχεται από το συγγενικό Nissan Terra που είναι η κλειστή έκδοση του Navara.

Παρά τις εκτενέστατες επεμβάσεις, το Navara-R θα παραμείνει νόμιμο για χρήση στο δρόμο, ενώ θα διατηρήσει το εσωτερικό της έκδοσης παραγωγής. Η όλη διαδικασία της μετατροπής του Navara σε Navara-R θα καλυφθεί σε μια σειρά από βίντεο στο κανάλι του οδηγού αγώνων Baggsy ξεκινώντας από τις 10 Ιουνίου και καθόλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.

[Πηγή: SB Motorsport]