node/35396

Επίσημο: Νέο Opel Corsa

Αυτή είναι η έκτη γενιά του Corsa που βασίζεται στο νέο Peugeot 208 αλλά το κρύβει καλά. Οι σχεδιαστές της Opel έκαναν σπουδαία δουλειά στο μετασχηματισμό του γερμανικού σουπερμίνι που παρουσιάζεται αρχικά σε αμιγώς ηλεκτρικό.

Το τμήμα επικοινωνίας της Opel χρειάστηκε να ενεργοποιήσει τη λειτουργία διαχείρισης κρίσης. Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου Corsa διέρρευσαν χθες στο web, δύο εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία! Και η φίρμα αποφάσισε να επιταχύνει την παρουσίαση, λανσάροντας την έκτη γενιά του Corsa πριν την ώρα της.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Corsa F μοιάζει με Opel! Και το τονίζουμε εμφατικά, καθώς το γερμανικό σουπερμίνι προέρχεται από το νέο Peugeot 208. Για να εξελιχτεί σε χρόνο ρεκόρ πάνω σε βάση της PSA, το γερμανικό μοντέλο κληρονόμησε τη δομή του γαλλικού σουπερμίνι. Αλλά αυτό είναι κάτι που δεν φαίνεται.

Opel Corsa F

Το Corsa ξεχωρίζει για τα καλά από το 208, με μια πολύ πιο «νηφάλια» εμφάνιση. Και με αισθητική αύρα, εμπνευσμένη από τα μεγαλύτερα αδέλφια του, Astra και Grandland X, με την οροφή να συνδέεται οπτικά με το πίσω παράθυρο, σχηματίζοντας την πίσω κολόνα αλά φτερό καρχαρία. Σε αντίθεση με το Peugeot, τα φώτα εκτείνονται στην πίσω πόρτα. Στο εμπρός μέρος, τα φανάρια είναι παρόμοια με αυτά του παλιού μοντέλου, με ένα «σπάσιμο» στο κάτω μέρος.

Opel Corsa F

Το αυτοκίνητο μπορεί να εφοδιαστεί με φανάρια LED τύπου Matrix, εξοπλισμός που αποτελεί πρεμιέρα για την κατηγορία σουπερμίνι. Και μάλιστα με αυτόματα ρυθμιζόμενη δέσμη δέσμη για να μην θαμπώνει τους άλλους χρήστες του δρόμου. Κρίμα πάντως που το Corsa δεν είχε επίσης το προνόμιο να εγκαινιάσει τη νέα μάσκα της Opel, που είδαμε στο πρωτότυπο GT X.

Το αυτοκίνητο έχει αποκτήσει πλέον σιλουέτα της κόμπακτ κατηγορίας, με λιγότερο φουσκωτή εμφάνιση απ’ ό,τι παλιότερα, χάρη στις νέες αναλογίες. Με μήκος 4,06 m, το Corsa κερδίζει τέσσερις πόντους, ενώ ταυτόχρονα χάνει πέντε σε ύψος. Και επειδή το τελευταίο νούμερο ακούγεται μεγάλο, η Opel δηλώνει καθησυχαστικά ότι αυτό «δεν έγινε σε βάρος του εσωτερικού ύψους». Προφανώς για το λόγο αυτό και η θέση οδήγησης χαμήλωσε κατά 2,8 πόντους.

Opel Corsa F

Στην καμπίνα, το Corsa είναι επίσης πολύ διαφορετικό από το 208, με πιο κλασική εμφάνιση. Παρόλο πως στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μια μεγάλη οθόνη αφής -10” στα high-end μοντέλα- προσανατολισμένη προς τον οδηγό, υπάρχουν κλασικά κουμπιά για τον κλιματισμό. Τα όργανα ελέγχου συντίθεται με μια οθόνη πίσω από το τιμόνι.

Opel Corsa F

Η Opel εγκαινιάζει το νέο σουπερμίνι της με την 100% ηλεκτρική εκδοχή του, το Corsa-e. Φυσικά και δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το σύνολο του τεχνικού πακέτου είναι το ίδιο με αυτό του e-208. Οπότε έχουμε να κάνουμε με μια μπαταρία ενεργειακής πυκνότητας 50 kWh που δίνει στο Corsa-e αυτονομία 330 km κατά τον κύκλο WLTP. Ανάλογα με τις τρεις οδηγικές ρυθμίσεις (Normal, Eco, Sport), ο κινητήρας αποδίδει ισχύ έως και 136 PS. Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 260 Nm. Η μετάφραση των παραπάνω σε επιδόσεις είναι 2,8” από στάση για τα 50 km/h και 8,1” για τα 100 km/h.
Opel Corsa F
Η γερμανική φίρμα σημειώνει ότι το βιβλίο παραγγελιών θα ανοίξει σε λίγες εβδομάδες. Πρώτα για το ηλεκτρικό μοντέλο, στη συνέχεια για τους βενζινοκινητήρες και τους τουρμποντίζελ. Το νέο Corsa αναμένεται στις αντιπροσωπείες το προσεχές φθινόπωρο.

node/39972

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Opel Mokka

Παρουσιάστηκε επίσημα - Διατίθεται άμεσα και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο - Δείτε τις τιμές στη Γερμανία

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Opel Mokka

Παρουσιάστηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Opel, Michael Lohscheller το νέο Opel Mokka στην έδρα της εταιρείας στο Russelsheim. Πρόκειται για το πρώτο Opel που διατίθεται από την πρώτη μέρα ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο αλλά και με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Εντυπωσιάζει με τις αναλογίες, όπου οι κοντοί πρόβολοι και το φαρδύ αμάξωμα συνθέτουν την τολμηρή εμφάνιση. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο στο εμπρός τμήμα είναι η προστατευτική μάσκα που αναδεικνύει το νέο πρόσωπο της γερμανικής εταιρείας, ενσωματώνοντας τη γρίλια, τους προβολείς LED και το νέας σχεδίασης έμβλημα της μάρκας με σήμα των κεραυνό σε ένα στοιχείο. Το όνομα του μοντέλου εμφανίζεται για πρώτη φορά στο κέντρο της πίσω πόρτας με ειδικά σχεδιασμένη γραμματοσειρά που αποτυπώνει τη λέξη «Mokka» με ρέουσα μορφή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο Opel Mokka, αλλάζουν τα πάντα [video]

mokka

Το εσωτερικό αντανακλά την φιλοσοφία του μοντέλου. Το νέο Opel Pure Panel περιλαμβάνει δύο διευρυμένες οθόνες και επικεντρώνεται στα απαραίτητα. Αντίθετα με τα cockpit που είναι υπερφορτωμένα με πληροφορίες και χειριστήρια, το Pure Panel εκφράζει μία καθαρή αισθητική. Η δομή του είναι σαφής και κατανοητή με μία ματιά, αφού οι σχεδιαστές της Opel έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στην «ψηφιακή αποτοξίνωση», όπως την ονομάζουν. Για να αποφευχθεί η διάσπαση της προσοχής του οδηγού, φρόντισαν να διασφαλίσουν τη διαισθητική λειτουργία του συστήματος.

ople

Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 100kW (136 ίππους) με μέγιστη ροπή 260 Nm, άμεσα διαθέσιμη από την εκκίνηση. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης - Normal, Eco και Sport. Με την μπαταρία των 50 kWh, το Opel Mokka-e έχει αυτονομία έως 324 χιλιόμετρα (σύμφωνα με το WLTP), ενώ οι κινητήρες βενζίνης και diesel αποδίδουν ισχύ από 100 μέχρι 130 ίππους, με κύριο χαρακτηριστικό την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης συνδυάζονται με ένα σύγχρονο, μηχανικό, εξατάχυτο κιβώτιο ή με ένα οκτατάχυτο αυτόματο με χειριστήρια στο τιμόνι (shift paddles).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Opel Mokka: Αυτή είναι η γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου 

mokk

Επιπρόσθετα, η ομάδα μηχανικών εργάστηκε σκληρά ώστε να επιτύχει τη μείωση βάρους (κατά 120 κιλά έναντι του προκατόχου του) και ταυτόχρονα να βελτιώσει την ακαμψία του αμαξώματος. Το οφέλη είναι εμφανή, αφού το νέο Mokka καταναλώνει σημαντικά λιγότερο καύσιμο, ενώ είναι πιο ευέλικτο και διασκεδαστικό στην οδήγηση.

Οι παραγγελίες για το Opel Mokka έχουν ήδη ξεκινήσει, με τιμή εκκίνησης τα 19.990 ευρώ (προτεινόμενη λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία), ενώ με τιμή εκκίνησης τις 32.990 ευρώ (προτεινόμενη λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία), το νέο Mokka-e κινείται με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Με εφαρμογή των τοπικών κινήτρων, η τιμή μειώνεται στα 23.420 ευρώ. 

node/39971

Toyota Land Cruiser: Καθυστερεί η νέα γενιά

Η πανδημία έφερε καθυστερήσεις στην εξέλιξη του νέου Toyota Land Cruiser με την πρεμιέρα να αναβάλλεται για το 2021.

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Toyota Land Cruiser: Καθυστερεί η νέα γενιά

Η παρουσίαση της ολοκαίνουριας γενιάς του Toyota Land Cruiser αναμένεται να καθυστερήσει μερικούς μήνες λόγω της πανδημίας που δεν επέτρεψε την ολοκλήρωση των δοκιμών εξέλιξης σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιαπωνικού (CarSensor) και αυστραλέζικου (CarExpert) τύπου.

Το μοντέλο ήταν αρχικά προγραμματισμένο να κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2020, όμως η ημερομηνία πήρε αναβολή για τον Απρίλιο του 2021 και τώρα φαίνεται πως ίσως μεταφερθεί για ακόμα αργότερα καθώς λόγω των συνθηκών, η διαδικασία εξέλιξης έχει "παγώσει".

Κάθε γενιά του Toyota Land Cruiser περνά από εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες, κάτι που απαιτεί από τους μηχανικούς να ταξιδεύουν στα μήκη και πλάτη της γης. Με τους περιορισμούς στα ταξίδια λόγω πανδημίας, το πρόγραμμα της Toyota αναπόφευχτα υπέστη μεγάλες καθυστερήσεις.

Η σημερινή γενιά J200 του Land Cruiser έκανε πρεμιέρα το μακρινό 2007, και παρόλο που μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια έχει δεχθεί μια σειρά από αναβαθμίσεις και πολλαπλά facelift, έχει φτάσει η στιγμή για μια ανανέωση εκ βάθρων. Το δημοφιλές μοντέλο παραμένει αναπόσπαστο κομμάτι της γκάμας της από το 1951 μέχρι και σήμερα, με συνολικές πωλήσεις που ξεπερνούν τις 10 εκατομμύρια μονάδες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota Land Cruiser: Έρχεται νέα γενιά με υβριδικό σύστημα κίνησης

Η νέα γενιά θα βασίζεται σε νέο πλαίσιο τύπου σκάλας με αρκετά εξαρτήματα από την πλατφόρμα TNGA της Toyota. Εκτός από το Land Cruiser, η εν λόγω αρχιτεκτονική θα χρησιμοποιηθεί και στα επόμενης Lexus LX και Toyota Sequoia. Γνωρίζουμε επίσης ότι το ιαπωνικό SUV θα χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά στην ιστορία του, ενώ θα διατηρήσει τη στάνταρ τετρακίνηση και τις εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου που χαρακτηρίζουν κάθε γενιά του. Φημολογείται πως ο κινητήρας θα είναι ένας υβριδικός twin-turbo V6 3,5 λίτρων (παρόμοιος με αυτόν που χρησιμοποιεί το Lexus LS500h) με την επιλογή ενός πετρελαιοκινητήρα V6 3,3 λίτρων.

Οι διαστάσεις της νέας γενιάς δεν αναμένεται να διαφοροποιηθούν σημαντικά, με μήκος κοντά στα 5 μέτρα και πλάτος λίγο κάτω από τα 2 μέτρα. Σχεδιαστικά, οι γραμμές του αμαξώματος θα αποτελούν φυσική εξέλιξη του σημερινού μοντέλου, με επιβλητική μάσκα, φώτα LED και τροχούς διαμέτρου έως και 20". Αναβαθμισμένη θα είναι και η καμπίνα που θα διατηρεί την επταθέσια διάταξη με πιο σύγχρονη τεχνολογία και πιο premium αίσθηση. Τέλος στον εξοπλισμό θα περιλαμβάνεται και το πλήρες πακέτο Toyota Safety Sense με όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.