Προστασία από τον τυφώνα Dorian για μπόλικα De Lorean DMC-12

Ύστερα από τις Μπαχάμες, ο τυφώνας Dorian κατευθύνεται προς τις ακτές της Florida στις ΗΠΑ. Ιδιοκτήτες του De Lorean DMC-12 αναμένοντας τη βίαια καταιγίδας, στέλνουν τα αυτοκίνητά τους σε ειδικό γκαράζ!

Πολλοί λάτρεις του De Lorean DMC-12 προετοιμάζονται για την επέλαση του τυφώνα Dorian, προστατεύοντας το εμβληματικό αυτοκίνητό τους σε ένα γκαράζ. Το καιρικό αυτό φαινόμενο έχει ήδη καταστρέψει τα νησιά Μπαχάμες με πάνω από 20 θύματα. Και βρίσκεται πλέον στην ευρύτερη περιοχή της Florida, ταξιδεύοντας με ταχύτητα 11 km/h προς την ακτή. Οι άνεμοι θα σαρώσουν τις ακτές με ταχύτητα πάνω από 180 km/h, ενώ οι ριπές τους θα φτάσουν τα 225 km/h. 

Το γκαράζ που προαναφέραμε είναι ένα από τα τέσσερα κτίρια της Lorean Motor Company που υπάρχουν στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το ιδανικό μέρος για να διατηρήσεις σε καλή κατάσταση, να αποκαταστήσεις ή και να πωλήσεις το DMC-12, που διατηρεί παράλληλα ένα δίκτυο υποστήριξης για τους παθιασμένους με το αυτοκίνητο σε ολόκληρη τη χώρα. Οι φωτογραφίες που αναρτήθηκαν στη σελίδα του Facebook της Lorean Motor Company εμφανίζουν τουλάχιστον 18 κομμάτια μέσα στην ίδια εγκατάσταση. Μια εξαιρετικά σπάνια εικόνα και κατάσταση.

De Lorean

Να θυμίσουμε ότι το De Lorean DMC-12 που κατασκευάστηκε από τον John DeLorean, ανορθόδοξη προσωπικότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας και ιδρυτή της DeLorean Motor Company, διαθέτει κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα V6 PRV* 130 ίππων μοτέρ από κοινού εξελιγμένο από τις Peugeot, Renault και (αργότερα) τη Volvo. Η ισχύς περνά στο δρόμο μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε ταχυτήτων ή ενός 3τάχυτου αυτόματου. Οι πόρτες με άνοιγμα «φτερά γλάρου» και η κινηματογραφική καριέρα του DMC-12 έχουν κάνει το αυτοκίνητο θρυλικό και πασίγνωστο.

*Για την ιστορία να πούμε ότι το μοτέρ PRV εκτός από το Peugeot 604, το Renault 30 και τα Volvo 264/262, εμφανίστηκε στο Peugeot 504 Coupé V6 και αργότερα, μεγαλωμένο, στα Peugeot 605, Citroën XM, Renault 25 V6 Turbo (τρία λίτρα) και στο Safrane Biturbo, και φυσικά στις Alpine GTA V6 Turbo και μεγαλωμένο στα τρία λίτρα στην Alpine A610.

Σχεδιασμένος αρχικά ως 8κύλινδρος σε V, αλλά στη συνέχεια με δύο κυλίνδρους «κομμένους» για λόγους οικονομίας, το νέος κινητήρας V6 δεν πήρε την κατάλληλη ανατροφή. Παρά την τεχνολογική σπουδή που επέδειξαν οι τρεις εταιρείες, το μοτέρ PRV ήταν σοβαρά ανομοιογενές, με μέτρια απόδοση, τεμπέλικες ρεπρίζ και αδηφάγο διάθεση.