node/33707

Volkswagen: To αμερικανικό Passat στο NAIAS 2019

Η Volkswagen USA παρουσιάζει τη νέα γενιά του αμερικανικού Passat, η οποία δεν έχει να κάνει με την εξελιγμένη πλατφόρμα του ευρωπαϊκού. Το μεγάλο makeover αφορά το σχεδιασμό και την κατάργηση του V6.

H φθηνή βενζίνη και μια ισχυρή αγορά αυτοκινήτων οδήγησε τους Αμερικανούς να στραφούν μαζικά προς τα pick-up το 2018, σε βάρος των σεντάν που έχασαν έδαφος. Η Volkswagen είχε σε κάθε περίπτωση ήδη προγραμματίσει την ανανέωση του Passat που αποκαλύπτεται επίσημα σήμερα, στην έναρξη του Σαλονιού Αυτοκινήτου του Detroit.

Να υπενθυμίσουμε πριν από οτιδήποτε άλλο ότι αυτό το Passat δεν έχει καμία σχέση με το ευρωπαϊκό μοντέλο. Και τα δύο εξελίχθηκαν παράλληλα, αλλά ενώ το ευρωπαϊκό Passat πατά πάνω στη σπονδυλωτή πλατφόρμα MQB, το μοντέλο που πωλείται στη χώρα του θείου Σαμ, βασίζεται στην παλιά πλατφόρμα του Golf V που όμως ανασχεδιάστηκε σημαντικά για την περίσταση.

Volkswagen Passat US specs

Η ανανέωση αυτή ήταν σε κάθε περίπτωση μια ευκαιρία για τη Volkswagen προκειμένου να ξεκινήσει από μια νέα βάση όσον αφορά το σχεδιασμό. Λιγότερο ήπιο και άγευστο από την προηγούμενη έκδοση, αυτό το Passat θέλει να είναι πιο δυναμικό και εμφορούμενο από περισσότερο στιλ, ειδικά πίσω, με φανάρια που δεν μας έχει συνηθίσει η Volkswagen.

Volkswagen Passat US specs

Στο εσωτερικό, ωστόσο, οι ομοιότητες με την ευρωπαϊκή έκδοση είναι πολύ μεγαλύτερες, αφού βρίσκουμε το ταμπλό με τον «οριζόντιο» σχεδιασμό, με μια οθόνη αφής τοποθετημένη χαμηλά.

Κάτω από την καπό, η επιλογή περιορίζεται σε ένα μόνο κινητήρα, ένα υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο 4κύλινδρο μοτέρ, με ισχύ 176 PS και ροπή 28,5 kgm. Ο ατμοσφαιρικός V6 3.6 των 280 ίππων εγκαταλείφθηκε από τη Volkswagen οριστικά.

node/39439

Επίσημο: Lamborghini Sián Roadster [video]

Η ανοιχτή έκδοση της Lamborghini Sián με υβριδικό V12 και απόδοση 819 PS.

Πέμπτη, 09 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Lamborghini Sián Roadster [video]

Ένα χρόνο μετά από την Lamborghini Sián, η ιταλική φίρμα παρουσίασε την ανοιχτή της έκδοση Sián Roadster, ανακοινώνοντας περιορισμένη παραγωγή 19 μονάδων που έχουν ήδη πουληθεί.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Lamborghini Sián

Το υβριδικό υπεραυτοκίνητο της Sant'Agata που βασίζεται σε ανθρακονημάτινο monocoque σασί, συνδυάζει έναν κεντρικά τοποθετημένο ατμοσφαιρικό V12 απόδοσης 785 PS με ηλεκτροκινητήρα 48V που είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων και προσθέτει επιπλέον 34 PS, έναν supercapacitor και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Έτσι, η συνδυαστική απόδοση σκαρφαλώνει στους 819 PS δίνοντας στη Sián Roadster (και την αντίστοιχη Sián) τον τίτλο του ισχυρότερου μοντέλου που έχει βγει μέχρι στιγμής από το εργοστάσιο της Sant'Agata. 

Η Lamborghini ανακοινώνει αναλογία 1,0 kg/hp, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 2,9" (-0,1" σε σχέση με την κλειστή έκδοση) και τελική ταχύτητα άνω των 350 km/h.

Lamborghini Sian Roadster

Σε σχέση με την κλειστή έκδοση, και εκτός από την προφανή απουσία οροφής, η Sián Roadster έχει ανασχεδιασμένο άνω τμήμα της ουράς με νέο διάφανο κάλυμμα για τον κινητήρα και αεροδυναμικό τελείωμα στις αψίδες πίσω από τα προσκέφαλα των επιβατών. Κατά τα άλλα η εικόνα είναι γνώριμη με αιχμηρό σχεδιασμό για το φουτουριστικό αμάξωμα που είναι εμπνευσμένος από τις δημιουργίες του Marcello Gandini, με το μοτίβο Y να επαναλαμβάνεται σε αρκετά σημεία. 

Μπροστά, τα επιθετικά φώτα LED που μπλέκονται με τους αεραγωγούς παραπέμπουν στο πρωτότυπο Terzo Millennio,, το προφίλ διατηρεί τοξωτό σχήμα που χαρακτηρίζει όλες τις Lamborghini ενώ πίσω η αεροτομή έχει πλευρικά πτερύγια, τα τριπλά φώτα ξεπροβάλουν από τις εσοχές ενώ ο μεγάλος διαχύτη φιολξενεί δύο εξάγωνες απολήξεις της εξάτμισης.

Lamborghnini Sian Roadster

Κάθε ένας από τους 19 τυχερούς ιδιοκτήτες θα μπορεί να διαμορφώσει την δική του Sián Roadster με τη βοήθεια των Ad Personam και Lamborghini Centro Stile.

Το αυτοκίνητο της παρουσίασης είναι βαμμένο στην απόχρωση Blu Uranus που σύμφωνα με την εταιρεία απεικονίζει το μπλε του ουρανού και το πράσινο από τα λιβάδια συμβολίζοντας ελευθερία και οδηγική ευφορία, ενώ συνδυάζεται με ζάντες σε Oro Electrum, ένα χρώμα που συμβολίζει τον εξηλεκτρισμό. Στην καμπίνα βρίσκουμε λεπτομέρειες σε Blu Glauco και αλουμινένια στοιχεία σε Oro Electrum. Επιπλέον, οι αεραγωγοί είναι κατασκευασμένοι με τη βοήθεια 3D Printer επιτρέποντας την εκτύπωση των αρχικών του πελάτη.

[Πηγή: Lamborghini]

node/39437

VW: Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ενέκρινε τις αγωγές για το dieselgate και στις χώρες αγοράς των αυτοκινήτων

Με μια σημαντική του απόφαση σήμερα το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επιτρέπει τους Ευρωπαίους καταναλωτές να προσφύγουν στα εθνικά τους δικαστήρια, σε περίπτωση που είχαν αγοράσει αυτοκίνητο της Volkswagen που εμπλέκεται στο dieselgate.

Πέμπτη, 09 Ιουλίου 2020 | Χρήστος Παπαχριστόπουλος Επικοινωνία

VW: Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ενέκρινε τις αγωγές για το dieselgate και στις χώρες αγοράς των αυτοκινήτων

Οι καταναλωτές στην ΕΕ θα πρέπει να μπορούν να καταθέτουν αγωγές κατά της Volkswagen στα εθνικά τους δικαστήρια, αν έχουν αγοράσει οχήματα με εγκατεστημένα λογισμικά που δείχνουν φαινομενικά μειωμένες εκπομπές, αποφάνθηκε σήμερα το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Βάσει της ετυμηγορίας του κορυφαίου δικαστηρίου της ΕΕ, η Volkswagen μπορεί να αντιμετωπίσει μαζικές προσφυγές από καταναλωτές σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η υπόθεση έφθασε στο Δικαστήριο της ΕΕ αφού ένα αυστριακό δικαστήριο, που χειριζόταν μια προσφυγή της αυστριακής ένωσης καταναλωτών VKI για λογαριασμό 574 ιδιοκτητών οχημάτων με παραποιημένο λογισμικό, ζήτησε να εξακριβώσει αν έχει δικαιοδοσία στην υπόθεση.

Πως θα γίνονται οι αγωγές
Το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανακοίνωσε πως βάσει της νομοθεσίας της ΕΕ οι προσφεύγοντες θα πρέπει κατ’ αρχήν να καταθέτουν την αγωγή στον τόπο κατοικίας του εναγόμενου.

Ωστόσο, σε περιπτώσεις που υπήρξε ζημία, υπάρχει επίσης η δυνατότητα να αναληφθεί δράση στον τόπο όπου συνέβη η ζημία. Το Δικαστήριο της ΕΕ αποφάνθηκε πως η ζημιά συνέβη μόνο τη στιγμή που τα οχήματα αγοράσθηκαν, καθώς αποκτήθηκαν σε τιμή υψηλότερη της πραγματικής αξίας τους.

Η αυστριακή ένωση VKI ζητεί αποζημίωση για τη διαφορά ανάμεσα στην τιμή που πλήρωσαν οι καταναλωτές για τα οχήματα και στην αξία των «πειραγμένων» οχημάτων.

Η Volkswagen παραδέχθηκε το 2015 ότι χρησιμοποίησε παράνομο λογισμικό σε πετρελαιοκίνητα οχήματά της για να εξαπατήσει τα αμερικανικά τεστ εκπομπών ρύπων, ένα σκάνδαλο που έλαβε την ονομασία dieselgate και κόστισε στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία περισσότερα από 30 δισ. δολάρια για την επιδιόρθωση των οχημάτων και πρόστιμα.

[Πηγή: Reuters]