node/37142

Η VW μας δείχνει το ID.4, το ηλεκτρικό της crossover

Το αυτοκίνητο αποκαλύφθηκε στην Κίνα, αλλά η διάθεσή του θα αρχίσει από τις ΗΠΑ.

Τη Δευτέρα η Volkswagen θα ξεκινήσει  την παραγωγή του ID.3, του πρώτου ηλεκτρικού οχήματός της που βασίζεται στην πλατφόρμα  MEB.
Ωστόσο το ID.3 είναι μόνον η… κορυφή του παγόβουνου καθώς θα ακολουθήσουν πολλά ακόμη οχήματα που θα «πατούν» πάνω στην ΜΕΒ.  Ένα από αυτά είναι το ID.4 (το όνομα δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη), το οποίο θα είναι το ηλεκτρικό crossover της εταιρείας.

Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι η αποκάλυψη του ID.4 έγινε στην Κίνα, η Αμερική θα είναι αυτή που θα το υποδεχτεί πρώτη. Η παραγωγή του ID.4 θα γίνεται και στην Κίνα, όπως και αυτή του ID.3 που θα κατασκευάζεται μέσω της κοινής επιχείρησης SAIC VW.

Το ID.4 που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι ένα πρωτότυπο προπαραγωγής παρόμοιο - αν όχι πανομοιότυπο - με ένα VW που είχε εμφανιστεί τον Σεπτέμβριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, όπου το crossover  ήταν κλεισμένο σε ένα γυάλινο κουτί με ελάχιστο φωτισμό, με τέτοιο τρόπο ώστε να μην φαίνονται λεπτομέρειες του σχεδιασμού του.  Τώρα μπορούμε να το δούμε πιο καθαρά, μολονότι το καμουφλάζ κρύβει ακόμη κάποιες σημαντικές λεπτομέρειες.

Το ID.3 αλλά και το ID.4 αποτελούν μέρος ενός μεγαλύτερου σχεδίου ηλεκτροκίνησης που επεξεργάζεται η VW για την Κίνα, όπου σκοπεύει να βάλει  10 plug-in hybrid και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ως το τέλος του 2020. Μέχρι το 2023, θα υπάρχουν 10 EV στην Κίνα που θα βασίζονται στην πλατφόρμα MEB.

node/39648

Σχεδιαστική σπουδή για το Citroën C3 4ης γενιάς

Ο Kleber Silva μας δείχνει πώς θα είναι η επόμενη γενιά του μικρομεσαίου της γαλλικής εταιρείας.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σχεδιαστική σπουδή για το Citroën C3 4ης γενιάς

Εντελώς διαφορετικό θα είναι -σύμφωνα με τον γνωστό σχεδιαστή Kleber Silva- το μελλοντικό Citroen C3.

Αν πιστέψουμε την σχεδιαστική προσέγγιση του σχεδιαστή, το αυτοκίνητο δεν θα θυμίζει σε τίποτα το σημερινό C3, καθώς θα χάσει την «καμπυλωτή» του εμφάνιση και θα αποκτήσει περισσότερες ακμές και θα γίνει πιο «επιθετικό». 

Να θυμίσουμε ότι η Citroën παρουσίασε τον Φεβρουάριο το ανανεωμένο C3, το οποίο δέχεται ένα διακριτικό facelift μετά από 4 χρόνια στην αγορά και αφού η σημερινή γενιά του έχει σημειώσει ήδη 750.000 πωλήσεις (συνολικά όλες οι γενιές C3 μετρούν 4,5 εκατομμύρια πωλήσεις).

c3

Το νέο C3 θα χρησιμοποιεί ως βάση την πλατφόρμα CMP του νέου Peugeot 208 και το Opel Corsa. Ως εκ τούτου θεωρείται περισσότερο από βέβαιο ότι στη γκάμα του θα περιλαμβάνει και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση που θα βασίζεται στις αντίστοιχες των e-208 και Corsa-e. 

Kάπως έτσι το ηλεκτρικό C3 αναμένεται να εφοδιάζεται με μπαταρία 50 kWh που θα προσφέρει αυτονομία περίπου 330 km. Ο ηλεκτροκινητήρας θα αποδίδει ισχύ 136 PS και ροπή 260 Nm.

Το εμπορικό λανσάρισμα του αυτοκινήτου αναμένεται προς τα τέλη του 2021. 

node/39638
Sony Vision-S Concept

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Θυμάστε που η Sony μας παρουσίασε online νωρίτερα εφέτος το εντυπωσιακό Vision-S. Τώρα βλέπουμε τη γιαπωνέζικη ηλεκτρική μπερλίνα να βολτάρει στο Tokyo κοντά στην έδρα της Sony.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Οι τελείως ψεύτικες και στατικές φωτογραφίες του απροσδόκητου Sony Vision-S μας έδωσαν μια πρόγευση γι’ αυτό που ετοιμάζουν οι Ιάπωνες τον περασμένο Ιανουάριο. Αλλά το 4θυρο Sony φαίνεται ότι κινείται κιόλας! Απόδειξη, αυτό το σύντομο διαφημιστικό κλιπάκι που δημοσιεύτηκε στο Youtube από τον ιαπωνικό γίγαντα.

Στο video, ένα μυστηριώδες λευκό φορτηγό μπαίνει στον υπόγειο χώρο στάθμευσης των κεντρικών γραφείων της Sony. Στη συνέχεια, οι πλευρικές πόρτες αποκαλύπτουν το προφίλ του ιαπωνικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι εικόνες που ακολουθούν μας δείχνουν σε animation την καμπίνα και τον φωτισμό του Vision-S. Και βάζοντας όπισθεν, το αυτοκίνητο κατεβαίνει απαλά, με μικρή ταχύτητα, από την πλατφόρμα του.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Sony λέει ότι δεν έχει την πρόθεση να λανσάρει εμπορικά το ηλεκτρικό πρωτότυπό της. Το Vision-S χρησιμοποιείται επίσημα μόνο για την εξέλιξη onboard τεχνολογιών που συνδέονται, μεταξύ άλλων, με την ψυχαγωγία.