node/38167

H Volkswagen ανακοινώνει το καινούργιο Golf GTD

Το VW Golf παρουσιάστηκε ήδη, αλλά απομένει να δούμε το υπόλοιπο της γκάμας, Αρχίζοντας από την έκδοση GTD που βλέπουμε στην εικόνα-teaser, που ανεβαίνει από τα 184 στα 200 άλογα.

Το Volkswagen Golf GTD ήταν πάντα ένα εξαιρετικό καθημερινό αυτοκίνητο: Δυναμικό, ζωντανό και σχετικά οικονομικό. Η νέα γενιά δεν πρέπει να αποτελέσει εξαίρεση στον κανόνα των «GTD». Η εξέλιξη, όπως συμβαίνει συχνά στο Golf, γίνονται από αναβαθμίσεις σε πολλούς τομείς: Μηχανολογικά, τεχνολογικά, σχεδιαστικά, χωροταξικά...

Η Volkswagen μας δίνει σήμερα την πρώτη εικόνα-teaser του νέου Golf GTD, καθ’ οδόν για το δημόσιο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Ο Γερμανός κατασκευαστής έχει υιοθετήσει κάτω από το καπό του GTD μια εξέλιξη του κλασικού πια 2.0 TDI που ονομάζεται «Evo». Μοτέρ που βρίσκεται εν ενεργεία στο τελευταίο Škoda Octavia. Ένας κινητήρας που προορίζεται να εξαπλωθεί στον Όμιλο Volkswagen, με βελτιωμένη ισχύ: Από τα 184 στα 200 άλογα. Αναμένεται το δίχως άλλο να συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή DSG στο Golf VIII GTD που θα παραμείνει δικίνητο.

ΔΕΙΤΕ AKOMH Volkswagen Golf VIII: GTD, GTI, R. Η λίστα των μοτέρ επιβεβαιώθηκε! [upd]

ΔEITE AKOMH Έναρξη πωλήσεων του νέου VW Golf: Οι τιμές στην Ελλάδα

Η παρουσίαση αυτού του Golf GTD για τον όμιλο θα συνοδεύεται από την έκδοση GTI, αλλά και άλλα μοντέλα επιδόσεων, όπως το Škoda Octavia RS.

node/39146

Επίσημο: Ανανεωμένο Hyundai Santa Fe [video]

Αισθητικό φρεσκάρισμα μέσα-έξω και σημαντικές αναβαθμίσεις στα μηχανικά μέρη για το Hyundai Santa Fe.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Hyundai Santa Fe [video]

Μόλις δύο χρόνια μετά από την πρεμιέρα της τέταρτης γενιάς Santa Fe, η Hyundai παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της με φρεσκαρισμένη εμφάνιση και σημαντικές παρεμβάσεις στα μηχανικά μέρη.

Οι μεγαλύτερες διαφορές εντοπίζονται στην ανασχεδιασμένη μάσκα του Santa Fe, με τη γρίλια να έχει φαρδύνει και να ενσωματώνει πλέον το κάτω τμήμα από τα διπλά φώτα. Χαμηλότερα στον προφυλακτήρα βρίσκουμε μια κεντρική εισαγωγή αέρα πλαισιωμένη από πτερύγια με αλουμινένιο look που ενώνονται με την ποδιά, και δύο λεπτές πλευρικές εισαγωγές αέρα στα πρότυπα της νέας σχεδιαστικής ταυτότητας της Hyundai.

Hyundai Santa Fe

Πίσω, οι αλλαγές εντοπίζονται στο νό προφυλακτήρα με απλούστερη εμφάνιση και ποδιά σε απόχρωση απλουμινίου, αλλά και τα φώτα με πιο σύγχρονα γραφικά και πιο γωνιώδες σχήμα, τα οποία πλέον ενώνονται με μια λεπτή λωρίδα LED. Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, το κάτω μέρος του προφυλακτήρα, τα πλευρικά μαρσπιε και τα φρύδια στους θόλους των τροχών μπορούν να είναι βαμμένα και στο χρώμα του αμαξώματος.

Την εικόνα συμπληρώνουν τα νέα σχέδια τροχών 20" και οι νέες εξωτερικές αποχρώσεις.

Hyundai Santa Fe

Στο εσωτερικό βρίσκουμε ανασχεδιασμένο ταμπλό με νέα κεντρική κονσόλα η οποία πλέον έχει έντονη κλίση και διαφορετική διάταξη των φυσικών πληκτρων και του επιλογέα για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής έχει φτάσει πλέον στις 10,25" και ενσωματώνει το navigation, κάμερα οπισθοπορείας και το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της Hyundai, ενώ ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων με διαγώνιο 12,3".

Επιπλέον, στην κεντρική κονσόλα θα βρούμε και το νέο επιλογέα Terrain Mode selector που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει το κατάλληλο πρόγραμμα οδήγησης ανάλογα με τις συνθήκες ανάμεσα στα: sand, snow and mud, eco, sport, comfort και smart. Τέλος, έχουμε νέους συνδυασμούς αποχρώσεων για τις επενδύσεις από μαλακά υλικά οι οποίες αφήνουν μια premium αίσθηση.

Η Hyundai δεν αναφέρει τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά του ανανεωμένου Santa Fe, όμως ανακοίνωσε πως θα έχει σημαντικές επεμβάσεις στην αρχιτεκτονική του όσον αφορά το κράτημα, την ηχομόνωση και την ασφάλεια. Η γκάμα των κινητήρων είναι άγνωστη προς το παρόν, αλλά είναι σίγουρο πως θα περιλαμβάνει υβριδικές και plug-in hybrid εκδόσεις σε συνεργασία με το σύστημα τετρακίνησης HTRAC® All-Wheel-Drive (AWD).

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Santa Fe θα ξεκινήσει στην Ευρώπη από τον Σεπτέμβριο. Όπως και ο προκάτοχός του, δεν θεωρούμε πολύ πιθανό το μοντέλο να έρθει στη χώρα μας.

[Πηγή: Hyundai]

node/39145

Έρχεται το ανανεωμένο VW Arteon και σε έκδοση Shooting Brake

Το πρώτο teaser του Arteon από την Volkswagen.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Έρχεται το ανανεωμένο VW Arteon και σε έκδοση Shooting Brake

Η Volkswagen δημοσίευσε τα πρώτα σκίτσα και πληροφορίες για το ανανεωμένο Arteon και το νέο Arteon Shooting Brake τα οποία θα κάνουν πρεμιέρα στις 24 Ιουνίου.

Όπως μας αποκαλύπτουν τα σκίτσα, το Arteon θα αποκτήσει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με νέες εισαγωγές αέρα που του χαρίζουν πιο δυναμική εμφάνιση. Η υπογραφή LED στα φώτα συνεχίζεται πλέον και μέσα στη μεγάλη γρίλια, κάτω από το νέο έμβλημα της Volkswagen. Κατά τα άλλα, η σιλουέτα του μοντέλου είναι απαράλλαχτη, ενώ πιθανότατα θα έχουμε νέα σχέδια τροχών και πλουσιότερη παλέτα αποχρώσεων.

Η μεγάλη είδηση είναι η προσθήκη της έκδοσης Shooting Brake στη γκάμα του Arteon, η οποία αποτελεί ουσιαστικά ένα πιο σπορ station wagon. Να θυμίσουμε πως τον Ιανουάριο είχαμε δει για πρώτη φορά φωτογραφίες του Arteon Shooting Brake που διέρρευσαν στο διαδίκτυο, και πιο συγκεκριμένα μιας crossover εκδοχής του. Στο σκίτσο με το μπλε αυτοκίνητο βλέπουμε μια σπορ εκδοχή του Arteon Shooting Brake η οποία φέρει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα και το έμβλημα R στη γρίλια.

Ο υπεύθυνος σχεδιασμού του Volkswagen Group, Klaus Bischoff, δήλωσε: «Με το Arteon Shooting Brake έχουμε δημιουργήσει μια ισορροπία ανάμεσα στην ταχύτητα, τη δύναμη και τον χώρο».

VW Arteon

Εκτός από το αισθητικό φρεσκάρισμα εξωτερικά, το ανανεωμένο Arteon θα φέρει και ανασχεδιασμένο ταμπλό. Εκεί θα πρωταγωνιστεί το τελευταίο ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης MIB3 (modular infotainment matrix) της Volkswagen, με ψηφιακό πίνακα οργάνων, μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα και όλες τις σύγχρονες επιλογές συνδεσιμότητας.

Σημαντική αναβάθμιση θα έχουμε στο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας. Το προαιρετικό σύστημα "Travel Assist" θα προσφέρει ημιαυτόνομη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο αναλαμβάνοντας τον έλεγχο του τιμονιού, της επιτάχυνσης και της επιβράδυνσης σε ταχύτητες έως 210 km/h (πάντα υπό την επίβλεψη του οδηγού).

Τέλος, ελαφρώς βελτιωμένοι θα είναι και οι κινητήρες, πιθανότατα με ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης για μείωση των εκπομπών ρύπων.