
Νέο Zeekr 001 FR: Το πρώτο κινεζικό με πάνω από 2.000 άλογα!
Ύστερα από τον πάταγο που έχει προκαλέσει το Xiaomi SU7 Ultra, το Zeekr 001 FR καλείται να βρει νέα κόλπα που θα προσελκύσουν το αγοραστικό κοινό.

Το σημερινό Zeekr 001 FR αποδίδει 1.265 ίππους και 1.280 Nm! Νούμερα που του επιτρέπουν να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 2,07”. Τη στιγμή που η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 km/h.
Δεν είναι όμως μονοδιάστατο, να έχει τρομερά γκάζια και από στρίψιμο τίποτα. Θυμίζουμε ότι η κινεζική εταιρεία έχει προσλάβει τον Kimi Räikkönen ως σύμβουλο επιδόσεων. Με σκοπό να απογειώσει το Zeekr 001 FR αναφορικά με τα δυναμικά χαρακτηριστικά.
Αλλά ύστερα από το λανσάρισμα του Xiaomi SU7 Ulta των 1.548 ίππων, η Zeekr θεώρησε ότι πρέπει να απαντήσει με κάτι ισχυρότερο. Έτσι, τώρα η φημολογία αναφέρει ότι η ανανέωση του FR θα φέρει συνολική ισχύ άνω των 2.000 ίππων.
Οπότε θα είναι το πρώτο κινεζικό αυτοκίνητο με περισσότερα από 2.000 άλογα
Το οποίο σημαίνει ότι θα υπάρξει ριζική επαναβαθμονόμηση της ανάρτησης και των φρένων, ώστε να μπορούν να διαχειριστούν την πρόσθετη ορμή που θα αναπτύσσει από στροφή σε στροφή.
Το τρέχον μοντέλο χρησιμοποιεί τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, κάτι που θα διατηρηθεί. Προς το παρόν, φοράει μπαταρία 100 kWh με δυνατότητα γρήγορης φόρτισης. Με το 10-80% να ολοκληρώνεται σε μόλις 15 λεπτά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Xiaomi SU7 Ultra, διέλυσε τον χρόνο της AMG One στο 'Ring [video]
Χρειάζεται όμως το Zeekr 001 FR τόση ισχύ; Είναι περισσότερο ένα επικοινωνιακό παιχνίδι. Η πανίσχυρη μπερλίνα της Xiaomi αποδίδει 300 ίππους παραπάνω, ενώ έχει συγκεντρώσει όλα τα βλέμματα μετά από την κατάρριψη του γυρολογίου του Rimac Nevera στην Πράσινη Κόλαση.
Και το σημαντικότερο; Κοστίζει λιγότερο από το σημερινό FR, αφού τιμάται €70.000 στην κινεζική αγορά. Τη στιγμή που το Zeekr ξεκινά από τις €93.000.
Με περισσότερους από 2.000 ίππους, το 001 θα μπει σε ένα πολύ κλειστό club μοντέλων με τέτοια ισχύ. Περιλαμβάνει τo Rimac Nevera R, τη Lotus Evija -η οποία δεν μπορεί να θεωρηθεί αμιγώς κινεζική. Αλλά και το ιαπωνικό Aspark Owl.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Rimac Nevera R, αγριεμένο κι ελαφρύτερο, με 2.107 ίππους
Με 2.012 ίππους και 2.000 Nm, το πρωτότυπο SP600 έχει σημειώσει ρεκόρ τελικής ταχύτητας για BEV με 438,7 km/h. Αξίζει να σημειωθεί ότι κανένα θερμικό hypercar δεν έχει πλησιάσει καν το νούμερο ορόσημο. Τουλάχιστον σε έκδοση παραγωγής.