node/32787

Περίπου €80.000 η τιμή της Porsche Taycan

Η Porsche αποκάλυψε -περίπου- την τιμή της μελλοντικής Taycan, του πρώτου της 100% ηλεκτρικού μοντέλου.

Δύο ηλεκτρικοί κινητήρες, περισσότερα από 600 άλογα, 0-100 km/h σε 3,5”... αλλά σε ποια τιμή; Σε συνέντευξή του στην Automotive News Europe, ο Robert Meier έδωσε ενδείξεις για το πού θα κινηθεί η τιμή της Taycan. «Περιμένουμε μια τιμή ανάμεσα στην Cayenne και στην Panamera», δήλωσε ο επικεφαλής παραγωγής της Taycan. Έτσι με δεδομένο το φάσμα των 77.000 έως 93.000 ευρώ, η τιμή της Taycan θα πρέπει να είναι περίπου 80.000 ευρώ.

Σύμφωνα με την Automotive News Europe, η τιμή του σπορ EV θα είναι μεταξύ 74.828 και 90.655 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των φόρων στη Γερμανία. Οι πιο ισχυρές εκδόσεις της Taycan όμως, θα μπορούσαν να φθάσουν τα 200 χιλιάρικα, σύμφωνα με τον Lutz Meschke, οικονομικό διευθυντή της Porche.

Porsche Taycan

Δύο σύγχρονικοί κινητήρες για μεγαλύτερη απόδοση
Ο Robert Meier μοιράστηκε επίσης μερικές τεχνικές λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένων των κινητήρων που θα εξοπλίσουν την Taycan. «Οι ασύγχρονοι ηλεκτροκινητήρες είναι πολύ πιο προσιτοί, αλλά έχουν ένα πολύ σημαντικό μειονέκτημα: Δεν μπορείς να υπερφορτώσεις τον κινητήρα παρά μόνο μία φορά όταν χρειαστείς μια δυναμική επιτάχυνση, πριν φτάσεις γρήγορα στο όριό του τη δεύτερη ή την τρίτη φορά [ ...]. Αυτό μπορεί να είναι μια χαρά για τα περισσότερα EV, αλλά όχι για μια Porsche υψηλής απόδοσης», διευκρίνισε ο Meier. Η Taycan θα είναι εξοπλισμένη με συγχρονικούς κινητήρες μόνιμου μαγνήτη, που κατασκευάζονται από την ιταλική Magneti Marelli.

Porsche Taycan

Υψηλή ενεργειακή πυκνότητα μπαταρίας
Η Taycan διαθέτει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 800V που προμηθεύεται από την LG. Οι 400 κυψέλες «τσέπης» που την αποτελούν έχουν ενεργειακή πυκνότητα 270Wh ανά κιλό, μια επίδοση που βρίσκεται στην κορυφή του πίνακα των μπαταριών του είδους. Έτσι, η Taycan θα μπορεί να υπερβαίνει τα 500 km σε αυτονομία με μια φόρτιση κατά τον παρωχημένο κύκλο NEDC. Με το σύστημα ελέγχου φόρτισης που διαθέτει δε, θα μπορεί επαναφορτίζεται μέσω τερματικού ταχυφορτιστή ισχύος 350 kW.

Porsche Taycan

Με τέτοια απόδοση, η Porsche ελπίζει να κάνει την Taycan το ταχύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής στο Nordschleife στη Γερμανία, με χρόνο γύρου στην Πράσινη Κόλαση κάτω από τα οκτώ λεπτά. Η φίρμα της Στουτγάρδης σχεδιάζει να κατασκευάζει 20.000 Taycan ετησίως, όγκο που ισχυρίζεται ότι έχει τη δυνατότητα να αυξήσει ανάλογα με τη ζήτηση.

node/39406

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο πρώην οδηγός Formula 1 φαίνεται πως έχει καλό γούστο στα αυτοκίνητα αν κρίνουμε από τις επιλογές του για την Porsche Taycan.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο Mark Webber, πρώην οδηγός Formula 1, πρωταθλητής FIA WEC και σημερινός πρεσβευτής της Porsche, βρήκε ένα δημιουργικό τρόπο να περάσει ένα απόγευμα στο σπίτι του στο Μονακό, επιλέγοντας το ιδανικό spec για μια Porsche Taycan Turbo S. Μπορείτε και εσείς να φτιάξετε τη δική σας Porsche Taycan στον επίσημο configurator της εταιρείας, αλλά ας δούμε πρώτα τι επέλεξε ο Mark.

Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Το να επιλέγεις συνδυασμούς χρωμάτων, τροχών και επενδύσεων για ένα αυτοκίνητο όπως η Taycan δεν είναι δύσκολο να το πετύχεις σωστά. Είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ καθαρή εμφάνιση, οπότε διατήρησα ένα διακριτικό look με την απόχρωση Dolomite Silver. Στην πραγματικότητα είμαι υπερβολικά παραδοσιακός και συντηρητικός σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή χρωμάτων.»

Porsche Taycan

«Όσον αφορά τον προαιρετικό εξοπλισμό, το πρώτο κουτάκι που έβαλα κλικ ήταν το Carbon SportDesign Package. Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω δει από κοντά, όμως χαρίζει στο εμπρός μέρος μια πολύ διαφορετική αίσθηση που είναι cool. Και λατρέυω την πανοραμική ηλιοροφή. Όλο αυτό το γυαλί το κάνει κορυφαίο μέσα-εξω.»

Για την επιλογή τροχών, ο Mark Webber σχολίασε: «Είναι προσωπική επιλογή φυσικά, όμως πιστεύω πως μπορεί να τα χαλάσεις όλα με τους τροχούς αν δεν προσέξεις. Οι λεπίδες σε αυτούς τους τροχούς 21" που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την Taycan δείχνουν πολύ κοφτερές σε μαύρο χρώμα, ειδικά με την αντίθεση που δημιουργείτια με την απόχρωση του αμαξώματος. Και επέλεξα μαύρη απόχρωση και για τις δαγκάνες φρένων. Είναι μια μικρή λεπτομέρεια όμως κάνει τη διαφορά.»

Porsche Taycan Turbo S

Στο εσωτερικό, o Webber επέλεξε Black και Slate Grey αποχρώσεις, κλιματιζόμενα καθίσματα και επενδύσεις από Alcantara - κάτι παρόμοιο συναντάμε και σε όλες τις Porsche 911 που έχει στην κατοχή του ο οδηγός αγώνων καθώς το Alcantara του θυμίζει την αγωνιστική του καριέρα.

Εκτός από το αισθητικό κομμάτι, ο Webber δήλωσε πως υπάρχει και ένα στοιχείο που δεν θα μπορούσε να μην επιλέξει για την ιδανική Porsche Taycan Turbo S και αυτό είναι το πακέτο Porsche Dynamic Chassis Control Sport - το κερασάκι στην τούρτα για την δυναμική οδηγική εμπειρία που προσφέρει το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο.

Να θυμίσουμε πως η κορυφαία Taycan Turbo S έχει απόδοση 761 PS (560 kW) και 1050 Nm ροπής, με την κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς (ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα). Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,8", τα 0-200 km/h έρχονται σε 9,8", ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 km/h.

[Πηγή: Porsche]

node/39232

Νέες Porsche Cayenne GTS και GTS Coupé με 460 PS

Η έκδοση GTS της νέας Porsche Cayenne φοράει πλέον biturbo V8 4,0 λίτρων!

Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Νέες Porsche Cayenne GTS και GTS Coupé με 460 PS

Η Porsche παρουσίασε σήμερα τις νέες Cayenne GTS και Cayenne GTS Coupé που εμπλουτίζουν τη γκάμα του μεγάλου της SUV με έμφαση στις επιδόσεις και την σπορ εμφάνιση. Όπως και στα άλλα μοντέλα από την Στουτγκάρδη, οι GTS γεμίζουν το κενό ανάμεσα στις εκδόσεις S και Turbo με τον δικό τους ξεχωριστό χαρακτήρα.

Η μεγάλη είδηση είναι πως κάτω από το καπό των GTS βρίσκεται πλέον ένας κινητήρας biturbo V8 4,0 λίτρων με απόδοση 460 PS και 620 Nm που στέλνει τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου Tiptronic S 8 σχέσεων. Σε σύγκριση με τον biturbo V6 3,6 λίτρων της προηγούμενης Cayenne GTS, το νέο μοτέρ έχει +20 PS και +20 Nm.

Αυτό σημαίνει πως με το πακέτο Sport Chrono, οι νέες Cayenne GTS και GTS Coupé επιταχύνουν από τα 0-100 km/h σε 4,5"(-0,6") και έχουν τελική ταχύτητα 270 km/h (+8 km/h).

Porsche Cayenne GTS

Εκτός από τις μαύρες ζάντες 21" RS Spyder, οι Cayenne GTS ξεχωρίζουν και χάρη στο στάνταρ αισθητικό πακέτο Sport Design που παραπέμπει στην κορυφαία Cayenne Turbo S E-Hybrid με αεροδυναμικές προεκτάσεις στους προφυλακτήρες, τα μαρσπιέ και τα φτερά. Επιπλέον, τα φώτα LED έχουν φιμέ κρύσταλλα και οι λεπτομέρειες στις εισαγωγές αέρα, το πλαίσιο των παραθύρων, οι εξατμίσεις και τα λογότυπα είναι βαμμένα σε μαύρη απόχρωση.

Μιλώντας για εξατμίσεις, οι βασικές τετραπλές απολήξεις παρέχουν μια εντονότερη ηχητική εμπειρία, ενώ σε συνδυασμό με το προαιρετικό πακέτο Lightweight Sports Package διατίθενται και μεγαλύτερος διαχύτης με δύο ακόμα πιο εντυπωσιακές, κεντρικά τοποθετημένες οβάλ απολήξεις αποκλειστικά για την Cayenne GTS Coupé.

Porsche

Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει η ενεργή ανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASM) που είναι χαμηλωμένη κατά 20 mm σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) και το σύστημα πέδησης με κόκκινες δαγκάνες και δίσκους 390 mm εμπρός και 358 mm πίσω.

Στη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού βρίσκουμε ενεργή αερανάρτηση που μειώνει την απόσταση από το έδαφος ακόμη 10 mm, σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενεργό σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) και ακόμα πιο αποδοτικά φρένα Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). 

Στο εσωτερικό βρίσκουμε επενδύσεις από Alcantara και αλουμίνιο, σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και τα λογότυπα GTS τα οποία συναντάμε επίσης στα πατήματα των μαρσπιέ και στον πίνακα οργάνων.

[Πηγή: Porsche]