node/36603

Honda CR-V: Το ξαναφρεσκάρισαν!

Η πέμπτη γενιά του οικογενειακού SUV της Honda φρεσκαρίστηκε ελαφρά. Αλλά αυτό αφορά σε πρώτο χρόνο τις ΗΠΑ. Η Ευρώπη μπορεί να περιμένει…

Μην εκπλήσσεστε με το «ξανά». Μπορεί στην Ευρώπη η πέμπτη γενιά του CR-V να λανσαρίστηκε εμπορικά πριν από ένα χρόνο, αλλά το αυτοκίνητο κυκλοφορεί στην αμερικανική αγορά εδώ και τρία χρόνια. Και η Honda ιεραρχεί τις ΗΠΑ ως προτεραιότητα Νο 1 για το αυτοκίνητο. 

Εξάλλου, το CR-V που διεκδικεί τον τίτλο του «Best-selling SUV» στη χώρα του θείου Sam, έχει ξεπεράσει ήδη το μέσο της καριέρα του, δεδομένου ότι κύκλος ζωής των Honda είναι πολύ μικρός.

Το ρετουσάρισμα του αυτοκινήτου είναι πάντως ελαφρύ. Αναλυτικότερα, εμπρός έχουμε να κάνουμε με ένα νέο προφυλακτήρα με περισσότερο ακατέργαστο πλαστικό, ένα μεγάλο διακοσμητικό στοιχείο από αλουμίνιο, καθώς και νέα μάσκα. 

Honda CR-V

Στο πίσω μέρος, οι ανακλαστήρες είναι μικρότεροι, ενώ το προστατευτικό εξόγκωμα στον προφυλακτήρα αντικαθίσταται από μια νικελένια λωρίδα. Η αμερικανική έκδοση εμπλουτίστηκε επίσης με νέα σχέδια σε ζάντες και νέα χρώματα.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, όμως αυτό το φρεσκάρισμα σηματοδοτεί περισσότερο και ιδιαίτερα την άφιξη της υβριδικής έκδοσης, η οποία είναι ήδη διαθέσιμη στην Ευρώπη -και στην Ελλάδα (βλ. Test drive). Σύστημα κίνησης που έχει αντικαταστήσει στους καταλόγους τις εκδόσεις ντίζελ. 

Honda CR-V

Τώρα αν μας ρωτάτε πότε αυτές οι αλλαγές θα έρθουν στη Γηραιά Ήπειρο και αν το ευρωπαϊκό μοντέλο μας είναι το ίδιο με το αμερικανικό; Πάντα μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης στα Honda υπάρχει με καθυστέρηση και δεν περιμένουμε το ανανεωμένο μοντέλο πριν από το 2021. 

Αμερικανικό και ευρωπαϊκό μοντέλο έχουν διαφορές ήσσονος σημασίας, με τις πιο σημαντικές να εκτιμούμε ότι θα είναι στον τομέα της συνδεσιμότητας. Δύο χρόνια από σήμερα είναι πολλά και η τεχνολογία σε αυτόν τον τομέα καλπάζει.

node/39378

BMW M3 Sedan και M4 Coupé: Επιβεβαίωση τεχνικών χαρακτηριστικών

Η BMW δημοσίευσε ένα νέο teaser για τις M3 και Μ4, επιβεβαιώνοντας παράλληλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους.

Πέμπτη, 02 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3 Sedan και M4 Coupé: Επιβεβαίωση τεχνικών χαρακτηριστικών

Η BMW δημοσίευσε ένα ακόμα teaser των επερχόμενων M3 Sedan και M4 Coupé που θα κάνουν πρεμιέρα στα μέσα Σεπτεμβρίου 2020, ενώ επιβεβαίωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους.

Τα σπορ μοντέλα της βαυαρικής φίρμας έχουν γράψει πολλά χιλιόμετρα δοκιμών στα κέντρα Miramas (Γαλλία), Arjeplog (Σουηδία), σε δημόσιο οδικό δίκτυο και σε διάφορες πίστες ανά τον κόσμο συμπεριλαμβανομένων των Nürburgring και Sachsenring.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δείτε τη νέα BMW M3 στο Nürburgring [video]

Αισθητικά, οι M3 Sedan και M4 Coupé θα ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες, φουσκωμένα φτερά, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και διακριτική αεροτομή στην κορυφή της πίσω πόρτας. Σε αντίθεση με την M4 που θα έχει τη μεγάλη γρίλια της 4 Series Coupé, η νέα M3 αναμένεται να υιοθετήσει μια πιο "εύπεπτη" λύση για την kidney grille.

Κάτω από το καπό των M3 Sedan και M4 Coupé θα βρίσκεται μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων με τεχνολογία M TwinPower Turbo . Όπως αποκάλυψε η BMW, στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων M Steptronic. Σύμφωνα με τα αρχικά στοιχεία, η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 10.9 - 10.5 l/100 km και οι εκπομπές CO2 στα 249 - 239 g/km.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

«Για πελάτες που προτιμούν μία εμπειρία καθαρόαιμων επιδόσεων και πολύ έντονη αλληλεπίδραση με το όχημά τους, οι μηχανικές εκδόσεις αποτελούν μία πρόταση μοναδική στην κατηγορία», εξηγεί ο Dirk Häcker, Υπεύθυνος Εξέλιξης Αυτοκινήτων M και του τομέα BMW Individual. «Από την άλλη, με τις εκδόσεις Competition των νέων BMW M3 Sedan και BMW M4 Coupé, προσφέρουμε μέγιστες επιδόσεις – αρχικά με την κλασική πίσω κίνηση και στη συνέχεια σε συνδυασμό με την τελευταία γενιά του συστήματος τετρακίνησης M xDrive».

«Με κάθε αυτοκίνητο BMW M, φέρνουμε την αγωνιστική τεχνολογία στο δρόμο», σχολιάζει ο Markus Flasch, πρόεδρος Δ.Σ. της BMW M GmbH. «Η νέα BMW M3 Sedan και η νέα BMW M4 Coupé ενσαρκώνουν αυτή τη φιλοσοφία με μοναδικό τρόπο, καθώς και τα δύο μοντέλα συνεχίζουν την παράδοση του πιο επιτυχημένου αυτοκινήτου σπορ τουρισμού σε όλο τον κόσμο. Τα αποτελέσματα των test drives μας δείχνουν ότι η νέα γενιά του μοντέλου είναι πολύ ανώτερη από τους προκατόχους της σε επίπεδο επιδόσεων».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πλησιάζει η ώρα της νέας BMW M4

[Πηγή: BMW]

node/39377

Suzuki Across: Νέο υβριδικό SUV με βάση το Toyota RAV4

Το RAV4 PHEV φορά ανασχεδιασμένη μάσκα και μετονομάζεται σε Suzuki Across.

Πέμπτη, 02 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Suzuki Across: Νέο υβριδικό SUV με βάση το Toyota RAV4

Η Suzuki παρουσίασε το νέο της D-SUV με το όνομα Across, το οποίο αποτελεί rebadging του Toyota RAV4, ως το πρώτο δείγμα της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών που ανακοινώθηκε πέρυσι.

Αισθητικά, το Suzuki Across δεν κρύβει τη συγγένειά του με το Toyota RAV4 καθώς τα δύο μοντέλα μοιράζονται τα περισσότερα πάνελ του αμαξώματος. Εκτός από τα σήματα της Suzuki, η διαφοροποίηση για το Across αφορά την ανασχεδιασμένη μάσκα. Εκεί βρίσκουμε νέο προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές αέρα, προστατευτική ποδιά στο κάτω μέρος και μια λεπτή γρίλια της Suzuki που πλαισιώνεται από νέα, λεπτότερα φώτα LED. Κατά τα άλλα η εικόνα είναι γνώριμη, ενώ ακόμα και οι τροχοί 19" έχουν το ίδιο σχέδιο.

Παρόμοια είναι η εικόνα και στο εσωτερικό με οθόνη αφής 9" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, πενταθέσια καμπίνα, πληθώρα από πρακτικές θήκες και χώρο αποσκευών 490 λίτρων.

Suzuki Across

Κάτω από το αμάξωμα βρίσκουμε τα μηχανικά μέρη του Toyota RAV4 PHEV με σύστημα κίνησης plug-in hybrid και τετρακίνηση E-Four (AWD-i). Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2,5 λίτρων (185 PS) συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες (134 kW εμπρός και 40 kW πίσω) και αυτόματο κιβώτιο e-CVT. Η Suzuki δεν ανακοινώνει τη συνδυαστική απόδοση όμως στο συγγενικό μοντέλο της Toyota φτάνει τους 306 PS (225 kw) και τα 270 Nm.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου 18,1kWh που βρίσκεται στο πάτωμα προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 75 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση. Παράλληλα, σε υβριδική λειτουργία οι εκπομπές CO2 περιορίζονται σε 22 g/km (WLTP).

Suzuki Across

Από πλευράς συστημάτων υποβοήθησης έχουμε τα Pre-Collision System (PCS), Lane Tracing Assist (LTA), Road Sign Assist (RSA), Blind Spot Monitor (BSM), Rear Crossing Traffic Alert (RCTA) και Dynamic Radar Cruise Control (DRCC) που χρησιμοποιεί κάμερα και ραντάρ. which use a millimeter-wave radar and monocular camera.

Οι πωλήσεις του Suzuki Across θα ξεκινήσουν στην αγορά της Ευρώπης μέσα στο φθινόπωρο του 2020. H Suzuki δεν ανακοίνωσε την τιμή του όμως πιστεύουμε πως θα κυμανθεί σε παρόμοια επίπεδα με του συγγενικού Toyota RAV4 PHEV.

[Πηγή: Suzuki]