Νέο Opel Corsa-e: Κόντρα με VW ID.3 κάτω από τα 30 χιλιάρικα

Μέχρι το τέλος του 2019, αναμένονται τουλάχιστον τρία λανσαρίσματα νέων EV. Έλα όμως που χαρακτηριστικά, τιμή και αυτονομία είναι σχεδόν παραπλήσια...

Μέχρι τη λήξη του 2019, η ευρωπαϊκή αγορά θα έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τουλάχιστον τριών ηλεκτρικών σουπερμίνι και κόμπακτ EV: Τα ολοκαίνουργια Opel Corsa-e, Peugeot e-208 και Volkswagen ID.3. Η επιλογή ανάμεσά τους ήταν ήδη πολύ δύσκολη, δεδομένων των κοντινών προδιαγραφών και επιδόσεών τους. Και πλέον γίνεται δυσκολότερη με την παρόμοια τιμή τους.

Την Τρίτη 4 Ιουνίου, η Opel άνοιξε τα βιβλία προ-παραγγελιών και κρατήσεων για το νιόφερτο Corsa-e στην γκάμα της και επί τη ευκαιρία αποκάλυψε πόσα θα πρέπει να δώσεις για να το αγοράσεις.

Το νέο ηλεκτρικό σουπερμίνι των Blitz θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: Selection, Edition και First Edition. Η αρχική επιλογή ξεκινά από τις €29.900 στη Γερμανία, το Edition θα πωλείται από €30.650 και First Edition, με σπέσιαλ εξοπλισμό και ως μοντέλο «γνωριμίας» σε περιορισμένο αριθμό κομματιών, από € 32.900. Οι τιμή για όλες τις εκδόσεις περιλαμβάνουν ΦΠΑ και τα μοντέλα θα στοιχίζουν φθηνότερα από την ονομαστική τιμή τους ανάλογα με τις ειδικές επιδοτήσεις-εκπτώσεις κάθε χώρας.

opel corsa-e

Φυσικά και δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το σύνολο του τεχνικού πακέτου του Corsa-e είναι το ίδιο με αυτό του e-208. Οπότε έχουμε να κάνουμε με μια μπαταρία ενεργειακής πυκνότητας 50kWh που δίνει στο Corsa-e αυτονομία 330 km κατά τον κύκλο WLTP. Ανάλογα με τις τρεις οδηγικές ρυθμίσεις (Normal, Eco, Sport), ο κινητήρας αποδίδει ισχύ έως και 136 PS. Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 260 Nm. Η μετάφραση των παραπάνω σε επιδόσεις είναι 2,8” από στάση για τα 50 km/h και 8,1” για τα 100 km/h.

Αντίστοιχα, το Peugeot e-208 ξεκινά από τις €30.990. Όπως και το Corsa-e διαθέτει μόνο μία έκδοση ηλεκτρομοτέρ/μπαταρίας, Έτσι, την κίνηση του e-208 αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας των 136 PS (100 kW) και 260 Nm, δίνοντας στο αυτοκίνητο ανώτατη ταχύτητα 150 km/h. Για το σπριντ των 0-100 km/h, το ηλεκτρικό Peugeot χρειάζεται 8,1” και γι’ αυτό των 0-50 km/h μόλις 2,8”. Η μπαταρία του e-208, όπως και του Corsa-e, έχει ενεργειακή πυκνότητα 50kWh και δίνει μάξιμουμ αυτονομία 340 km κατά το πρότυπο WLTP ή 450 km κατά τον παλαιό κύκλο μέτρησης NEDC.

Peugeot e-208

Η Volkswagen θα λανσάρει μεν εμπορικά το ID.3 με τιμή εκκίνησης ελάχιστα κάτω από τα 30 χιλιάδες ευρώ, αλλά αντίθετα από την Opel και την Peugeot σε τρεις εκδόσεις μπαταρίας: 48kWh με αυτονομία 300 km, 58kWh με αυτονομία 300-420 km και 77kWh με αυτονομία 390-550 km, με υπολογισμό της εμβέλειας κατά WLTP. Προφανώς τα 30 χιλιάρικα αφορούν τη μικρή έκδοση μπαταρίας. Όσον αφορά το σύστημα κίνησης, έχουμε ένα ηλεκτρομοτέρ ισχύος 136 PS και μέγιστης ροπή 300 Νm, που δίνει τελική ταχύτητα 160 km/h και επιτάχυνση 0-100 σε 9”.

vw id.3

Η Opel αναφέρει ότι οι παραδόσεις για το e-Cosra θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2020, η Volkswagen για το ID.3 τον Φεβρουάριο του 2020 και η Peugeot προσδιορίζει τις πρώτες παραδόσεις του e-208 στις αρχές του 2020.