Το πρώτο 100% ηλεκτρικό Suzuki... του χρόνου!

Το πρώτο 100% ηλεκτρικό Suzuki... του χρόνου!

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Tokyo, η Suzuki θα παρουσιάσει για άλλη μια φορά ένα πρωτότυπο που προμηνύει το πρώτο της 100% ηλεκτρικό SUV, αλλά με μια ματιά πιο κοντά στην παραγωγή.

Suzuki EVX Concept EV 1

Καθώς παίζουν εντός έδρας, οι Ιάπωνες κατασκευαστές θα έρθουν στο Japan Mobility Show, το νέο όνομα της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Tokyo, με πολλά νέα προϊόντα. Οπότε και η Suzuki, η οποία μόλις παρουσίασε λεπτομερώς το πλούσιο πρόγραμμά της.

Ήταν αναμενόμενο σε αυτό το πρόγραμμα να περιλαμβάνεται και το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της, ένα κόμπακτ SUV, το οποίο είχε ανακοινωθεί από ένα πρωτότυπο τον Ιανουάριο του 2023. 

Η έκδοση παραγωγής του 100% ηλεκτρικού Suzuki eVX θα είναι ένα SUV μήκους 4,3 m,  μέγεθος παρόμοιο με αυτό του S-Cross

Suzuki EVX Concept EV 1

Η Suzuki τελικά δεν μας έκανε τη χάρη και θα παρουσιάσει για άλλη μια φορά το πρωτότυπο eVX. Σπουδή που όμως εξελίχτηκε σε εμφάνιση, προκειμένου να πλησιάσει τις γραμμές του μοντέλου παραγωγής που θα παρουσιαστεί το 2024.

Οι πιο ορατές αλλαγές είναι στο επίπεδο των φώτων, σε σχήμα ξαπλωμένου «Υ», με φωτεινή υπογραφή τριών τμημάτων. Και ο λογότυπος που ανέβηκε πιο ψηλά, στο επίπεδο της φάσας που συνδέει τα φώτα. Κατά τα λοιπά, οι τροποποιήσεις περιορίστηκαν σε πολύ μικρές πινελιές, με το Suzuki eVX να διατηρεί τη μάλλον στιβαρή σιλουέτα του.

Suzuki EVX Concept EV 1

Το μοντέλο είναι ένα SUV μήκους 4,3 m, δηλαδή σε μέγεθος παρόμοιο με αυτό του S-Cross. Ο κατασκευαστής θα δείξει το εσωτερικό του στο Tokyo, κάτι που δεν είχε γίνει στην αρχή της χρονιάς. [upd] επί του πιεστηρίου που λένε, μόλις αλιεύσαμε και δύο φωτογραφίες από το εσωτερικό.

Οι πληροφορίες παραμένουν ελάχιστες, απλώς γνωρίζουμε ότι το αυτοκίνητο θα έχει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς και υπόσχεται αυτονομία 500 km.

Suzuki EVX Concept EV 1

Στο σταντ της Suzuki στο Tokyo, θα υπάρχει μια ακόμη ηλεκτρική σπουδή. Αλλά αυτή τη φορά θα πρόκειται για ένα εντελώς νέο πρωτότυπο, το eWX. Πρόκειται για ένα kei-car, αυτά τα ιαπωνικά μίνι που επωφελούνται από την πλεονεκτική φορολογία, σεβόμενα τους περιορισμούς μεγέθους και ισχύος.

Το eWX παραμένει έτσι κάτω από τα 3,4 m, με κυβική σιλουέτα, κοντό επίπεδο καπό και κάθετη μουσούδα. Όψη που πλαισιώνεται από φωτεινούς «γάντζους» για φώτα.

Suzuki eWX

Οι τροχοί είναι πεταμένοι στις τέσσερις γωνίες του αυτοκινήτου, το παρμπρίζ σχεδόν κάθετο και τα τζάμια τονίζονται από ένα χρωματιστό περίγραμμα. Γι’ αυτό το eWX, η Suzuki ανακοινώνει αυτονομία 230 km. Σημειώστε ότι η ιαπωνική φίρμα σχεδιάζει να εισάγει ένα μικρό ή πολύ μικρό μοντέλο στην Ευρώπη, αλλά δεν γνωρίζουμε ακόμη ποιο.

Το άλλο γεγονός στο περίπτερο της Suzuki είναι η ανακοίνωση της ολοκαίνουργιας γενιάς του Swift, που θα εκτίθεται σε πρωτότυπη μορφή... πανομοιότυπη όμως με της παραγωγής. Όπως βλέπετε, ο κατασκευαστής δεν ρισκάρισε και εξέλιξε για άλλη μια φορά ελαφρά το σουπερμίνι του, καθώς το Suzuki Swift σημειώνει μεγάλη επιτυχία, ειδικά στην Ευρώπη.

Suzuki Swift 2024

Η Suzuki δεν απαντά, ωστόσο, στο μεγάλο ερώτημα που μας «ταλανίζει». Με το σημερινό Suzuki Swift να φορά ήπιο υβριδικό σύστημα, το νέο ενδέχεται να απαντά στην αγορά με ένα κανονικό αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα; Ελπίζουμε να έχουμε την απάντηση σύντομα, και ελπίζουμε να είναι θετική!
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube