node/35526

Νέο Opel Corsa-e: Κόντρα με VW ID.3 κάτω από τα 30 χιλιάρικα

Μέχρι το τέλος του 2019, αναμένονται τουλάχιστον τρία λανσαρίσματα νέων EV. Έλα όμως που χαρακτηριστικά, τιμή και αυτονομία είναι σχεδόν παραπλήσια...

Μέχρι τη λήξη του 2019, η ευρωπαϊκή αγορά θα έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τουλάχιστον τριών ηλεκτρικών σουπερμίνι και κόμπακτ EV: Τα ολοκαίνουργια Opel Corsa-e, Peugeot e-208 και Volkswagen ID.3. Η επιλογή ανάμεσά τους ήταν ήδη πολύ δύσκολη, δεδομένων των κοντινών προδιαγραφών και επιδόσεών τους. Και πλέον γίνεται δυσκολότερη με την παρόμοια τιμή τους.

Την Τρίτη 4 Ιουνίου, η Opel άνοιξε τα βιβλία προ-παραγγελιών και κρατήσεων για το νιόφερτο Corsa-e στην γκάμα της και επί τη ευκαιρία αποκάλυψε πόσα θα πρέπει να δώσεις για να το αγοράσεις.

Το νέο ηλεκτρικό σουπερμίνι των Blitz θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: Selection, Edition και First Edition. Η αρχική επιλογή ξεκινά από τις €29.900 στη Γερμανία, το Edition θα πωλείται από €30.650 και First Edition, με σπέσιαλ εξοπλισμό και ως μοντέλο «γνωριμίας» σε περιορισμένο αριθμό κομματιών, από € 32.900. Οι τιμή για όλες τις εκδόσεις περιλαμβάνουν ΦΠΑ και τα μοντέλα θα στοιχίζουν φθηνότερα από την ονομαστική τιμή τους ανάλογα με τις ειδικές επιδοτήσεις-εκπτώσεις κάθε χώρας.

opel corsa-e

Φυσικά και δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το σύνολο του τεχνικού πακέτου του Corsa-e είναι το ίδιο με αυτό του e-208. Οπότε έχουμε να κάνουμε με μια μπαταρία ενεργειακής πυκνότητας 50kWh που δίνει στο Corsa-e αυτονομία 330 km κατά τον κύκλο WLTP. Ανάλογα με τις τρεις οδηγικές ρυθμίσεις (Normal, Eco, Sport), ο κινητήρας αποδίδει ισχύ έως και 136 PS. Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 260 Nm. Η μετάφραση των παραπάνω σε επιδόσεις είναι 2,8” από στάση για τα 50 km/h και 8,1” για τα 100 km/h.

Αντίστοιχα, το Peugeot e-208 ξεκινά από τις €30.990. Όπως και το Corsa-e διαθέτει μόνο μία έκδοση ηλεκτρομοτέρ/μπαταρίας, Έτσι, την κίνηση του e-208 αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας των 136 PS (100 kW) και 260 Nm, δίνοντας στο αυτοκίνητο ανώτατη ταχύτητα 150 km/h. Για το σπριντ των 0-100 km/h, το ηλεκτρικό Peugeot χρειάζεται 8,1” και γι’ αυτό των 0-50 km/h μόλις 2,8”. Η μπαταρία του e-208, όπως και του Corsa-e, έχει ενεργειακή πυκνότητα 50kWh και δίνει μάξιμουμ αυτονομία 340 km κατά το πρότυπο WLTP ή 450 km κατά τον παλαιό κύκλο μέτρησης NEDC.

Peugeot e-208

Η Volkswagen θα λανσάρει μεν εμπορικά το ID.3 με τιμή εκκίνησης ελάχιστα κάτω από τα 30 χιλιάδες ευρώ, αλλά αντίθετα από την Opel και την Peugeot σε τρεις εκδόσεις μπαταρίας: 48kWh με αυτονομία 300 km, 58kWh με αυτονομία 300-420 km και 77kWh με αυτονομία 390-550 km, με υπολογισμό της εμβέλειας κατά WLTP. Προφανώς τα 30 χιλιάρικα αφορούν τη μικρή έκδοση μπαταρίας. Όσον αφορά το σύστημα κίνησης, έχουμε ένα ηλεκτρομοτέρ ισχύος 136 PS και μέγιστης ροπή 300 Νm, που δίνει τελική ταχύτητα 160 km/h και επιτάχυνση 0-100 σε 9”.

vw id.3

Η Opel αναφέρει ότι οι παραδόσεις για το e-Cosra θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2020, η Volkswagen για το ID.3 τον Φεβρουάριο του 2020 και η Peugeot προσδιορίζει τις πρώτες παραδόσεις του e-208 στις αρχές του 2020.

node/40187

Η Renault αναβαθμίζει την αυτονομία του ηλεκτρικού Twingo [video]

Αρχισε η διάθεση του Renault Twingo Z.E. με τιμές που στη Γαλλία ξεκινούν από €21.350. 

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η Renault αναβαθμίζει την αυτονομία του ηλεκτρικού Twingo [video]

Η Renault δημοσιοποίησε τις πλήρεις τεχνικές λεπτομέρειες, καθώς και νέες φωτογραφίες και ένα λεπτομερές βίντεο από το μικρότερο EV, το Twingo Ζ.Ε.

Στο ηλεκτρικό Twingo, που ακούει στο κωδικό όνομα Z.E., τη θέση του κινητήρα βενζίνης στο πίσω μέρος έχει πάρει ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο αποδίδει 82 PS και 160 Nm. Ο χώρος αποσκευών των 174-240 lt δεν έχει επηρεαστεί καθόλου από αυτή την αλλαγή, ούτε και οι υπόλοιποι χώροι της καμπίνας, αφού η συστοιχία μπαταριών έχει ενσωματωθεί πλήρως στο πάτωμα, κάτω από τα εμπρός καθίσματα, με αποτέλεσμα όμως να περιορίζεται ελάχιστα η απόσταση από το έδαφος.

twing

Για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό Renault, οι μπαταρίες δεν είναι αερόψυκτες, αλλά υγρόψυκτες. Αρχικά η Renault είχε ανακοινώσει πως η χωρητικότητα των 21,3 kWh της μπαταρίας χαρίζει αυτονομία 180 km κατά WLTP, και περίπου 250 km σύμφωνα με τη μέτρηση WLTP City –δηλαδή χωρίς οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο. Τώρα η Renault ανέβασε αυτές τις τιμές σε 190 και 270 km αντίστοιχα. 

Το Twingo Z.E. φτάνει από στάση τα 60 km/h σε 4,8", ενώ η απόδοση του μοτέρ μειώνεται στο πρόγραμμα Eco, με το οποίο επιτυγχάνεται η βέλτιστη αυτονομία. Ο λεβιές του κιβωτίου δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να καθορίσει τον τρόπο ανάκτησης ενέργειας μεταξύ τριών επιλογών, αναλόγως αν προτιμά το αυτοκίνητο να ρολάρει ή να επιβραδύνει στο άφημα του γκαζιού. Και ακόμα κι όταν ο ιδιοκτήτης βρίσκεται εκτός αυτοκινήτου, μπορεί να δει το επίπεδο της μπαταρίας, να καθορίσει τη διαδρομή του, να βρει σημεία φόρτισης κ.ά. μέσω της εφαρμογής My Renault.

inter

Με τις πωλήσεις να έχουν ξεκινήσει στη Γαλλία και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, η τιμή του αυτοκινήτου στη Γαλλία ξεκινά από €21.350. Διατίθεται σε τρία επίπεδα επένδυσης (Life, Zen και Intens), καθώς και Vibes Limited Edition. Το τελευταίο ξεκινά από €26.450 € στη Γαλλία και διαθέτει μοναδικές στιλιτσικές επιλογές, όπως το νέο χρώμα Valencia Orange, λευκές πινελιές στη μάσκα, τροχούς 16 ιντσών και διακοσμητικές λωρίδες στις πίσω πόρτες.  
Ανάλογες σχεδιαστικές λεπτομέρειες έχουμε και στο εσωτερικό που διαφοροποιούν τη συγκεκριμένη έκδοση από την «απλή». 

node/40185

Ο Matthias Mueller επικεφαλής της Piëch Automotive [video]

Ο πρώην CEO της VW στην εταιρεία του γιού του πρώην προέδρου της VW! - Στόχος η παραγωγή ενός σπορ ηλεκτρικού οχήματος. 

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Ο Matthias Mueller επικεφαλής της Piëch Automotive [video]

Η Ελβετική εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων Piëch Automotive όρισε τον Matthias Mueller, τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Porsche και της Volkswagen, ως νέο πρόεδρό της, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση. 

Η Piëch Automotive που ιδρύθηκε από τον Anton Piëch, γιο του πρώην προέδρου της VW Ferdinand Piëch και εδρεύει στην Ελβετία ετοιμάζεται να συγκεντρώσει κεφάλαια για να ξεκινήσει την παραγωγή ενός ηλεκτρικού διθέσιου σπορ αυτοκινήτου, του οποίου η καινοτομία έγκειται στο γεγονός ότι οι μπαταρίες του θα μπορούν να φορτιστούν στο 80% της χωρητικότητάς τους μέσα σε 5 μόλις λεπτά.  

«Ήμουν από την αρχή ενθουσιασμένος για τα σχέδια της εταιρείας, επειδή αυτά είναι ό,τι πιο συναρπαστικό από όλες τις νέες προσεγγίσεις που έχω συναντήσει κατά τη διάρκεια της εργασίας μου στην αυτοκινητοβιομηχανία», δήλωσε ο Mueller.

Το ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία έως 500 χιλιόμετρα, και το πρώτο όχημα θα είναι έτοιμο να παρουσιαστεί στην αγορά στα τέλη του 2022.

Η εταιρεία με έδρα τη Ζυρίχη προσέλαβε επίσης τον Jochen Rudat, πρώην στέλεχος της Tesla, ως επικεφαλής πωλήσεων, ενώ η ελβετική τράπεζα UBS θα είναι αυτή που θα ηγηθεί του επενδυτικού σχήματος που θα προχωρήσει στη χρηματοδότηση της εταιρείας, όπως δήλωσαν πηγές μέσα από την Piëch Automotive.