node/33234

Νέο Audi e-tron GT: Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες

Μία μέρα πριν παρουσιαστεί επίσημα το πρωτότυπο στο Los Angeles, η Audi μας δείχνει πώς θα είναι η ηλεκτρική ναυαρχίδα της.

Το e-tron GT Concept προδιαγράφει το τρίτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της Audi, μετά τα crossover e-tron και e-tron Sportback.

Περιέργως για πρωτότυπο, το e-tron GT Concept είναι καλυμμένο με μεμβράνη καμουφλάζ, η οποία όμως δεν μας εμποδίζει να διακρίνουμε το γενικό σχήμα και κάποιες λεπτομέρειες.

Όπως και το Tesla Model S που προορίζεται να ανταγωνιστεί, το e-tron GT δεν είναι κλασικό 4θυρο σεντάν. Είναι ένα 5θυρο liftback, χαμηλό,  με χυτές σπορ γραμμές, κεκλιμένη οροφή, έναν τεράστιο διαχύτη πίσω και σήματα της Audi Sport. Αυτό σημαίνει ότι έχει εξελιχθεί από τους ίδιους ανθρώπους που είναι υπεύθυνοι για τη σειρά μοντέλων RS – πράγμα που εγγυάται υψηλές επιδόσεις.

Η Audi έδωσε στη δημοσιότητα αυτές τις πρώτες φωτογραφίες, χωρίς όμως να συνοδεύονται από κάποια τεχνικά στοιχεία. Πάντως, σύμφωνα με ρεπορτάζ της γερμανικής Bild, το e-tron GT χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα που έχει εξελιχθεί για την Porsche Taycan. Μένει να δούμε αν το Audi θα έχει και τις ίδιες επιδόσεις με τον «εξάδελφό» του.

Σύμφωνα με το παραπάνω ρεπορτάζ, το Audi e-tron GT θα κάνει το 0-100 km/h σε λιγότερο από 4” και θα μπορεί να καλύψει πάνω από 400 km με μία φόρτιση των μπαταριών του.

Όσον αφορά στην εμφάνιση, το μοντέλο παραγωγής θα πρέπει να είναι πολύ κοντά στο πρωτότυπο που θα εκτεθεί από αύριο στο Los Angeles. Αυτό μπορεί να είναι και το νόημα του καμουφλάζ.

Οι φωτογραφίες δείχνουν και μια μεγάλη ομοιότητα με το τελευταίο Audi A7 Sportback. Οι προφυλακτήρες και τα φώτα μπορεί να είναι διαφορετικά, όμως το σχήμα είναι βασικά το ίδιο. Το εσωτερικό θα το δούμε αύριο.

Το ηλεκτρικό Audi e-tron GT θα λανσαριστεί στην αγορά το 2020 ως η ηλεκτρική ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας.

node/39474
Audi SQ7

Audi: Τα SQ7 και SQ8 εμπλουτίζονται με βενζινοκινητήρα V8

Τα μοτέρ ντίζελ δεν αποτελούν πλέον τη μοναδική επιλογή στις εκδόσεις «S» των μεγάλων SUV της Audi, των Q7 και Q8. Τα SQ7 και SQ8 κάτω από τι καπό μπορούν να επιλέξουν και έναν V8 TFSI με 507 άλογα.

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Audi: Τα SQ7 και SQ8 εμπλουτίζονται με βενζινοκινητήρα V8

Από το 2019, σχεδόν όλα τα μέλη της οικογένειας «S» στην Ευρώπη μετατράπηκαν σε ντίζελ. Αυτό συνέβη λοιπόν και με τα SQ7 και SQ8 που διατέθηκαν στην αγορά αποκλειστικά με V8 TDI με 435 άλογα. Αλλά για όσους ορκίζονται στο όνομα της αμόλυβδης για το σπορ αυτοκίνητό τους, τα νέα είναι καλά: Τα μεγάλα SUV του Ingolstadt επιστρέφουν δριμύτερα με βενζίνη.

Και όχι ό,τι και ό,τι, αλλά με V8. Τα SQ7 και SQ8 κάτω από το καπό διαθέτουν πλέον και έναν διτούρμπινο 4.0 TFSI με 507 PS και 770 Nm. Μοτέρ που είναι ικανό κατά το εργοστάσιο να τους δίνει 4,1” για το σπριντ των 0-100 km/h, χρόνος που είναι κατά επτά δέκατα του δευτερολέπτου καλύτερος από ό,τι με τον TDI . Χρόνο-κανόνι πετυχαίνουν και στις ρεπρίζ, καθώς η Audi διατείνεται ότι τα SQ7 και SQ8 χρειάζονται μόλις 3,8” για να ανέβουν από τα 80 στα 120 km/h.

Audi V8 4.0 TFSI biturbo engine

Φυσικά, και σε αυτή την περίπτωση, μιλάμε για τετρακίνητη μετάδοση που συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι σασμάν τύπου Tiptronic. 

Στάνταρ είναι ακόμη η σπορ προσαρμοζόμενη αερανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και τετραδιεύθυνση. Με αυτή την τελευταία, σε χαμηλές ταχύτητες, οι πίσω τροχοί στρέφουν έως και 5ο προς την αντίθετη κατεύθυνση, προς βελτίωση της ευελιξίας μιας και μειώνεται ο κύκλος στροφής. Σε ταχύτητες άνω των 60 km/h, οι πίσω τροχοί στρέφουν ελαφρώς προς την ίδια κατεύθυνση για μεγαλύτερη σταθερότητα. 

Audi SQ7

Προαιρετικά, η Audi προσφέρει ενεργές αντιστρεπτικές που λειτουργούν με μικρά ηλεκτρομοτέρ. Εξοπλισμός που πάει πακέτο με σπορ διαφορικό, το οποίο κατανέμει τη ροπή μεταξύ των πίσω τροχών.

Διαμορφώστε εδώ το δικό σας Audi στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας

Κατά τα λοιπά, το SQ7 φορά στάνταρ 20άρες αλουμινένιες ζάντες, που στο SQ8 γίνονται 21”. Και για τα δύο, τα φρένα έχουν 400 mm διάμετρο και δαγκάνες βαμμένες μαύρες. Προαιρετικά, τα αυτοκίνητα μπορούν να εξοπλιστούν με κάρμπον κεραμικούς δίσκους.

Audi SQ8

Τα βενζινοκίνητα SQ7 και SQ8 4.0 TFSI αναμένεται να διατεθούν εμπορικά στην Ελλάδα από το προσεχές φθινόπωρο, με την τιμή τους να μην έχει ανακοινωθεί προσώρας από την ελληνική αντιπροσωπεία. Αν θα τολμούσαμε να κάνουμε μια εκτίμηση, υπολογίζουμε γύρω από τις 145 χιλιάδες ευρώ το SQ7 και από τις 140 για το SQ8.

Audi SQ8

node/39458

Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept με κινητήρα V8

Το Jeep Wrangler γίνεται ακόμα ισχυρότερο βελτιώνοντας παράλληλα τις εκτός δρόμου δυνατότητές του.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept με κινητήρα V8

Ανήμερα της πρεμιέρας του Ford Bronco, η FCA παρουσίασε το πρωτότυπο Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept με κινητήρα V8 6,4 λίτρων για να κλέψει λίγο από τη δημοσιότητα του μεγαλύτερου ανταγωνιστή του εμβληματικού της μοντέλου.

Ο κινητήρας V8 χωρητικότητας 6,4 λίτρων (392 cubic feet) αποδίδει 450 PS και 610 Nm που μεταδίδονται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενισχυμένου αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και βελτιωμένου συστήματος τετρακίνησης. Σύμφωνα με την Jeep, η επιτάχυνση 0-97 km/h απαιτεί λιγότερο από 5", ένα εντυπωσιακό νούμερο για Wrangler.

Για ακόμα καλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου, το Wrangler απέκτησε εμπρός και πίσω άξονες Dana 44, κεντρικό διαφορικό Selec-Track, ηλεκτρικό κλείδωμα Tru-Lok εμπρός και πίσω διαφορικού, τροχοί 17" με θηριώδη εκτός δρόμου ελαστικά 37", αλουμινένια ελατήρια Fox και κιτ ανύψωσης της Mopar που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 51 mm στα 337 mm. Η εξάτμιση αλλάζει ήχο με το πάτημα ενός κουμπιού, καθιστώντας σαφές σε όλους πως αυτό το Wrangler είναι διαφορετικό.

Εκτός από τους τροχούς, το Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept ξεχωρίζει από το φουσκωμένο καπό με την εισαγωγή αέρα, την εξωτερική απόχρωση Granite Crystal, τους προφυλακτήρες από ατσάλι, το βαρούλκο της Warn, το προστατευτικό κάλυμμα του πατώματος, τις κομμένες πόρτες, την υφασμάτινη αναδιπλόυμενη οροφή και τα αφαιρούμενα πάνελ. Στο εσωτερικό βρίσκουμε σπορ τιμόνι και νέα καθίσματα με δερμάτινες επενδύσεις Red Rock και χρυσές ραφές.

Η Jeep, αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο το Wrangler Rubicon 392 να εξελιχθεί σε έκδοση παραγωγής. Αν αυτό συμβεί, τότε θα είναι η πρώτη φορά από το μακρινό 1981 που ένα Jeep Wrangler φορά κινητήρα V8 - όπως το Jeep CJ με τον V8 5,0 λίτρων που απέδιδε 125 PS.