Volkswagen: Το νέο κόμπακτ EV θα λέγεται ID.3

Volkswagen: Το νέο κόμπακτ EV θα λέγεται ID.3

Λίγες μέρες πριν από την έναρξη των προ-παραγγελιών, διέρρευσε το όνομα του πρώτου μαζικού ηλεκτρικού Volkswagen.

Ιδιαίτερη καινοτομία, ιδιαίτερο λανσάρισμα. Το πρώτο ID της γκάμας θα ντεμπουτάρει δημόσια στην ΙΑΑ 2019, στη Φρανκφούρτη το Σεπτέμβριο. Όμως, όπως συμβαίνει συχνά με τα ηλεκτρικά μοντέλα, η Volkswagen θα ανοίξει το βιβλία παραγγελιών πολύ νωρίτερα.

Μια συνέντευξη Τύπου είναι ήδη προγραμματισμένη για αύριο, 8 Μαΐου, για να δώσει το εναρκτήριο λάκτισμα στις προ-κρατήσεις του αυτοκινήτου. Με την ευκαιρία αυτή, το Wolfsburg θα δώσει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα τεχνικά δεδομένα του μοντέλου, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον Σεπτέμβριο για να μάθουμε πώς θα είναι στην τελική μορφή του.

Volkswagen ID.3

Χθες, ένα video που προβλεπόταν για την εναρκτήρια ημέρα ανέβηκε από λάθος και στη συνέχεια γρήγορα σβήστηκε από τη σελίδα της εταιρείας στο YouTube. Τα screenshots που πρόλαβε και πήρε ο πολωνικός ιστότοπος elektrowoz.pl δείχνουν το αυτοκίνητο μάλλον σε μορφή παραγωγής παρά το περίτεχνο καμουφλάζ. Αλλά ταυτόχρονα διέρρευσε ακόμα μια σημαντική πληροφορία. Το όνομα του μοντέλου: ID.3! Που, σωστά υποθέτετε, παραπέμπει στο Tesla Model 3.

Volkswagen ID.3

Τα δύο μοντέλα φυσικά και δεν εντάσσονται στην ίδια κατηγορία, μιας και το γερμανικό κόμπακτ χάτσμπακ EV θα φτάσει μάξιμουμ στα 4,3 m, ενώ το αμερικανικό εκτός του ότι είναι μπερλίνα έχει μήκος σχεδόν 4,7 m. Αλλά ο αριθμός «3» εμφανίζεται και στα δύο αυτοκίνητα, την ίδια στιγμή που αποτελούν τα πιο σημαντικά μοντέλα στην γκάμα τους -την ηλεκτρική στην περίπτωση της VW.

Η Volkswagen θα λανσάρει εμπορικά το ID.3 τον Φεβρουάριο του 2020, με τιμή εκκίνησης τα 30 χιλιάδες ευρώ -χωρίς την επιδότηση που ποικίλει από χώρα σε χώρα. Τα άλλα στοιχεία που έχουν διαρρεύσει ή είναι κατά δήλωση και μένει να επιβεβαιωθούν αύριο είναι: Ισχύς 136 PS, ροπή 300 Νm, αυτονομία 300 km (WLTP) για την μπαταρία 48kWh, για την μπαταρία των 58kWh 300-420 km και για την μπαταρία των 77kWh 390-550 km, τελική ταχύτητα 160 km/h, επιτάχυνση 0-100 σε 9”, μεταξόνιο 2,75m και βάρος από 1.500 kg.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube