node/34439

Brabus 800 Widestar με ακόμα μεγαλύτερη ισχύ

Βελτιωμένη έκδοση της Mercedes-AMG G63 με 800PS και wide bodykit

Ο βελτιωτικός οίκος Brabus παρουσιάζει στην Έκθεση Γενεύης την Brabus 800 Widestar η οποία βασίζεται στην Mercedes-AMG G63 ανεβάζοντας την ισχύ και ενισχύοντας την επιβλητικότητα του θηριώδους SUV σε σύγκριση με την περσινή Brabus 700 Widestar.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο twin-turbo V8 κινητήρας 4,0 λίτρων που συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και χάρη στις επεμβάσεις της Brabus (δύο μεγαλύτερα turbo, αυξημένη πίεση, νέα ρύθμιση του ECU) αποδίδει 800 PS και 102 kgm ροπής (δηλαδή +215PS και +15,3 kgm σε σχέση με το εργοστασιακό μοντέλο). Έτσι, η νέα Widestar επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 4,1", με την τελική ταχύτητα να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 240 km/h λόγω του μεγάλου βάρους της κατασκευής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: TopCar: Mercedes-Benz G-Class Inferno

brabus 800

Αισθητικά, το Brabus Widestar bodykit περιλαμβάνει νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, πλευρικά μαρσπιέ, νέο καπό με διπλή εισαγωγή αέρα από ανθρακονήματα, επιπλέον LED φώτα στην οροφή, ανθρακονημάτινο κάλυμμα ρεζέρβας, μεγάλη αεροτομή, νέα γρίλια αλλά και εντυπωσιακές επεκτάσεις των φτερών.

Οι τελευταίες έχουν ενωσματωμένες εισαγωγές αέρα και προσθέτουν +100mm στο πλάτος του οχήματος καλύπτοντας τους τροχούς 23" (σφυρήλατες monoblock ζάντες "Platinum Edition" και ελαστικά διαστάσεων 305/35 R 23). Προαιρετικά η εταιρεία προσφέρει επιλογή από διάφορες ζάντες μικρότερης διαμέτρου 20-22" όμως είμαστε σίγουροι πως η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών θα επιλέξει αυτές των 23".

 

Στο προφίλ βρίσκουμε επίσης τη διπλή απόληξη της εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι με ενεργά flaps που επιτρέπουν στον οδηγό να αλλάζει τον ήχο του V8 κινητήρα μεταξύ του πιο ήπιο "Cominh Home" και του δυναμικού "Sport".

 

 

brabus

Στο εσωτερικό το οποίο μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις προτιμήσεις του εκάστοτε αγοραστή, κυριαρχούν οι επενδύσεις από υψηλής ποιότητας δέρμα Brabus Mastic Leather, Alcantara, ξύλο και ανθρακονήματα. Επιπλέον τα καθίσματα έχουν ραφές "Rising Diamond" που ενισχύουν την αίσθηση πολυτέλειας, όπως ο εσωτερικός φωτισμός και η οροφή με τα εκατοντάδες γυάλινα στοιχεία LED που μοιάζουν με αστέρια.

Εκτός από την Brabus 800, στο περίπτερο της εταιρείας στην Έκθεση Γενεύης θα δούμε και τη λιμουζίνα Brabus 900 αλλά και το Brabus Ultimate E Shadow Edition.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Mercedes-AMG G63 από την Urban Automotive

node/40190

Έρχεται BMW M4 με μικρότερη γρίλια από την Prior Design [video]

Η Prior Design θα προσφέρει εναλλακτικές σε εκείνους που δεν συμπαθούν το νέο look της BMW M4.

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται BMW M4 με μικρότερη γρίλια από την Prior Design [video]

Η νέα BMW M4 Coupé που παρουσιάστηκε πρόσφατα έχει προκαλέσει αντιδράσεις σε μερίδα του κοινού λόγω της μεγάλης γρίλιας που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του προφυλακτήρα. Ο βελτιωτικός οίκος Prior Design από τη Γερμανία, θέλοντας να προσφέρει στους ιδιοκτήτες της M4 μια εναλλακτική, παρουσίασε μια σειρά από σχέδια για ανασχεδιασμό της μάσκας του βαυαρικού μοντέλου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέες BMW M3 Sedan και M4 Coupé [video]

Οι εικόνες που βλέπετε είναι ψηφιακά επεξεργασμένες, όμως η Prior Design σκοπεύει να προσφέρει κάτι αντίστοιχο και στην αγορά εφόσον η ανταπόκριση του κόσμου είναι θετική.

Ανάμεσα στις εναλλακτικές που προτείνει η Prior Design βρίσκουμε και ένα look εμπνευσμένο από τη μεγαλύτερη BMW M8, με μικρότερη γρίλια και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα πλαισιωμένες από ανθρακονήματα. Μια άλλη προτασή της περιλαμβάνει προσθήκες στα φτερά, διαφορετικό προφυλακτήρα και σπλίτερ για ένα πιο "αγωνιστικό" look.

Δεν ξέρουμε αν προτιμάτε το bodykit της Prior Design από το εργοστασιακό look της BMW M4 Coupé, όμως είμαστε σίγουροι πως και άλλες εταιρείες θα προσφέρουν τις δικές τους εκδοχές για τη μάσκα του μοντέλου μέσα στο επόμενο διάστημα, ώστε να εκμεταλευτούν τη δημοσιότητα που έχει πάρει το συγκεκριμένο θέμα.

node/40162

Η Novitec βελτιώνει τις SP1 & SP2 [video]

Αν μια Ferrari Monza δεν είναι αρκετά ξεχωριστή ή αρκετά γρήγορη, μπορείτε να τη βελτιώσετε με το κιτ της Novitec που ανεβάζει την ισχύ της στους 844 PS.

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020 | Αλέξης Γαλανόπουλος Επικοινωνία

Η Novitec βελτιώνει τις SP1 & SP2 [video]

Το πιο ξεχωριστό μοντέλο στη σύγχρονη γκάμα της Ferrari είναι αναμφίβολα η Monza. Είναι βασισμένη στην 812 Superfast (θυμηθείτε το video-review μας), αλλά δεν έχει οροφή, ενώ διατίθεται σε μονοθέσια (SP1) ή διθέσια διαμόρφωση (SP2) για 500 τυχερούς και ευκατάστατους ιδιοκτήτες. Σήμερα, κάποιοι από αυτούς μπορούν να ξεχωρίζουν ακόμη περισσότερο.

Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Novitec, που έχει παράδοση στα μοντέλα της Ferrari και σε άλλα supercars, προχώρησε σε επεμβάσεις οι οποίες αλλάζουν την απόδοση, την εμφάνιση και την οδική συμπεριφορά της Monza. Για τη βελτίωση στην απόδοση αλλά και στην απόκριση του ατμοσφαιρικού V12 των 6,5 lt φροντίζει η νέα εξάτμιση, με μεταλλικούς καταλύτες και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κλαπέτα (προαιρετικά), για να ρυθμίζεται η ένταση και η χροιά του ήχου με το πάτημα ενός κουμπιού. Είναι φτιαγμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, και προαιρετικά από το εξωτικό Inconel και επιχρυσωμένη με χρυσό καθαρότητας 999.

Έτσι, η ισχύς ανεβαίνει από τους 810 στους 844 PS στις 8.450 rpm, με αντίστοιχη άνοδο της ροπής από τα 720 στα 780 Nm στις 7.100 rpm. Το όχι ακριβώς «αργό» 0-100 km/h σε 2,9" της εργοστασιακής Ferrari Monza πέφτει στα 2,8". Και ενώ η νορμάλ Monza βρίσκει αεροδυναμικό «τοίχο» στα 300 km/h, η βελτιωμένη καταφέρνει να τα ξεπεράσει, χωρίς η Novitec να ανακοινώνει ακριβώς κατά πόσο –θα πρέπει να το ανακαλύψετε μόνοι σας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ελαφρώς μεταχειρισμένη Ferrari Monza SP1 σε τιμή ευκαιρίας!

Η βελτιωμένη Ferrari Monza της Novitec πατά σε σφυρήλατες ζάντες, σχεδιασμένες με τη συνεργασία της αμερικανικής Vossen, που τονίζουν ακόμα περισσότερο τη μοναδική σιλουέτα της. Είναι κατά μία ίντσα μεγαλύτερες από τις εργοστασιακές, 10x21" μπροστά και 12,5x22" πίσω, με τα λάστιχα να είναι αντίστοιχα 275/30R21 και 335/25R22. Επιπλέον, η Novitec τοποθετεί ελατήρια χαμηλώματος 35 mm –τα οποία συνεργάζονται και με το εργοστασιακό κιτ ανύψωσης του εμπρός μέρους για τα σαμαράκια, αν αναρωτιέστε. 

Από εκεί και πέρα, η Novitec μπορεί να διαμορφώσει την καμπίνα με νέες επενδύσεις από δέρμα και Alcantara, σε οποιοδήποτε χρώμα ταιριάζει στο γούστο του ιδιοκτήτη. Η εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα και ένα video από το νέο της δημιούργημα, χωρίς όμως να μας δίνει μια γεύση από τον ήχο του.

[Πηγή: Novitec]