node/36625

Volkswagen T-Roc: Έρχεται με δυνατό ντίζελ

Η γκάμα ντίζελ του T-Roc στο προσεχές μέλλον θα κορυφωθεί με ένα μοτέρ ντίζελ 2.0 TDI με 190 PS, αποκλειστικά συνδυασμένο με τετρακίνηση 4MOTION.

Το Γεγονός στην ΙΑΑ 2019 στη Φρανκφούρτη ήταν η πρεμιέρα του ID.3, του ηγέτη της φιλόδοξης ηλεκτρικής γκάμας της Volkswagen. Για τον Γερμανό κατασκευαστή, αυτό το μοντέλο σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής, αυτής της μετά το Dieselgate.

Αλλά πίσω από τη ρητορική για ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον, υπάρχει η εμπορική πραγματικότητα! Και το σκάνδαλο δεν ώθησε τη Volkswagen να σηκώσει το πόδι από το γκάζι των TDI, οικογένεια που δίνει πολύ ισχυρά το παρών στην γκάμα του Wolfsburg. 

Η τελευταία απόδειξη για του λόγου το ασφαλές είναι το T-Roc. Το κόμπακτ SUV της VW διατίθεται ήδη με έναν 1.600άρη ντίζελ με 115 PS και ένα ακόμη δίλιτρο TDI με 150. Μπορεί οι δύο τουρμποντίζελ να ακούγονται αρκετοί για ένα κόμπακτ SUV, αλλά η VW έρχεται να προσθέσει κι ένα τρίτο TDI.

VW T-Roc

Το T-Roc λοιπόν θα ενισχύσει την ντίζελ γκάμα του με τον 2.0 TDI των 190 ίππων που αποδίδει μέγιστη ροπή 400 Nm. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με κιβώτιο DSG7, ήγουν διπλού συμπλέκτη με επτά ταχύτητες και με στάνταρ τετρακίνηση 4MOTION. Προσώρας, η τιμή στην Ελλάδα είναι άγνωστη, ενώ να σας θυμίσουμε ότι αναμένεται και η σπορ έκδοση «R» του αυτοκινήτου με 300 άλογα.

Να πούμε ακόμη, ότι το νέο T-Roc 2.0 TDI 190 PS θα φορά ένα νέο κοσμητικό πακέτο μαύρου χρώματος. Πακέτο που θα αναλαμβάνει να «μαυρίσει» τη μάσκα, το κέλυφος των πλευρικών καθρεφτών και τις ζάντες. Μαύρα θα είναι επίσης βαμμένα τα νίκελ πάνω από τα παράθυρα και στον πίσω προφυλακτήρα, ενώ ένα νέο διακοσμητικό μοτίβο «λαβύρινθος» θα υπάρχει στην πίσω κολόνα.

node/39107
Volkswagen Nivus

Επίσημο: Νέο Volkswagen Nivus, ένα κουπέ T-Cross [video]

Το νέο VW Nivus, ένα πρωτοεμφανιζόμενο μικρό κουπέ SUV προερχόμενο από το Polo και το T-Cross, το σκαρφίστηκε η θυγατρική της Volkswagen στη Βραζιλία. Αλλά το Wolfsburg ανακοινώνει ότι θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη το 2021.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Volkswagen Nivus, ένα κουπέ T-Cross [video]

Η οικογένεια SUV της Volkswagen αυγατίζει με το νέο Nivus -σας έχουμε ήδη μιλήσει γι' αυτό από τον περασμένο Δεκέμβριο, το οποίο μόλις παρουσιάστηκε στη Βραζιλία. Λογικά, είναι η εκεί θυγατρική της VW που το εξέλιξε και θα το λανσάρει εμπορικά εφέτος, πρώτα στη Βραζιλία και ύστερα στην Αργεντινή. Το 2021 όμως, θα ενταχθεί και σε άλλες αγορές στη Νότια Αμερική... και στην Ευρώπη. Ωστόσο, η VW δεν διευκρίνισε σε ποιες χώρες της Γηραιάς Ηπείρου θα κάνει εμπορική καριέρα, οπότε η ασάφεια παραμένει για τις χώρες της Δύσης.

Το νέο Nivus πατάει πάνω στη σύγχρονη βάση του τελευταίου Polo, δηλαδή την MQB A0, επομένως και του T-Cross. Μπορούμε δηλαδή να πούμε πως είναι ένα κουπέ T-Cross! Η Volkswagen λοιπόν, με το νέο Nivus δημιουργεί (περίπου) ένα νέο slot στην παγκόσμια γκάμα της, αυτή του μικρού κουπέ SUV. Το Nivus όμως διαφοροποιείται ξεκάθαρα τόσο από το Polo όσο και από το T-Cross, καθώς η εμπρός όψη του είναι τελείως διαφορετική.

Volkswagen Nivus

Η σιλουέτα είναι λογικά πιο δυναμική, με πολύ πιο κεκλιμένο παρμπρίζ σε σύγκριση με αυτό του T-Cross. Μια άλλη διαφορά: Η εμφάνιση ενός τρίτου πλευρικού παραθύρου. Στο πίσω μέρος, η οικογενειακή ομοιότητα προέρχεται από τη μαύρη τρέσα ανάμεσα στα φώτα. Αλλά εδώ η φωτεινή υπογραφή εκτείνεται για τα καλά στην πίσω πόρτα και δεν πρόκειται για ψεύτικο ντεκόρ!

Στο εσωτερικό, το ταμπλό προέρχεται από το Polo. Η παρουσίαση είναι επομένως μοντέρνα και δεν αφήνει το Nivus να μοιάζει με φτωχό συγγενή κάποιας αναδυόμενης αγοράς. Επιπλέον, μπορεί να εξοπλιστεί με ψηφιακά όργανα και μια μεγάλη οθόνη αφής που υποστηρίζει ένα νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που ονομάζεται «VW Play».

Volkswagen Nivus

Με προίκα την πλατφόρμα MQB, το νέο VW Nivus, στη Βραζιλία, φορά βενζινοκινητήρα τύπου flexfuel με 128 άλογα. Φανταζόμαστε ότι όταν έρθει στην Ευρώπη, η γκάμα του θα είναι πανομοιότυπη με αυτή του T-Cross: Βενζινοκινητήρες 1.0 με 95 και 115 άλογα και TDI 1.6 με 95 άλογα. Το ερώτημα που εξακολουθεί να τίθεται είναι σχετικά με την τοποθέτηση του μοντέλου στην Ευρώπη, καθώς με μήκος 4,27 m, ξεπερνά το T-Cross κατά 16 πόντους και το T-Roc κατά 4 cm!

node/39104

Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai [video]

Μια πρώτη ματιά στη νέα γενιά του Qashqai που θα συμβάλλει τα μέγιστα στη νέα εποχή της Nissan.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai [video]

Η Nissan ανακοίνωσε χθες το νέο στρατηγικό στρατηγικό σχέδιο για επιστροφή στην κερδοφορία το οποίο περιλαμβάνει την παρουσίαση 12 νέων μοντέλων, ανάμεσα στα οποία βρίσκεται και η νέα γενιά του Qashqai. Παρακολουθώντας πιο προσεκτικά το teaser video που δημοσίευσε η ιαπωνική φίρμα, καταφέραμε να ξεχωρίσουμε και να βελτιώσουμε ψηφιακά τρεις εικόνες από το δημοφιλές C-SUV το οποίο αναμένεται να κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2020.

Όπως μπορούμε να διακρίνουμε από τις εικόνες, η σιλουέτα του νέου Qashqai είναι πιο σπορ και αεροδυναμική, με εντονότερη κλίση της οροφής και του πίσω παρμπρίζ το οποίο σκεπάζεται από μια αεροτομή.

Στο ρύγχος, η γρίλια V-Motion δανείζεται στοιχεία από το μικρότερο Juke, ενώ τα φώτα θυμίζουν έντονα το πρωτότυπο IMQ (2019) που αποτελούσε προπομπό της έκδοσης παραγωγής του Qashqai και επηρέασε σε μεγάλο βαθμό το σχεδιασμό του. Βέβαια, όπως είναι λογικό,το αμάξωμα έχει εξορθολογιστεί για τις ανάγκες της παραγωγής, με λιγότερο έντονες πτυχώσεις, και πιο συμβατικές λύσεις όσον αφορά τα φώτα, τους προφυλακτήρες και τους αεραγωγούς. Παρόλα αυτά, το Qashqai διατηρεί την χαρακτηριστική γραμμή στο προφίλ του IMQ και τους τονισμένους πίσω ώμους.

Nissan
Το ρύγχος του νέου Qashqai διακρίνεται ανάμεσα στα νέα Pathfinder (αριστερά) και X-Trail (δεξιά) αποκαλύπτοντας τα φώτα LED που θυμίζουν το πρωτότυπο IMQ.

Σημαντική θα είναι και η αναβάθμιση στο εσωτερικό όσον αφορά το σχεδιασμό, την ποιότητα και την τεχνολογία, με το νέο ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης το οποίο θα είναι κοινό με το συγγενικό X-Trail να περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγάλη οθόνη αφής στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας.

Το νέο Qashqai θα βασίζεται σε μια εξέλιξη της πλατφόρμας CMF. Από πλευράς κινητήρων, η γκάμα δεν θα περιλαμβάνει diesel, την θέση των οποίων θα πάρουν νέα υβριδικά συστήματα - το ePower της Nissan, ένα νέο Plug-in Hybrid που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Mitsubishi, και mild-hybrid εκδόσεις για μείωση του μέσου όρου εκπομπών CO2.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Όλα όσα γνωρίζουμε για τα νέα Nissan Qashqai και X-Trail