Xiaomi SU7, από τα smartphone στον δρόμο

Xiaomi SU7, από τα smartphone στον δρόμο

Είναι η σειρά της Xiaomi να κάνει λεζάντα στην Apple παρουσιάζοντας το πρώτο της EV. Δίχως έκπληξη, μια ηλεκτρική μπερλίνα στο μέγεθος των Porsche Taycan και Tesla Model S.

Εάν υπάρχει μια βεβαιότητα, είναι ότι η Apple δεν θα είναι ο πρώτος βασιλιάς των smartphone που θα επενδύσει στην αυτοκινητοβιομηχανία. 

Χώρια που ηττήθηκε από την Google για την παροχή ενός ολοκληρωμένου λειτουργικού συστήματος –που χρησιμοποιείται στα Polestar, Renault, smart και Volvo.

Η επίσημη παρουσίαση του Xiaomi SU7 επίκειται αφού η παραγωγή –που γίνεται από την κινεζική κατασκευάστρια BAIC– ξεκίνησε ήδη αυτόν τον μήνα

Xiaomi SU7

Η Huawei από την άλλη, προτίμησε να παρέχει ένα πλήρες σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας σε διαφορετικούς κατασκευαστές αυτοκινήτων, ιδρύοντας παράλληλα τη μάρκα Avatr με την CATL και την Changan. Στην Ιαπωνία εν τω μεταξύ, η Sony συνεργάζεται με τη Honda για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το 2025. 

Και την Xiaomi, τη δεύτερη παγκόσμια παραγωγό smartphone, να αποφασίζει να λανσάρει τη δική της φίρμα. Και χάρη στο κινεζικό υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής, μπορούμε να ανακαλύψουμε τις πρώτες εικόνες του εναρκτήριου μοντέλου στην γκάμα της εταιρείας, την μπερλίνα Xiaomi SU7.

Xiaomi SU7

Σχεδόν πέντε μέτρα σε μήκος, 1,96 m πλάτος και 1,46 m ύψος, το Xiaomi SU7 πατά σε μεταξόνιο τριών μέτρων. Και φιγουράρει ως φυσικός αντίπαλος της Porsche Taycan ή πιθανότερα του Tesla Model S. Όπως και το γερμανικό EV, το Xiaomi SU7 ποζάρει με 4θυρη γραμμή κουπέ με μικρό πορτμπαγκάζ και αναδιπλούμενη πτέρυγα. Εάν η βασική έκδοση SU7 RWD με έναν κινητήρα –πισωκίνητο– θα αποδίδει 299 ίππους άλογα, το Xiaomi SU7 Max AWD θα διαθέτει δύο κινητήρες, τετρακίνηση και πάνω από όλα ισχύ 673 PS. Και τελική 265 km/h, εντυπωσιακή ταχύτητα για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο!

Εκτός από την προσαρμοζόμενη κινητή πτέρυγα, το Xiaomi SU7 είναι έμφορτο μεε τεχνολογία με ιντερφέις και λειτουργικό σύστημα Xiaomi HyperOS που εξελίχτηκε in-house και το οποίο υπόσχεται να είναι πλούσιο σε εφαρμογές και δυνατότητες. Θα χρησιμοποιεί αναγνώριση προσώπου μέσω μιας κάμερας που βρίσκεται στη μεσαία κολόνα και θα προσφέρει ημί-αυτόνομη οδήγηση που γίνεται δυνατή χάρη σε μια συσκευή lidar που τοποθετείται στο επάνω μέρος του παρμπρίζ.

Xiaomi SU7

Η επίσημη παρουσίαση του Xiaomi SU7 επίκειται αφού η παραγωγή –που γίνεται από την κινεζική κατασκευάστρια BAIC– ξεκίνησε ήδη αυτόν τον μήνα με τις πρώτες παραδόσεις να προγραμματίζονται για τον Φεβρουάριο του 2024. Μένει να δούμε αν το Xiaomi SU7 θα σταδιοδρομήσει εμπορικά στην Ευρώπη...
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube