node/37335

Ποιο είναι αυτό το μυστηριώδες πρωτότυπο της Maserati;

Η ιταλική φίρμα θα παρουσιάσει νέο σπόρτσκαρ με νέο κινητήρα τον Μάιο του 2020.

Η Maserati δημοσίευσε φωτογραφίες ενός βαριά καμουφλαρισμένου πρωτοτύπου κατά τη διάρκεια δοκιμών του έξω από το εργοστάσιο της Modena, μαζί με τον ήχο του νέου της κινητήρα!

Η ιταλική φίρμα αποκάλυψε πως το μοτέρ εξελίχθηκε από την ίδια και θα αποτελέσει τη βάση για μια νέα οικογένεια κινητήρων που θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά από τη γκάμα της. Η κίνηση αυτή ήταν αναμενόμενη μετά από την ανακοίνωση της Ferrari πως θα σταματήσει να προμηθεύει με κινητήρες την Maserati από το 2022. Παράλληλα δείχνει πως ακόμα και μετά τη συγχώνευση των ομίλων PSA και FCA, η Maserati διατηρεί ένα βαθμό ανεξαρτησίας καθώς δεν θα μοιραστεί τους κινητήρες της με άλλες μάρκες.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

The countdown to a new era has officially started.  #MaseratiMMXX #Maserati

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Maserati (@maserati) στις

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Τέλος εποχής για την Maserati GranTurismo

Όσον αφορά το πρωτότυπο, κάτω από το καμουφλάζ διακρίνουμε το αμάξωμα της Alfa Romeo 4C ενώ είναι εμφανής η κεντρομήχανη διάταξη, όχι μόνο από πλευράς αναλογιών αλλά και από τις μεγάλες εισαγωγές αέρα στο προφίλ.

Αυτό δε σημαίνει απαραίτητα πως θα δούμε ένα κεντρομήχανο μοντέλο από τη Maserati, καθώς το πρωτότυπο μπορεί να αποτελεί απλά ένα εργαλείο για την εξέλιξη του κινητήρα. Το πιο πιθανό είναι το μοτέρ να κάνει ντεμπούτο στην επερχόμενη έκδοση παραγωγής της Alfieri η οποία θα βασίζεται σε ένα νέο αλουμινένιο πλαίσιο με τον κινητήρα εμπρός, ενώ θα διατίθεται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Αναλυτικά, οι προγραμματισμένες πρεμιέρες νέων μοντέλων της Maserati μέσα στα επόμενα 4 χρόνια:

  • 2020 - νέο μικρό σπόρτσκαρ (έκδοση παραγωγής της Alfieri)
  • 2021 - GranTurismo / νέο μεσαίο SUV / ανοιχτή έκδοση του σπόρτσκαρ
  • 2022 - GranCabrio / Quattroporte
  • 2023 - Levante
TAGS
node/39648

Σχεδιαστική σπουδή για το Citroën C3 4ης γενιάς

Ο Kleber Silva μας δείχνει πώς θα είναι η επόμενη γενιά του μικρομεσαίου της γαλλικής εταιρείας.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σχεδιαστική σπουδή για το Citroën C3 4ης γενιάς

Εντελώς διαφορετικό θα είναι - σύμφωνα με τον γνωστό σχεδιαστή Kleber Silva - το μελλοντικό Citroen C3.
Αν πιστέψουμε την σχεδιαστική προσέγγιση του σχεδιαστή, το αυτοκίνητο δεν θα θυμίζει σε τίποτα το σημερινό C3, καθώς θα χάσει την «καμπυλωτή» του εμφάνιση και θα αποκτήσει περισσότερες ακμές και θα γίνει πιο «επιθετικό». 

Να θυμίσουμε ότι η Citroën παρουσίασε τον Φεβρουάριο το ανανεωμένο C3, το οποίο δέχεται ένα διακριτικό facelift μετά από 4 χρόνια στην αγορά και αφού η σημερινή γενιά του έχει σημειώσει ήδη 750.000 πωλήσεις (συνολικά όλες οι γενιές C3 μετρούν 4,5 εκατομμύρια πωλήσεις).

c3

Το νέο C3 θα χρησιμοποιεί ως βάση την πλατφόρμα CMP του νέου Peugeot 208 και το Opel Corsa. Ως εκ τούτου θεωρείται περισσότερο από βέβαιο ότι στη γκάμα του θα περιλαμβάνει και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση που θα βασίζεται στις αντίστοιχες των e-208 και Corsa-e. 
Kάπως έτσι το ηλεκτρικό C3 αναμένεται να εφοδιάζεται με μπαταρία 50 kWh που θα προσφέρει αυτονομία περίπου 330 km. Ο ηλεκτροκινητήρας θα αποδίδει ισχύ 136 PS και ροπή 260 Nm.

Το εμπορικό λανσάρισμα του αυτοκινήτου αναμένεται προς τα τέλη του 2021. 

node/39638
Sony Vision-S Concept

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Θυμάστε που η Sony μας παρουσίασε online νωρίτερα εφέτος το εντυπωσιακό Vision-S. Τώρα βλέπουμε τη γιαπωνέζικη ηλεκτρική μπερλίνα να βολτάρει στο Tokyo κοντά στην έδρα της Sony.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Οι τελείως ψεύτικες και στατικές φωτογραφίες του απροσδόκητου Sony Vision-S μας έδωσαν μια πρόγευση γι’ αυτό που ετοιμάζουν οι Ιάπωνες τον περασμένο Ιανουάριο. Αλλά το 4θυρο Sony φαίνεται ότι κινείται κιόλας! Απόδειξη, αυτό το σύντομο διαφημιστικό κλιπάκι που δημοσιεύτηκε στο Youtube από τον ιαπωνικό γίγαντα.

Στο video, ένα μυστηριώδες λευκό φορτηγό μπαίνει στον υπόγειο χώρο στάθμευσης των κεντρικών γραφείων της Sony. Στη συνέχεια, οι πλευρικές πόρτες αποκαλύπτουν το προφίλ του ιαπωνικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι εικόνες που ακολουθούν μας δείχνουν σε animation την καμπίνα και τον φωτισμό του Vision-S. Και βάζοντας όπισθεν, το αυτοκίνητο κατεβαίνει απαλά, με μικρή ταχύτητα, από την πλατφόρμα του.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Sony λέει ότι δεν έχει την πρόθεση να λανσάρει εμπορικά το ηλεκτρικό πρωτότυπό της. Το Vision-S χρησιμοποιείται επίσημα μόνο για την εξέλιξη onboard τεχνολογιών που συνδέονται, μεταξύ άλλων, με την ψυχαγωγία.