node/38210

VW: Έτσι θα είναι η μάσκα του Golf GTI

Έρχεται στη Γενεύη με τον 2.0 TSI απόδοσης 245 PS.

Λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα του στην Έκθεση Γενεύης (5-15 Μαρτίου), η Volkswagen δημοσίευσε το πρώτο επίσημο σκίτσο του Golf GTI όγδοης γενιάς αποκαλύπτοντας το σχεδιασμό της μάσκας του.

Όπως βλέπουμε από το σκίτσο, το GTI θα έχει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός τον οποίο μοιράζεται με την υβριδική έκδοση GTE και το πετρελαιοκίνητο GTD. Οι διαφορές εντοπίζονται στην κόκκινη λωρίδα που διατρέχει τη γρίλια και τα φώτα πάνω από το λεπτό LED, και φυσικά στο έμβλημα GTI που δεσπόζει στην αριστερή πλευρά. Πιο χαμηλά, η ενιαία εισαγωγή αέρα με κυψελωτό φόντο πλαισιώνεται από γυαλιστερά μαύρα στοιχεία ενώ φιλοξενεί και πέντε LED σε κάθε πλευρά (όπως και στο GTD) τα οποία χαρίζουν μια ξεχωριστή "φωτεινή υπογραφή" στο μοντέλο.

VW Golf GTE
Το υβριδικό Golf GTE των 245 PS θα μοιράζεται τον προφυλακτήρα του με το βενζινοκίνητο Golf GTI ίδιας ισχύος, με μικρές διαφορές στη γρίλια και τα φώτα ημέρας.

Χάρη σε μια πρόσφατη διαρροή φωτογραφίας του νέου VW Golf GTI έχουμε μια καλή εικόνα και για το σχεδιασμό του πίσω μέρους που χαρακτηρίζεται από μια μεγάλη αεροτομή οροφής και προέκταση του προφυλακτήρα που φιλοξενεί το διαχύτη και δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Οι τελευταίες πληροφορίες που έχουμε για το VW Golf GTI είναι πως στη βασική του μορφή θα εξοπλίζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 2.0 TSI που θα αποδίδει 245 PS και 370 Nm ροπής (όπως και οι  βασικές εκδόσεις των συγγενικών CUPRA Leon και Skoda Octavia RS). Η Volkswagen αναμένεται να παρουσιάσει και μια ισχυρότερη έκδοση Golf GTI TCR με 300 PS και 400 Nm η οποία θα εξοπλίζεται και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ενώ φημολογείται πως θα έχει πιο επιθετικό σχεδιασμό με διαφορετικό προφυλακτήρα.

Να θυμίσουμε πως η γκάμα του Golf όγδοης γενιάς θα εμπλουτιστεί με τέσσερις εκδόσεις επιδόσεων μέσα στο 2020 - το προσθιοκίνητο GTI, το πετρελαιοκίνητο GTD, το επαναφορτιζόμενο υβριδικό GTE και το κορυφαίο τετρακίνητο R. Τα τρία πρώτα θα παρουσιαστούν στη Γενεύη ενώ το Golf R θα παρουσιαστεί στο Goodwood Festival of Speed τον Ιούλιο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το νέο Volkswagen Golf

node/39986

KIA Stinger: Αποκλειστικά με V6 κινητήρα στην Ευρώπη

Το ανανεωμένο KIA Stinger θα είναι διαθέσιμο στη Γηραιά Ήπειρο με το ισχυρότερο μοτέρ και τετρακίνηση.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

KIA Stinger: Αποκλειστικά με V6 κινητήρα στην Ευρώπη

Η KIA ανακοίνωσε τη διάθεση του ανανεωμένου Stinger στην αγορά της Ευρώπης αποκλειστικά με τον ισχυρότερο κινητήρα V6 3,3 λίτρων καθώς ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας και ο πετρελαιοκινητήρας καταργούνται λόγω μειωμένης ζήτησης. Να θυμίσουμε πως το KIA Stinger πρωτοπαρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2017 με την ανανεωμένη του έκδοση να κάνει πρεμιέρα τον Αύγουστο του 2020. Μέχρι στιγμής, η KIA έχει πουλήσει περίπου 10.000 μονάδες του κορυφαίους της μοντέλου στη Γηραιά Ήπειρο.

Ο twin-turbo κινητήρας 3.3 V6 T-GDi αποδίδει 370 PS στις 6.000 rpm και 510 Nm μεταξύ 1.300-4.500 rpm. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,9" (τα δεξιοτίμονα Stinger θα διατίθενται και σε πισωκίνητη έκδοση).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Kia Stinger 3.3 T-GDI στην Αυστραλία

KIA Stinger facelift

Αισθητικά, οι αλλαγές με το απερχόμενο μοντέλο περιορίζονται στα νέα γραφικά LED για τα εμπρός και τα πίσω φώτα που πλέον ενώνονται από μια ενιαία λωρίδα φωτός. Την εικόνα συμπληρώνουν το νέο σχέδιο τροχών 19" και η νέα εξωτερική απόχρωση Ascot Green.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε βελτιωμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 10,25" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας (υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto), καθώς και έγχρωμη οθόνη 7" στον πίνακα οργάνων. Η εικόνα της καμπίνας έχει αναβαθμιστεί χάρη στο χρωμιωμένο πλαίσιο του πίνακα οργάνων, τη μεταλλική υφή στο κάτω μέρος του τιμονιού, την κεντρική κονσόλα από αλουμίνιο, τις λεπτομέρειες glossy black στο ταμπλό, τις επενδύσεις από Nappa Leather στα καθίσματα ( Saturn Black ή Red), το προαιρετικό συνδυασμό με σουέτ και τον εσωτερικό ambient φωτισμό με 64 διαφορετικές αποχρώσεις.

Αναβαθμισμένο είναι και το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας (ADAS) που περιλαμβάνει τα βελτιωμένα Forward Collision-Avoidance Assist (FCA), Lane Keeping Assist (LKA), Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), Intelligent Speed Limit Assist (ISLA), Driver Attention Warning (DAW), Navigation-based Smart Cruise Control (NSCC), Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA) καθώς και τα νέα Safe Exit Warning (SEW), Blind-Spot View Monitor (BVM), Lane Following Assist (LFA), Highway Driving Assist (HDA) και Rear Occupant Alert (ROA).

Οι πωλήσεις του ανανεωμένου KIA Stinger στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν από το τέταρτο τρίμηνο του 2020 ή τις αρχές του 2021. 

node/39984

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Ο Luca de Meo θα σώσει το Renault Mégane με μια νέα έκδοση crossover.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Οι πληροφορίες για κατάργηση του Renault Mégane φαίνεται πως δεν θα επιβεβαιωθούν καθώς ο νέος CEO, Luca de Meo, φαίνεται αποφασισμένος να διατηρήσει το μικρομεσαίο μοντέλο στη γκάμα της Renault. Εξάλλου, είναι γνωστό πως ο επικεφαλής της Renault έχει αποφασίσει να στρέψει το τιμόνι της εταιρείας προς τις κατηγορίες C-Segment και D-Segment καθώς εκεί βλέπει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, τρεις πηγές επιβεβαίωσαν πως ο Luca de Meo οραματίζεται το μέλλον του Mégane ως ένας πυλώνας στην κατηγορία C-Segment, με τη μορφή ενός σπορ crossover. Μια τέτοια κίνηση θα επέτρεπε στη Renault να τιμολογήσει πιο ακριβά το μικρομεσαίο της, να αυξήσει τις πωλήσεις του με μια πιο ελκυστική πρόταση στο αγοραστικό κοινό και να εμπλουτίσει τη γκάμα των SUV δίπλα στα Captur, Kadjar, Arcana και τα δύο νέα ηλεκτρικά crossover/SUV που θα παρουσιαστούν μέχρι το 2022.

Από το 1995 μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει τέσσερις γενιές του γαλλικού μικρομεσαίου. Το πιο πρόσφατο Mégane IV έκανε πρεμιέρα το 2016, ενώ το 2020 παρουσιάστηκε η ανανεωμένη εκδοχή του. Αυτό σημαίνει πως η εμπορική του πορεία θα συνεχιστεί για τουλάχιστον 3-4 χρόνια ακόμα. Η καλύτερη χρονιά του Mégane από πλευράς πωλήσεων ήταν το 2004 με 465.778 μονάδες, ενώ η χειρότερη ήταν το 2019 με μόλις 129.222 μονάδες - αρκετά πίσω από τα ανταγωνιστικά Volkswagen Golf (410.779) και Ford Focus (224.401).

Renault Megane

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανεωμένο Renault Mégane [video]

Όπως έχουμε γράψει, η Renault σκοπεύει να μειώσει τον αριθμό μοντέλων κατά 30% στα πλαίσια εξορθολογισμού του κόστους. Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τα Espace, Scenic και Talisman να καταργούνται από τη γκάμα μετά το πέρας της ζωής των σημερινών γενιών τους.

[Πηγή: Reuters]