node/35193

Volkswagen: Το νέο κόμπακτ EV θα λέγεται ID.3

Λίγες μέρες πριν από την έναρξη των προ-παραγγελιών, διέρρευσε το όνομα του πρώτου μαζικού ηλεκτρικού Volkswagen.

Ιδιαίτερη καινοτομία, ιδιαίτερο λανσάρισμα. Το πρώτο ID της γκάμας θα ντεμπουτάρει δημόσια στην ΙΑΑ 2019, στη Φρανκφούρτη το Σεπτέμβριο. Όμως, όπως συμβαίνει συχνά με τα ηλεκτρικά μοντέλα, η Volkswagen θα ανοίξει το βιβλία παραγγελιών πολύ νωρίτερα.

Μια συνέντευξη Τύπου είναι ήδη προγραμματισμένη για αύριο, 8 Μαΐου, για να δώσει το εναρκτήριο λάκτισμα στις προ-κρατήσεις του αυτοκινήτου. Με την ευκαιρία αυτή, το Wolfsburg θα δώσει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα τεχνικά δεδομένα του μοντέλου, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον Σεπτέμβριο για να μάθουμε πώς θα είναι στην τελική μορφή του.

Volkswagen ID.3

Χθες, ένα video που προβλεπόταν για την εναρκτήρια ημέρα ανέβηκε από λάθος και στη συνέχεια γρήγορα σβήστηκε από τη σελίδα της εταιρείας στο YouTube. Τα screenshots που πρόλαβε και πήρε ο πολωνικός ιστότοπος elektrowoz.pl δείχνουν το αυτοκίνητο μάλλον σε μορφή παραγωγής παρά το περίτεχνο καμουφλάζ. Αλλά ταυτόχρονα διέρρευσε ακόμα μια σημαντική πληροφορία. Το όνομα του μοντέλου: ID.3! Που, σωστά υποθέτετε, παραπέμπει στο Tesla Model 3.

Volkswagen ID.3

Τα δύο μοντέλα φυσικά και δεν εντάσσονται στην ίδια κατηγορία, μιας και το γερμανικό κόμπακτ χάτσμπακ EV θα φτάσει μάξιμουμ στα 4,3 m, ενώ το αμερικανικό εκτός του ότι είναι μπερλίνα έχει μήκος σχεδόν 4,7 m. Αλλά ο αριθμός «3» εμφανίζεται και στα δύο αυτοκίνητα, την ίδια στιγμή που αποτελούν τα πιο σημαντικά μοντέλα στην γκάμα τους -την ηλεκτρική στην περίπτωση της VW.

Η Volkswagen θα λανσάρει εμπορικά το ID.3 τον Φεβρουάριο του 2020, με τιμή εκκίνησης τα 30 χιλιάδες ευρώ -χωρίς την επιδότηση που ποικίλει από χώρα σε χώρα. Τα άλλα στοιχεία που έχουν διαρρεύσει ή είναι κατά δήλωση και μένει να επιβεβαιωθούν αύριο είναι: Ισχύς 136 PS, ροπή 300 Νm, αυτονομία 300 km (WLTP) για την μπαταρία 48kWh, για την μπαταρία των 58kWh 300-420 km και για την μπαταρία των 77kWh 390-550 km, τελική ταχύτητα 160 km/h, επιτάχυνση 0-100 σε 9”, μεταξόνιο 2,75m και βάρος από 1.500 kg.

node/39111
Volkswagen Golf Cabriolet Mk.3

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Οι ανακλήσεις για προβληματικούς αερόσακους είναι συχνές αλλά αφορούν πρόσφατα μοντέλα. Η VW όμως έκανε ανάκληση για αερόσακους σε Passat και Golf, κατασκευής 1997-1999!

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Tα τελευταία χρόνια, έγιναν πολλές ανακλήσεις για προβλήματα αερόσακων,  με την εταιρεία Takata να βρίσκεται αδιαφιλονίκητα στην πρώτη θέση. Οι ελαττωματικοί αερόσακοί της είχαν αποτέλεσμα εκατομμύρια αυτοκίνητα να περάσουν από τα συνεργεία διαφόρων κατασκευαστών. Σε κάθε περίπτωση, ο λογαριασμός πέφτει ως πέλεκυς, τόσο στις αυτοκινητοβιομηχανίες όσο και στους προμηθευτές εξοπλισμού. Όλες αυτές οι ανακλήσεις όμως είχαν (και έχουν) έναν κοινό τόπο: Αφορούν πρόσφατα οχήματα.

Το αντίθετο δηλαδή της μίνι ανάκλησης που πραγματοποιήθηκε από τη Volkswagen στη Γερμανία. Η KBA (Ομοσπονδιακή Αρχή Οδικών Μεταφορών) αποκάλυψε προβλήματα που εντοπίστηκαν σε παλιά Golf και Passat, στα οποία ο αερόσακος θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί αναίτια.

Έτσι 4.100 αυτοκίνητα, Golf Mk.3 Cabriolet και Passat, κατασκευής μεταξύ 1997 και 1999 ανακλήθηκαν, εκ των οποίων τα 3.200 στη Γερμανία. Προφανώς, η όλη δυσκολία της ανάκλησης είναι ο Γερμανός κατασκευαστής να εντοπίσει τους ιδιοκτήτες που λογικά κάθε αυτοκίνητο, αν ζει ακόμη, θα έχει αλλάξει μπόλικους. 

Η KBA έδωσε στη δημοσιότητα το θέμα και οι ιδιοκτήτες καλούνται να επικοινωνήσουν με έναν αντιπρόσωπο της Volkswagen. Η αποκατάσταση μιας ελαττωματικής στεγανοποίησης θα διασφαλίσει το σωστό φούσκωμα του αερόσακου μόνο σε περίπτωση ατυχήματος.

node/39107
Volkswagen Nivus

Επίσημο: Νέο Volkswagen Nivus, ένα κουπέ T-Cross [video]

Το νέο VW Nivus, ένα πρωτοεμφανιζόμενο μικρό κουπέ SUV προερχόμενο από το Polo και το T-Cross, το σκαρφίστηκε η θυγατρική της Volkswagen στη Βραζιλία. Αλλά το Wolfsburg ανακοινώνει ότι θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη το 2021.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Volkswagen Nivus, ένα κουπέ T-Cross [video]

Η οικογένεια SUV της Volkswagen αυγατίζει με το νέο Nivus -σας έχουμε ήδη μιλήσει γι' αυτό από τον περασμένο Δεκέμβριο, το οποίο μόλις παρουσιάστηκε στη Βραζιλία. Λογικά, είναι η εκεί θυγατρική της VW που το εξέλιξε και θα το λανσάρει εμπορικά εφέτος, πρώτα στη Βραζιλία και ύστερα στην Αργεντινή. Το 2021 όμως, θα ενταχθεί και σε άλλες αγορές στη Νότια Αμερική... και στην Ευρώπη. Ωστόσο, η VW δεν διευκρίνισε σε ποιες χώρες της Γηραιάς Ηπείρου θα κάνει εμπορική καριέρα, οπότε η ασάφεια παραμένει για τις χώρες της Δύσης.

Το νέο Nivus πατάει πάνω στη σύγχρονη βάση του τελευταίου Polo, δηλαδή την MQB A0, επομένως και του T-Cross. Μπορούμε δηλαδή να πούμε πως είναι ένα κουπέ T-Cross! Η Volkswagen λοιπόν, με το νέο Nivus δημιουργεί (περίπου) ένα νέο slot στην παγκόσμια γκάμα της, αυτή του μικρού κουπέ SUV. Το Nivus όμως διαφοροποιείται ξεκάθαρα τόσο από το Polo όσο και από το T-Cross, καθώς η εμπρός όψη του είναι τελείως διαφορετική.

Volkswagen Nivus

Η σιλουέτα είναι λογικά πιο δυναμική, με πολύ πιο κεκλιμένο παρμπρίζ σε σύγκριση με αυτό του T-Cross. Μια άλλη διαφορά: Η εμφάνιση ενός τρίτου πλευρικού παραθύρου. Στο πίσω μέρος, η οικογενειακή ομοιότητα προέρχεται από τη μαύρη τρέσα ανάμεσα στα φώτα. Αλλά εδώ η φωτεινή υπογραφή εκτείνεται για τα καλά στην πίσω πόρτα και δεν πρόκειται για ψεύτικο ντεκόρ!

Στο εσωτερικό, το ταμπλό προέρχεται από το Polo. Η παρουσίαση είναι επομένως μοντέρνα και δεν αφήνει το Nivus να μοιάζει με φτωχό συγγενή κάποιας αναδυόμενης αγοράς. Επιπλέον, μπορεί να εξοπλιστεί με ψηφιακά όργανα και μια μεγάλη οθόνη αφής που υποστηρίζει ένα νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που ονομάζεται «VW Play».

Volkswagen Nivus

Με προίκα την πλατφόρμα MQB, το νέο VW Nivus, στη Βραζιλία, φορά βενζινοκινητήρα τύπου flexfuel με 128 άλογα. Φανταζόμαστε ότι όταν έρθει στην Ευρώπη, η γκάμα του θα είναι πανομοιότυπη με αυτή του T-Cross: Βενζινοκινητήρες 1.0 με 95 και 115 άλογα και TDI 1.6 με 95 άλογα. Το ερώτημα που εξακολουθεί να τίθεται είναι σχετικά με την τοποθέτηση του μοντέλου στην Ευρώπη, καθώς με μήκος 4,27 m, ξεπερνά το T-Cross κατά 16 πόντους και το T-Roc κατά 4 cm!