Porsche: Το νέο μεγάλο SUV της δεν θα είναι ηλεκτρικό

Porsche: Το νέο μεγάλο SUV της δεν θα είναι ηλεκτρικό

Η Porsche αλλάζει στρατηγική ως προς την ηλεκτροκίνηση, ανακοινώνοντας ότι το επερχόμενο 7θέσιο SUV της δεν θα λανσαριστεί ως αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά θα κυκλοφορήσει αρχικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης και επαναφορτιζόμενα υβριδικά σύνολα.

Porsche Cayenne Turbo

Η απόφαση αυτή της Porsche αντικατοπτρίζει τις αλλαγές στην αγορά, καθώς οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν έχουν αναπτυχθεί με τον ρυθμό που πολλοί κατασκευαστές προέβλεπαν.

Ο CEO της γερμανικής φίρμας, Oliver Blume, τόνισε ότι η εταιρεία «προσαρμόζεται στη νέα πραγματικότητα της αγοράς και στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών», εξηγώντας πως ο επαναπροσδιορισμός της στρατηγικής αφορά το σύνολο της γκάμας.

Έτσι, τα υπάρχοντα μοντέλα με θερμικούς κινητήρες – όπως οι Cayenne και Panamera – θα συνεχίσουν να ανανεώνονται και να κυκλοφορούν τουλάχιστον μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Σε μια εποχή που η αυτοκινητοβιομηχανία δοκιμάζεται από δασμούς, πιεστικές περιβαλλοντικές νομοθεσίες και αβέβαιη ζήτηση για EV, η Porsche επιλέγει να κινηθεί με πιο προσεκτικά βήματα

Porsche Macan EV

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Audi Q5 2.0 TDI Hybrid quattro, η αρετή της ωριμότητας

Παράλληλα, η εταιρεία καθυστερεί την κυκλοφορία ορισμένων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, όπως και την ανάπτυξη της νέας πλατφόρμας EV Scalable Systems Platform, η οποία θα επανασχεδιαστεί σε συνεργασία με άλλες μάρκες του Volkswagen Group.

Ωστόσο, η Porsche δεν εγκαταλείπει πλήρως την ηλεκτροκίνηση. Στα άμεσα σχέδιά της παραμένει η κυκλοφορία της ηλεκτρικής 718, που θα προστεθεί στη γκάμα μαζί με τις Taycan, Macan EV και Cayenne EV. Το φουτουριστικό SUV με κωδική ονομασία K1, που είχε παρουσιαστεί το 2022 ως αμιγώς ηλεκτρικό, πιθανότατα θα ακολουθήσει σε δεύτερο χρόνο, χωρίς ακόμη σαφή χρονοδιάγραμμα.

Η καθυστέρηση της νέας ηλεκτρικής πλατφόρμας θα κοστίσει ακριβά μιας και οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο ότι τα λειτουργικά κέρδη του 2025 θα μειωθούν κατά 1,8 δισ. ευρώ. Αν και η Porsche διατηρεί την πρόβλεψη για έσοδα ύψους 37-38 δισ. ευρώ, η κερδοφορία της θα περιοριστεί σε μόλις 2%, έναντι του 5-7% που είχε αρχικά εκτιμηθεί.

Porsche Panamera GTS

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen Group: Πώς και γιατί κυριάρχησε στο Μόναχο;

Παρόλα αυτά, η Porsche ελπίζει πως με αυτήν την αναπροσαρμογή θα μπορέσει να ανταποκριθεί καλύτερα στις πραγματικές ανάγκες της αγοράς, διατηρώντας ταυτόχρονα την κληρονομιά των ισχυρών θερμικών κινητήρων που χαρακτηρίζουν την ιστορία της.

Σε μια εποχή που η αυτοκινητοβιομηχανία δοκιμάζεται από δασμούς, πιεστικές περιβαλλοντικές νομοθεσίες και αβέβαιη ζήτηση για EV, η Porsche επιλέγει να κινηθεί με πιο προσεκτικά βήματα, επιβεβαιώνοντας ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν θα είναι ούτε οριζόντια ούτε εύκολη.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube