Peugeot: Το πρωτότυπο Polygon θα μας δείξει το νέο 208 – Θα έχει τετράγωνο τιμόνι

Peugeot: Το πρωτότυπο Polygon θα μας δείξει το νέο 208 – Θα έχει τετράγωνο τιμόνι

Η Peugeot θα παρουσιάσει τον Νοέμβριο το πρωτότυπο Polygon, το οποίο θα προαναγγέλλει τη σχεδίαση της νέας γενιάς του 208, αλλά και μια νέα καινοτομία του: το τετράγωνο τιμόνι.

Peugeot 208

Η Peugeot θα αποκαλύψει τον Νοέμβριο το πρωτότυπο Polygon, μια νέα σχεδιαστική μελέτη που θα προαναγγείλει τη νέα γενιά του 208, του πιο δημοφιλούς μοντέλου της. Το Polygon θα ενσωματώνει το καινοτόμο σύστημα ελέγχου Hypersquare, με τετράγωνο τιμόνι και τεχνολογία steer-by-wire.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Peugeot, Alain Favey, χαρακτήρισε το νέο τιμόνι ως «το επόμενο βήμα του i-Cockpit», του χαρακτηριστικού ταμπλό της μάρκας που συνδυάζει μικρό τιμόνι τοποθετημένο χαμηλά σε σχέση με τα όργανα. Σύμφωνα με τον Favey, το σύστημα προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία και μοναδική αίσθηση οδήγησης, με προοπτική να επεκταθεί στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας μετά την εισαγωγή του στο νέο 208.

«Οι σχεδιαστές δούλεψαν με πάρα πολλές δημιουργικές ιδέες, προτείνοντας ένα εσωτερικό που ισορροπεί μεταξύ πρωτότυπου και παραγωγής», σημείωσε ο Favey.

Το επόμενο Peugeot 208 θα έχει τετράγωνο τιμόνι και ψηφιακή οθόνη 21 ιντσών

Το εσωτερικό του Polygon θα διαθέτει οθόνη 21 ιντσών, πιθανότατα παρόμοια με τη μονάδα infotainment του 3008, υποδεικνύοντας ότι το πρωτότυπο θα πλησιάζει αρκετά την τελική μορφή παραγωγής. Παράλληλα, το πρωτότυπο βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Small του ομίλου, η οποία μπορεί να υποστηρίξει είτε υβριδικούς είτε αμιγώς ηλεκτρικούς κινητήρες.

Peugeot

Ο Favey τόνισε ότι η Peugeot παραμένει δεσμευμένη στα BEV (Battery Electric Vehicles), αλλά θα συνεχίσει να προσφέρει πολλαπλές επιλογές, αφήνοντας την απόφαση στον πελάτη.

Η νέα γενιά 208 αναμένεται στο τέλος του 2026 και θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευάζεται στην πλατφόρμα STLA Small, ακολουθούμενο από το νέο Corsa. Η παραγωγή θα συνεχιστεί στο εργοστάσιο της Stellantis στη Zaragoza της Ισπανίας, ενώ η τρέχουσα δεύτερη γενιά 208 με κινητήρες εσωτερικής καύσης πιθανότατα θα παραμείνει διαθέσιμη παράλληλα, ανάλογα με την εξέλιξη της αγοράς ηλεκτρικών.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube