Ο επικεφαλής R&D της Volvo πάει στη δουλειά με Tesla

Ο επικεφαλής R&D της Volvo πάει στη δουλειά με Tesla

Παρά την ευρεία γκάμα ηλεκτρικών Volvo, ο επικεφαλής R&D χρησιμοποιεί ένα Tesla Model Y για να πάει το πρωί στη δουλειά του.

Volvo

Ο Anders Bell, επικεφαλής R&D στη Volvo, οδηγεί ένα Tesla Model Y για να πάει στη δουλειά. 

Οξύμωρο, έτσι; Ειδικά από τη στιγμή που η Volvo έχει ανταγωνιστική γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων. Η αλήθεια είναι ότι ο Bell εργάστηκε για τη Volvo, πήγε στην Tesla κι επέστρεψε ξανά στη Volvo.

Ξεκίνησε την καριέρα του στη Volvo Cars το 1998. Εργάστηκε στoν σχεδιασμό του εσωτερικού στα μοντέλα 60 και 90. Το 2016 προσλήφθηκε από την Tesla κι επέστρεψε στη Volvo τον Νοέμβριο του 2022, αφού πέρασε έξι χρόνια στο Fremont της Καλιφόρνια και στο εργοστάσιο της Tesla στο Βερολίνο της Γερμανίας.

«Μη βγάλετε φωτογραφίες παρακαλώ, απλώς πήρα το λάθος αυτοκίνητο σήμερα», δήλωσε ο Anders Bell όταν τον είδαν στο τιμόνι ενός Tesla

Η τωρινή αποστολή του στη Volvo είναι να μειώσει το κόστος και την πολυπλοκότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών, αλλά και να επικεντρωθεί στην αξία καταναλωτή.

Volvo

Σε μια συνέντευξη σε τοπικά μέσα ενημέρωσης, ο Anders Bell μίλησε για τη θητεία του με τον κατασκευαστή EV και παραδέχτηκε ότι η Volvo έχει κάτι να μάθει από την Tesla. Αλλά πιστεύει ότι η αντιγραφή της κουλτούρας μιας καλιφορνέζικης startup στην Ευρώπη είναι σχεδόν αδύνατη.

Ο ίδιος κατέχει τόσο ένα Volvo όσο κι ένα Tesla. Πρόκειται για ένα Tesla Model Y, το οποίο αγόρασε ενόσω βρισκόταν στην κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά δεν θέλει να τον βλέπουν να το οδηγεί όσο εργάζεται για τους Σκανδιναβούς.

Volvo - Tesla

Κατά λάθος όμως πήγε με αυτό στη συνέντευξη που έδωσε στην Posten του Göteborg.

«Μη βγάλετε φωτογραφίες παρακαλώ, απλώς πήρα το λάθος αυτοκίνητο σήμερα», δήλωσε απολογούμενος.

Συγκρίνει τη μετάβαση της Volvo στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μια εφημερίδα που σταδιακά μεταβαίνει μόνο από το χαρτί στη διαδικτυακή έκδοση. Η Tesla όμως μπόρεσε να αγνοήσει εντελώς την έντυπη εκδοχή, η οποία είναι συνώνυμη με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης σε αυτή την περίπτωση, και να γίνει πλήρως ψηφιακή από την αρχή.

Ο διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης της Volvo περιηγήθηκε πρόσφατα στο νέο κέντρο δοκιμών στο Göteborg της Σουηδίας. Είναι ο απόηχος μιας επένδυσης 25,4 εκατομμυρίων ευρώ που το κατέστησε νέα ναυαρχίδα στο δίκτυο των μηχανολογικών κέντρων και των κόμβων τεχνολογίας της Volvo ανά τον κόσμο. 

Volvo

Αυτή τη στιγμή, η Volvo διαθέτει μια αρκετά πλούσια γκάμα EV. Το πιο προσιτό από όλα είναι το crossover EX30, το οποίο ξεκινά στην πατρίδα μας από €37.572, χωρίς να περιλαμβάνεται η κρατική επιδότηση. Στο αντίθετο άκρο της γκάμας βρίσκεται το κορυφαίο SUV EX90, που τιμάται από €115.258 έως €120.590.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube