Audi e-tron: 400 km αυτονομία για το 100% ηλεκτρικό SUV

Audi e-tron: 400 km αυτονομία για το 100% ηλεκτρικό SUV

Η Audi ξεκίνησε σιγά σιγά να αποκαλύπτει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του 100% ηλεκτρικού SUV e-tron, που θα λανσαριστεί τους προσεχείς μήνες.

Η Audi ξεκίνησε να επιβεβαιώνει τις πρώτες επίσημες τεχνικές λεπτομέρειες του e-tron, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού SUV της εταιρείας που θα λανσαριστεί τους προσεχείς μήνες. Ομολογκαρισμένο στο νέο ευρωπαϊκό κύκλο WLTP, πετυχαίνει 400 km αυτονομία με τις μπαταρίες των 95kWh.

Η Audi, που έχει ήδη ανοίξει το βιβλίο παραγγελιών του πρώτου 100% ηλεκτρικού SUV της, του e-tron, αποκαλύπτει λίγο λίγο την καρτέλα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Παρά το γεγονός ότι δεν έχει ακόμη δημοσιοποιήσει πλήρως όλα τα δεδομένα, η Audi μας λέει ήδη ότι το e-tron έχει περάσει την ευρωπαϊκή δοκιμή πιστοποίησης WLTP (αντικατάστησε το παλαιό NEDC), με αναγκαστικά προς τα κάτω αναθεωρημένη αυτονομία σε σύγκριση με αυτή που έδινε για το πρωτότυπο, πετυχαίνοντας 400 km σύμφωνα με τον νέο κύκλο.

audi e-tron

Αυτή η τιμή θα πρέπει να είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα για το γερμανικό SUV που μπορεί να φορτιστεί μέσω ενός εξαιρετικά γρήγορου δικτύου. Οι μπαταρίες των 95kWh του e-tron ζυγίζουν περίπου 700 kg και τοποθετούνται στο πάτωμα. Όσον αφορά τις επιδόσεις, το αυτοκίνητο φαίνεται να βρίσκεται χαμηλότερα σε σύγκριση με το Tesla Model X, το οποίο πετυχαίνει κοντά στα 400 km στο μοντέλο 75D, αλλά με 20kWh λιγότερες μπαταρίες.

audi e-tron

Το e-tron μάλιστα δείχνει τη δυνατότητα επαναφόρτισης στα 150kW, κάτι που θα του επέτρεπε να ανακτήσει ό,τι χρειάζεται για να κάνει «ένα μακρύ ταξίδι» σε λιγότερο από 30 λεπτά. Το πρότυπο Audi για γρήγορη φόρτιση είναι το CSS Combo, το οποίο περιλαμβάνει το δίκτυο σταθμών φόρτισης υψηλής ταχύτητας «Ionity» που δημιουργήθηκε από τους Γερμανούς κατασκευαστές. Αυτό το δίκτυο θα επιτρέπει στο e-tron να επαναφορτίζεται τελικά με ισχύ που θα κυμαίνεται από 150 έως 350kW.

Ionity charging station

Συνολικά έχουν ανακοινωθεί 400 τερματικά φόρτισης για τη Δυτική Ευρώπη, αλλά δυστυχώς, προς το παρόν, υπάρχουν μόνο δύο που μόλις εγκαταστάθηκαν -στην Ελβετία και στη Γερμανία. Οι πρώτοι πελάτες του e-tron θα πρέπει συνεπώς να δοκιμάσουν την υπομονή τους μέχρι να έχουν πρόσβαση στην πολύ γρήγορη επαναφόρτιση, στα 150kW.

audi e-tron

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube