Νέο GMC Hummer EV, ρίχνει από στάση στο 3 Performance

Νέο GMC Hummer EV, ρίχνει από στάση στο 3 Performance

Το GMC Hummer EV θα είναι πλέον ταχύτερο, αλλά θα ενσωματώνει και με κάμποσες βελτιώσεις ουσίας.

Το GMC Hummer EV ήταν ήδη ένα τέρας της αυτοκίνησης. Ένα ηλεκτρικό που φαίνεται να αντιμάχεται όλη την πράσινη ανάπτυξη που πρεσβεύουν τα BEV.

Και πλέον είναι ακόμα πιο θεόμουρλο. Το model year 2026 θα είναι ισχυρότερo και ταχύτερο από πριν, λες και αυτό που του έλειπε ήταν τα γκάζια. Έτσι, από 1.014 ίππους, το GMC Hummer EV θα αποδίδει πλέον 1.176. Με το 0-60 mph (0-97 km/h) να διαρκεί μόλις 2,8”, ήτοι 0,2”ταχύτερα από πριν.

Ίσως πιο εντυπωσιακό είναι ότι παρά το βάρος των 4.082 kg, επιταχύνει από στάση ταχύτερα από το Tesla Model 3 Performance. Όχι όμως και από το 3κινητήριο Tesla Cybertruck Cyberbeast, που είναι οριακά ταχύτερο με 2,6.

Φαντάσου την αίσθηση όταν το «δυάρι στο Παγκράτι» εκτοξεύεται μπροστά με τέτοια κολοσσιαία ορμή

GMC Hummer EV

Πίσω από τα πρωτοσέλιδα, υπάρχουν πολύ πιο εντυπωσιακές αναβαθμίσεις. Κατά πρώτον, αυτό που η GMC αποκαλεί «λειτουργία King Crab». 

Όταν είναι ενεργοποιημένη, οι πίσω τροχοί περιστρέφονται πιο γρήγορα από τους μπροστινούς τροχούς, γεγονός που διευκολύνει τους ελιγμούς σε στενά σημεία. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ηλεκτρικό Hummer με ελληνικές πινακίδες βολτάρει στας Αθήνας

Αλλά και αυξάνει τις εκτός δρόμου δυνατότητες. Οι ιδιοκτήτες παλαιότερων ηλεκτρικών Hummer δεν πρέπει να ανησυχούν: Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη σύντομα και για αυτούς, ως ενημέρωση over-the-air. Θυμίζουμε ότι η πρώτη γενιά ήταν ήδη εξοπλισμένη με 4διεύθυνση.

GMC Hummer EV

Επίσης, πλέον διαθέτει και αμφίδρομη φόρτιση, οπότε μιλάμε για ένα πελώριο κινητό power bank. Ικανό να φορτίσει άλλα οχήματα, αλλά και να ηλεκτροδοτήσει εγκαταστάσεις.

Η GMC φέρνει επίσης τρία νέα εξωτερικά και τρία εσωτερικά χρώματα, νέο σχεδιασμό ζαντών και infotainment 13,4 ιντσών υψηλότερης ανάλυσης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το ηλεκτρικό Hummer εκπέμπει περισσότερους ρύπους από ένα συμβατικό χάτσμπακ

Η παραγωγή του GMC Hummer EV του 2026 θα ξεκινήσει με τα περιορισμένης παραγωγής pick-up και SUV «Carbon Fiber Edition». Θα φορούν ζάντες 22 ιντσών από ανθρακονήματα με ελαστικά παντός εδάφους.

Θα διαθέτουν κάρμπον ένθετα στα καλύμματα των καθρεπτών και στην προστατευτική ποδιά. Λίγο οξύμωρη η χρήση κάρμπον σε ένα αυτοκίνητο που ξεπερνά τους τέσσερις τόνους, δεν νομίζεις; 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube