Τέλος εποχής για την Maserati GranTurismo

Τέλος εποχής για την Maserati GranTurismo

Ο συνδυασμός αποχρώσεων της μοναδικής έκδοσης Zéda συμβολίζει τη μετάβαση στη νέα εποχή της Maserati.

Η Maserati παρουσίασε τη μοναδική GranTurismo Zéda, η οποία σηματοδοτεί το τέλος της παραγωγής των GranTurismo και GranCabrio λίγο πριν παρουσιαστεί η νέα γενιά τους. Το όνομα είναι η λέξη για το γράμμα Z στην τοπική διάλεκτο της Modena, δηλαδή του τελευταίου γράμματος στο λατινικό αλφάβητο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε τη Maserati GranTurismo MC Stradale [video]

Το αμάξωμα της Zéda ξεκινά από λευκό ματ χρώμα στο πίσω μέρος, γίνεται σταδιακά μαύρο στο μεσαίο τμήμα και καταλήγει σε ένα έντονο μπλε με γυαλιστερό τελείωμα στη μάσκα. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, ο μοναδικός συνδυασμός χρωμάτων που δημιουργεί το εφέ "metallurgic", συμβολίζει τη μετάβαση στη νέα εποχή της Maserati.

Maserati

Η GranTurismo πρωτοπαρουσιάστηκε στην έκθεση Γενεύης του 2007 με αμάξωμα σχεδιασμένο από τον οίκο Pininfarina και κινητήρα V8 εξελιγμένο από την Ferrari, ενώ η ανοιχτή έκδοση GranCabrio ακολούθησε στην έκθεση Φρανκφούρτης του 2009. Έκτοτε, τα δύο μοντέλα δέχθηκαν μια σειρά από αναβαθμίσεις και παρέμειναν στην αγορά ως δύο από τα μακροβιότερα μοντέλα της κατηγορίας. Στην τελευταία του έκδοση, ο ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας 4,7 λίτρων απέδιδε 460 PS και 520 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,7" και τελική ταχύτητα 301 km/h.

Η ιταλική εταιρεία ανακοίνωσε πως συνολικά έχει πουλήσει 28.805 μονάδες της GranTurismo και 11.715 της GranCabrio. Με το τέλος της παραγωγής των δύο μοντέλων, το εργοστάσιο Viale Ciro Menotti στη Modena θα ανακαινιστεί έτσι ώστε να υποδεχθεί την έκδοση παραγωγής της Alfieri. Όσο για τις νέες GranTurismo και GranCabrio οι οποίες για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε ηλεκτρικές εκδόσεις, θα παράγονται στο δεύτερο εργοστάσιο της ιταλικής φίρμας στο Torino.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube