node/38210

VW: Έτσι θα είναι η μάσκα του Golf GTI

Έρχεται στη Γενεύη με τον 2.0 TSI απόδοσης 245 PS.

Λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα του στην Έκθεση Γενεύης (5-15 Μαρτίου), η Volkswagen δημοσίευσε το πρώτο επίσημο σκίτσο του Golf GTI όγδοης γενιάς αποκαλύπτοντας το σχεδιασμό της μάσκας του.

Όπως βλέπουμε από το σκίτσο, το GTI θα έχει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός τον οποίο μοιράζεται με την υβριδική έκδοση GTE και το πετρελαιοκίνητο GTD. Οι διαφορές εντοπίζονται στην κόκκινη λωρίδα που διατρέχει τη γρίλια και τα φώτα πάνω από το λεπτό LED, και φυσικά στο έμβλημα GTI που δεσπόζει στην αριστερή πλευρά. Πιο χαμηλά, η ενιαία εισαγωγή αέρα με κυψελωτό φόντο πλαισιώνεται από γυαλιστερά μαύρα στοιχεία ενώ φιλοξενεί και πέντε LED σε κάθε πλευρά (όπως και στο GTD) τα οποία χαρίζουν μια ξεχωριστή "φωτεινή υπογραφή" στο μοντέλο.

VW Golf GTE
Το υβριδικό Golf GTE των 245 PS θα μοιράζεται τον προφυλακτήρα του με το βενζινοκίνητο Golf GTI ίδιας ισχύος, με μικρές διαφορές στη γρίλια και τα φώτα ημέρας.

Χάρη σε μια πρόσφατη διαρροή φωτογραφίας του νέου VW Golf GTI έχουμε μια καλή εικόνα και για το σχεδιασμό του πίσω μέρους που χαρακτηρίζεται από μια μεγάλη αεροτομή οροφής και προέκταση του προφυλακτήρα που φιλοξενεί το διαχύτη και δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Οι τελευταίες πληροφορίες που έχουμε για το VW Golf GTI είναι πως στη βασική του μορφή θα εξοπλίζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 2.0 TSI που θα αποδίδει 245 PS και 370 Nm ροπής (όπως και οι  βασικές εκδόσεις των συγγενικών CUPRA Leon και Skoda Octavia RS). Η Volkswagen αναμένεται να παρουσιάσει και μια ισχυρότερη έκδοση Golf GTI TCR με 300 PS και 400 Nm η οποία θα εξοπλίζεται και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ενώ φημολογείται πως θα έχει πιο επιθετικό σχεδιασμό με διαφορετικό προφυλακτήρα.

Να θυμίσουμε πως η γκάμα του Golf όγδοης γενιάς θα εμπλουτιστεί με τέσσερις εκδόσεις επιδόσεων μέσα στο 2020 - το προσθιοκίνητο GTI, το πετρελαιοκίνητο GTD, το επαναφορτιζόμενο υβριδικό GTE και το κορυφαίο τετρακίνητο R. Τα τρία πρώτα θα παρουσιαστούν στη Γενεύη ενώ το Golf R θα παρουσιαστεί στο Goodwood Festival of Speed τον Ιούλιο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το νέο Volkswagen Golf

node/39406

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο πρώην οδηγός Formula 1 φαίνεται πως έχει καλό γούστο στα αυτοκίνητα αν κρίνουμε από τις επιλογές του για την Porsche Taycan.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο Mark Webber, πρώην οδηγός Formula 1, πρωταθλητής FIA WEC και σημερινός πρεσβευτής της Porsche, βρήκε ένα δημιουργικό τρόπο να περάσει ένα απόγευμα στο σπίτι του στο Μονακό, επιλέγοντας το ιδανικό spec για μια Porsche Taycan Turbo S. Μπορείτε και εσείς να φτιάξετε τη δική σας Porsche Taycan στον επίσημο configurator της εταιρείας, αλλά ας δούμε πρώτα τι επέλεξε ο Mark.

Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Το να επιλέγεις συνδυασμούς χρωμάτων, τροχών και επενδύσεων για ένα αυτοκίνητο όπως η Taycan δεν είναι δύσκολο να το πετύχεις σωστά. Είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ καθαρή εμφάνιση, οπότε διατήρησα ένα διακριτικό look με την απόχρωση Dolomite Silver. Στην πραγματικότητα είμαι υπερβολικά παραδοσιακός και συντηρητικός σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή χρωμάτων.»

Porsche Taycan

«Όσον αφορά τον προαιρετικό εξοπλισμό, το πρώτο κουτάκι που έβαλα κλικ ήταν το Carbon SportDesign Package. Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω δει από κοντά, όμως χαρίζει στο εμπρός μέρος μια πολύ διαφορετική αίσθηση που είναι cool. Και λατρέυω την πανοραμική ηλιοροφή. Όλο αυτό το γυαλί το κάνει κορυφαίο μέσα-εξω.»

Για την επιλογή τροχών, ο Mark Webber σχολίασε: «Είναι προσωπική επιλογή φυσικά, όμως πιστεύω πως μπορεί να τα χαλάσεις όλα με τους τροχούς αν δεν προσέξεις. Οι λεπίδες σε αυτούς τους τροχούς 21" που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την Taycan δείχνουν πολύ κοφτερές σε μαύρο χρώμα, ειδικά με την αντίθεση που δημιουργείτια με την απόχρωση του αμαξώματος. Και επέλεξα μαύρη απόχρωση και για τις δαγκάνες φρένων. Είναι μια μικρή λεπτομέρεια όμως κάνει τη διαφορά.»

Porsche Taycan Turbo S

Στο εσωτερικό, o Webber επέλεξε Black και Slate Grey αποχρώσεις, κλιματιζόμενα καθίσματα και επενδύσεις από Alcantara - κάτι παρόμοιο συναντάμε και σε όλες τις Porsche 911 που έχει στην κατοχή του ο οδηγός αγώνων καθώς το Alcantara του θυμίζει την αγωνιστική του καριέρα.

Εκτός από το αισθητικό κομμάτι, ο Webber δήλωσε πως υπάρχει και ένα στοιχείο που δεν θα μπορούσε να μην επιλέξει για την ιδανική Porsche Taycan Turbo S και αυτό είναι το πακέτο Porsche Dynamic Chassis Control Sport - το κερασάκι στην τούρτα για την δυναμική οδηγική εμπειρία που προσφέρει το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο.

Να θυμίσουμε πως η κορυφαία Taycan Turbo S έχει απόδοση 761 PS (560 kW) και 1050 Nm ροπής, με την κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς (ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα). Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,8", τα 0-200 km/h έρχονται σε 9,8", ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 km/h.

[Πηγή: Porsche]

node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]