Porsche: Πτώση μετοχών 9,3% ένεκα της ηλεκτρικής αναδίπλωσης

Porsche: Πτώση μετοχών 9,3% ένεκα της ηλεκτρικής αναδίπλωσης

Η Porsche αποφάσισε να αναθεωρήσει τον εξηλεκτρισμό της. Κάτι που της κοστίζει ήδη ακριβά.

Porsche

Οι τελευταίες τέσσερις ημέρες ήταν αρκετά έντονες για την Porsche, η οποία ανακοίνωσε ότι το νέο της 7θέσιο SUV, γνωστό σήμερα ως K1, δεν θα κυκλοφορήσει ως 100% ηλεκτρικό μοντέλο όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί. Ωστόσο, θα κάνει το ντεμπούτο του με κινητήρες εσωτερικής καύσης και επαναφορτιζόμενα υβριδικά σύνολα.

Η Porsche επιβεβαίωσε επίσης ότι η επόμενη γενιά 718 Cayman και Boxster θα προσφέρεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης, παρά το γεγονός ότι τα νέα μοντέλα σχεδιάστηκαν αρχικώς αποκλειστικά για ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης.

Φυσικά, τέτοιες αλλαγές στρατηγικής κοστίζουν. €1,8 δισεκατομμύρια στην περίπτωση των Γερμανών. Και οι αγορές ανταποκρίνονται ταχύτατα

Porsche

Πράγματι, οι επενδυτές αντέδρασαν αμεσότατα και οι μετοχές της Porsche στη Φρανκφούρτη υποχώρησαν έως και 9,3%. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ενδοημερήσια πτώση από την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο.

Συνολικά, έχει μειωθεί σχεδόν κατά 30% φέτος, αναφέρει το Bloomberg. Πτώση τόσο μεγάλη που ενδέχεται να ωθήσει την εταιρεία εκτός του δείκτη αναφοράς DAX της Γερμανίας. Επιπλέον, η Porsche έχει ήδη αναγκαστεί να μειώσει τις προβλέψεις της σχετικά με τα κέρδη τέσσερις φορές μέσα στο 2025.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Porsche σκέφτεται να σταματήσει να πουλά EV στην Κίνα

Οι αρνητικές επιπτώσεις πλήττουν και τον ευρύτερο Όμιλο VW. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η μητρική εταιρεία θα αναλάβει μία μη ταμειακή απομείωση ύψους €3 δισεκατομμυρίων που σχετίζεται με τις αποφάσεις της Porsche, γεγονός που την ώθησε να μειώσει την πρόβλεψη λειτουργικής της απόδοσης από έως και 5% σε 2% με 3%.

Porsche

Ο αναλυτής Matthias Schmidt δήλωσε ότι οι αγοραστές «δεν έλκονται από πολυτελή ηλεκτρικά μοντέλα», γεγονός που εξηγεί την επιστροφή της Porsche σε μοντέλα εσωτερικής καύσης με υψηλό περιθώριο κέρδους.

Τα πράγματα είναι τόσο άσχημα που ο διευθύνων σύμβουλος της VW και της Porsche, Oliver Blume, αντιμετωπίζει αυξανόμενες πιέσεις να παραιτηθεί από τον ρόλο του ως επικεφαλής της τελευταίας. Επιτρέποντας σε κάποιον άλλο να ηγηθεί της αναδιάρθρωσης της εταιρείας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Porsche Cayenne Electric δεν χρειάζεται πρίζωμα για φόρτιση!

Σύμφωνα με πληροφορίες, η αναζήτηση νέου διευθύνοντος συμβούλου της Porsche έχει ήδη ξεκινήσει, με τις οικογένειες Porsche-Piëch να βρίσκονται σε συζητήσεις με πιθανούς υποψηφίους.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube