Audi Q4 e-tron Concept
node/39411

To Audi Q4 e-tron θα έχει και Sportback

Η Audi θα παρουσιάσει αύριο το Q4 Sportback e-tron concept, μια κουπέ εκδοχή του μελλοντικού μικρού ηλεκτρικού SUV της φίρμας.

Οι νεωτερισμοί πολλαπλασιάζονται στην Audi! Την προηγούμενη εβδομάδα, το Ingolstadt παρουσίασε το ανανεωμένο Q5 και τις παραλλαγές S του e-tron και του e-tron Sportback. Αυτή την εβδομάδα, σειρά έχει ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει κάποιο μυστήριο σχετικά με το τι θα είναι: Ο Γερμανός κατασκευαστής έχει δημοσιεύσει ήδη ένα teaser στα κοινωνικά δίκτυα.

Το ραντεβού για την παρουσίαση έχει προγραμματιστεί αύριο, την Τρίτη 7 Ιουλίου, οπότε και θα αποκαλυφθεί το Q4 Sportback e-tron concept. Με αυτήν τη σχεδιαστική σπουδή, η Audi επιβεβαιώνει επομένως ότι το Q4 e-tron θα έχει και την… κολοβή έκδοσή του! Η γερμανική φίρμα πολλαπλασιάζει λοιπόν τα κουπέ SUV της γκάμας της, καθώς ύστερα από το Q3 Sportback, θα λανσάρει το Q5 Sportback στο τέλος του έτους.

Αλλά ας επανέλθουμε στο Q4 e-tron. Αυτό το μικρό SUV θα είναι το πρώτο Audi που θα υιοθετεί τη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα MEB. Έτσι θα είναι τεχνικά ξάδερφος των Volkswagen ID.4 και Škoda Enyaq. Το «κλασικό» μοντέλο ανακοινώθηκε από ένα πρωτότυπο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2019, απ’ όπου και η φωτογραφία που βλέπετε. Η έκδοση παραγωγής αναμένεται στις αρχές του 2021.

Η συνταγή για την παραλλαγή Sportback θα βασίζεται σε εκείνη που εφαρμόζεται στα e-tron: Κουπέ σιλουέτα, με οπισθοκλινή οροφή και πολύ έντονα κεκλιμένο πίσω κρύσταλλο. Με άλλα λόγια νυν υπέρ πάντων ο σχεδιασμός. Η έκδοση παραγωγής θα εμφανιστεί με λίγους μήνες καθυστέρησης σε σχέση με το κλασικό Q4, επομένως το 2021.

node/39638
Sony Vision-S Concept

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Θυμάστε που η Sony μας παρουσίασε online νωρίτερα εφέτος το εντυπωσιακό Vision-S. Τώρα βλέπουμε τη γιαπωνέζικη ηλεκτρική μπερλίνα να βολτάρει στο Tokyo κοντά στην έδρα της Sony.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Οι τελείως ψεύτικες και στατικές φωτογραφίες του απροσδόκητου Sony Vision-S μας έδωσαν μια πρόγευση γι’ αυτό που ετοιμάζουν οι Ιάπωνες τον περασμένο Ιανουάριο. Αλλά το 4θυρο Sony φαίνεται ότι κινείται κιόλας! Απόδειξη, αυτό το σύντομο διαφημιστικό κλιπάκι που δημοσιεύτηκε στο Youtube από τον ιαπωνικό γίγαντα.

Στο video, ένα μυστηριώδες λευκό φορτηγό μπαίνει στον υπόγειο χώρο στάθμευσης των κεντρικών γραφείων της Sony. Στη συνέχεια, οι πλευρικές πόρτες αποκαλύπτουν το προφίλ του ιαπωνικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι εικόνες που ακολουθούν μας δείχνουν σε animation την καμπίνα και τον φωτισμό του Vision-S. Και βάζοντας όπισθεν, το αυτοκίνητο κατεβαίνει απαλά, με μικρή ταχύτητα, από την πλατφόρμα του.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Sony λέει ότι δεν έχει την πρόθεση να λανσάρει εμπορικά το ηλεκτρικό πρωτότυπό της. Το Vision-S χρησιμοποιείται επίσημα μόνο για την εξέλιξη onboard τεχνολογιών που συνδέονται, μεταξύ άλλων, με την ψυχαγωγία.

node/39636

Η διαφήμιση του Audi RS 4 που ενόχλησε το κοινό

Μετά από τα αρνητικά σχόλια των ακολούθων της, η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη μέσω νέων αναρτήσεων στο Twitter.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Η διαφήμιση του Audi RS 4 που ενόχλησε το κοινό

Μια διαφήμιση της Audi που δημοσιεύθηκε στο Twitter την Κυριακή προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις του κοινού και την άμεση απάντηση της εταιρείας με μια σειρά απολογητικών αναρτήσεων. Ο λόγος για την φωτογραφία ενός κοριτσιού πολύ μικρής ηλικίας το οποίο στέκεται μπροστά από τη γρίλια του νέου Audi RS 4 φορώντας γυαλιά ηλίου και κρατώντας στο χέρι του μια μπανάνα.

Μέρος του κοινού θεώρησε πως η εικόνα αφήνει σεξουαλικά υπονοούμενα (λόγω του σχήματος της μπανάνας), ενώ οι περισσότεροι άσκησαν κριτική για θέματα ασφαλείας καθώς το παιδί κάθεται πολύ κοντά στη μάσκα του αυτοκινήτου και το μικρό του ύψος (λόγω ηλικίας) το καθιστά μη ορατό από τη θέση του οδηγού.

Απαντώντας στα σχόλια των ακολούθων της, η Audi έγραψε: «Σας ακούμε και ας ξεκαθαρίσουμε αυτό: Νοιαζόμαστε για τα παιδιά. Το Audi RS 4 είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με περισσότερα από 30 συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας συμπεριλαμβανομένου του συστήματος αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση ανάγκης. Για αυτό και το παρουσιάσαμε με διάφορα μέλη μιας οικογένειας στη διαφημιστική καμπάνια.»

«Ελπίζαμε πως θα μπορούσαμε να μεταδώσουμε αυτά τα μηνύματα, δείχνοντας πως ακόμα και οι ποιο αδύναμοι συμμετέχοντες μπορούν να χαλαρώσουν με την τεχνολογία RS. Αυτό ήταν λάθος! Η Audi δεν σκόπευε ποτέ να πληγώσει τα συναισθήματα κανενός.»

«Ζητάμε ταπεινά συγγνώμη για αυτή την εικόνα που δεν είχε ευαισθησία, και σας διαβεβαιώνουμε πως δεν θα χρησιμοποιηθεί ξανά στο μέλλον. Επιπλέον θα διεξάγουμε άμεσα εσωτερική έρευνα για το πώς αυτή η καμπάνια δημιουργήθηκε και αν οι μηχανισμοί ελέγχου έσφαλαν σε αυτή την περίπτωση.»

Ακολουθούν τα tweet της Audi.