node/37140

Βελτιωμένα Honda CR-V στην έκθεση SEMA

Με επιπλέον αξεσουάρ της Jsport Performance Accessories προσανατολισμένα για περιπέτειες εκτός δρόμου.

Στην φετινή έκθεση SEMA στο Las Vegas, η Honda γιορτάζει τα 60 χρόνια της στην αμερικανική αγορά παρουσιάζοντας μια γκάμα από βελτιωμένα μοντέλα μεταξύ των οποίων και δύο ειδικές εκδόσεις του πρόσφατα ανανεωμένου CR-V που σχεδιάστηκαν με τη βοήθεια της Jsport Performance Accessories.

Honda

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo CVT AWD

Το Honda CR-V "Dream σχεδιάστηκε για τους ανθρώπους που θέλουν να βγαίνουν εκτός των χαρτογραφημένων μονοπατιών εξερευνώντας το άγνωστο με τον απαραίτητο εξοπλισμό. Οι τροχοί 17" της KMC με ελαστικά παντός εδάφους Nitto Ridge Grappler συνδυάζονται με ανυψωμένη ανάρτηση κατά 38 mm. Μια κανονικού μεγέθους ρεζέρβα και ένα επιπλέον ντεπόζιτο στην πόρτα του χώρου αποσκευών θα φανούν ιδιαίτερα χρήσιμα εκτός δρόμου ενώ την εικόνα συμπληρώνουν τα μπεζ και κόκκινα γραφικά αμαξώματος με χάρτες στο background, τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, οι προστατευτικές ποδιές στους προφυλακτήρες και τα επιπλέον φώτα LED.

Ενσωματωμένη στη σχάρα οροφής της Plateau βρίσκεται μια αναδιπλούμενη σκηνή Roofnest Falcon που μπορεί να φιλοξενήσει δύο άτομα. Επιπλέον, στον χώρο αποσκευών έχουν τοποθετηθεί ειδικά συρτάρια και ένα ψυγείο για όσους θέλουν να διανυκτερεύσουν στο CR-V.

Honda

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Honda CR-V Hybrid AWD

Το Honda CR-V Hybrid “Do” Build είναι ένα όχημα ελεύθερου χρόνου για το σαββατοκύριακο το οποίο όμως διατηρεί την πρακτικότητα του CR-V στην καθημερινότητα όπως και το υβριδικό σύστημα κίνησης του ιαπωνικού SUV. Το μοντέλο φορά τροχούς 17" της KMC με ελαστικά παντός εδάφους Nitto Terra Grappler. Η ανάρτηση έχει ψηλώσει κατά 38 mm χάρη σε lift-kit ενισχύοντας τις εκτός δρόμου δυνατότητες του CR-V. Επιπλέον, έχουν προστεθεί σκαλοπάτια στα μαρσπιέ και σχάρα οροφής της Jsport με ειδική βάση μεταφοράς mountain bike της Cannondale.

Εκτός από τα δύο CR-V και το ξεχωριστό N600, η Honda θα παρουσιάσει project βασισμένα στα Passport, Ridgeline pick-up, Civic Si του 1999 και του 2019, και ένα S800 Coupe Outlaw του 1968.

node/39089

Nissan Navara-R: Με κινητήρα από GT-R και απόδοση 1.000 PS!

Η ομάδα της SB Motorsport θα φτιάξει το ταχύτερο Nissan Navara όλων των εποχών, τοποθετώντας κινητήρα από GT-R.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Nissan Navara-R: Με κινητήρα από GT-R και απόδοση 1.000 PS!

Η SB Motorsport από το Essex της M.Βρετανίας, ανακοίνωσε ένα πραγματικά ευφάνταστο project - την τοποθέτηση ενός βελτιωμένου κινητήρα από Nissan GT-R σε ένα διπλοκάμπινο Navara!

Όσο περίεργο και να ακούγεται, η ομάδα έχει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να πετύχει τον στόχο της και απόδειξη είναι το Nissan GT-R drift car που κατασκεύασε το 2017. Επίσης, οι μηχανικοί της έχουν τον ελεύθερο χρόνο που απαιτείται για ένα τέτοιο project, καθώς λόγω του lockdown όλες οι αγωνιστικές διοργανώσεις έχουν αναβληθεί.

Κάτω από το καπό του ιαπωνικού pick-up θα τοποθετηθεί ένας βελτιωμένος twin-turbo κινητήρας VR38 με απόδοση που θα ξεπερνά τους 1.000 PS. Για να έχει νόημα αυτή η τεράστια αύξηση της ισχύος, η ανάρτηση του Navara θα αντικατασταθεί από αυτήν του GT-R, με την υποστήριξη της ST Suspensions -παρακλάδι της KW.

Όπως βλέπουμε από τα renderings, το Navara-R θα ξεχωρίζει από τη μειωμένη απόσταση από το έδαφος, τους τροχούς αγωνιστικού τύπου, τις αεροδυναμικές προεκτάσεις στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ, την αεροτομή στη άκρη της καρότσας και την πλευρική απόληξη της εξάτμισης. Επιπλέον, η μάσκα φαίνεται να προέρχεται από το συγγενικό Nissan Terra που είναι η κλειστή έκδοση του Navara.

Παρά τις εκτενέστατες επεμβάσεις, το Navara-R θα παραμείνει νόμιμο για χρήση στο δρόμο, ενώ θα διατηρήσει το εσωτερικό της έκδοσης παραγωγής. Η όλη διαδικασία της μετατροπής του Navara σε Navara-R θα καλυφθεί σε μια σειρά από βίντεο στο κανάλι του οδηγού αγώνων Baggsy ξεκινώντας από τις 10 Ιουνίου και καθόλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.

[Πηγή: SB Motorsport]

node/39012

BMW Alpina XB7: Το θηριώδες SAV με 621 PS [video]

H Alpina βελτιώνει την BMW X7

Τρίτη, 19 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

BMW Alpina XB7: Το θηριώδες SAV με 621 PS [video]

Η Alpina παρουσίασε τη δική της εκδοχή της κορυφαίας BMW X7 Μ50i με το όνομα XB7, η οποία φέρει μια σειρά από αισθητικές και μηχανικές βελτιώσεις.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο bi-turbo V8 4,4 λίτρων ο οποίος αποδίδει πλέον 621 PS (+91 PS) και 800 Nm (+50 Nm) χάρη σε επεμβάσεις στα turbo και το σύστημα ψύξης. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF με το λογισμικό Alpina Switch-Tronic, με τη βοήθεια διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα.

Έτσι, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 4,2" (-0,5"), τα 0-200 km/h έρχονται σε 14,9" και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 290 km/h. Η εταιρεία ανακοινώνει μέση κατανάλωση 12 lt/100km και εκπομπές CO2 274 g/km.

Alpina BMW XB7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: BMW X7 M50d

Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της, η Alpina έχει επέμβει και στην ενεργή αερανάρτηση της BMW X7 με δυνατότητα μείωσης της απόστασης από το έδαφος κατά 40 mm και διαφορετικό στήσιμο που συνδυάζει αρμονικά την άνεση και τη δυναμική οδική συμπεριφορά (όσο φυσικά επιτρέπει ο όγκος του μοντέλου).

Αισθητικά, το μάτι πέφτει κατευθείαν πάνω στις πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου 23" της Alpina που φορούν ελαστικά Pirelli P Zero ALP (διαθέσιμες και σε διάσταση 21"). Η Alpina εξοπλίζει επιπλέον το μοντέλο με αεροδυναμικές προεκτάσεις στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ και νέα ενεργή εξάτμιση με τετραπλές απολήξεις.

Alpina BMW XB7

Στην εξαθέσια ή επταθέσια καμπίνα (ανάλογα με τις προτιμήσεις του πελάτη), βρίσκουμε επενδύσεις από δέρμα Merino ή Lavalina, νέο τιμόνι, κρυστάλλινο επιλογέα iDrive με το έμβλημα της Alpina, φωτιζόμενο λεβιέ ταχυτήτων και φωτιζόμενα πατήματα των μπαρσπιέ.

Επιπλέον, οι επενδύσεις στο ταμπλό και τις πόρτες είναι από ξύλο Μυρτιάς, piano black βερνίκι ή walnut anthracite από ξύλο καρυδιάς.

Η Alpina δεν ανακοίνωσε τις τιμές του κορυφαίου της μοντέλου όμως είναι σίγουρο πως θα έρχεται αρκετά ακριβότερα από την BMW X7 Μ50i στην οποία βασίζεται.

[Πηγή: Alpina]