Test drive: VW Passat TSI 1.4 ACT 150 PS DSG R Line

Test drive: VW Passat TSI 1.4 ACT 150 PS DSG R Line

Αν το ζητούμενο είναι (και) ο εξοπλισμός σε ένα Passat, τότε η επιλογή του R Line είναι μονόδρομος.

Όντας το τρίτο σε πωλήσεις, αυτοκίνητο της VW διαχρονικά ύστερα από το Σκαραβαίο και το Golf, το Passat στην όγδοη γενιά του προσθέτει στο σαφώς οικογενειακό χαρακτήρα του (αυτόν που το καθιέρωσε) και σπορ πινελιές.

Μάλιστα, στην έκδοση R Line, οι τελευταίες φαίνεται να είναι το ζητούμενο κι αυτό που η εταιρεία ήθελε να προσθέσει σαν κερασάκι στην τούρτα της συνολικής κατασκευής, η οποία σε τίποτα δεν υπολείπεται του ανταγωνισμού. Όπλο αυτού του Passat, ο κινητήρας TSI των 1,4 λίτρων με τους 150 ίππους και το Σύστημα Μερικής Απενεργοποίησης των κυλίνδρων (ACT), που τοποθετείται για πρώτη φορά στο οικογενειακό της VW. Πρόθυμος από χαμηλά, πολιτισμένος σε λειτουργία, αθόρυβος, αλλά και οικονομικός (χάρη και στο ACT), αποδεικνύεται στη συγκεκριμένη περίπτωση και συνεργάσιμος, τόσο με το κιβώτιο DSG όσο και με τα 1.387 kg που καλείται να κινήσει.

Προσθέστε χώρους κορυφαίους για την κατηγορία, άνεση,  ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης στα γνωστό επίπεδο, οδική συμπεριφορά  και εξοπλισμό που στην έκδοση R Line ξεπερνά κατά πολύ το ζητούμενο από τους αγοραστές της κατηγορίας και ιδού το όλο πακέτο. Ο τελευταίος ενδεικτικά περιλαμβάνει επιπλέον του βασικού ζάντες αλουμινίου 8Jx18" με λάστιχα 235/45 R18, επένδυση οροφής σε μαύρο τιτανίου, σπορ δερμάτινο τιμόνι R Line (στις εκδόσεις με κιβώτιο DSG περιλαμβάνονται τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων -paddles), σπορ καθίσματα με δέρμα Nappa Carbon Style και διακριτικό «R Line», και πολλά άλλα που φτάνουν την τελική τιμή στα 30.135 ευρώ.

Είναι πολλά; Eξαρτάται με το τι θα βάλεις στη ζυγαριά. Αν θέλεις κάτι φθηνότερο με τα ίδια χαρακτηριστικά, σαφώς υπάρχουν και άλλες εκδόσεις Passat. Αυτή πάντως είναι ξεχωριστή, γι’ αυτό και την πληρώνεις.

Τι λέει το DRIVE
Το συγκεκριμένο Passat είναι το αυτοκίνητο που θα θέλαμε να έχουμε για ένα μακρύ «ατσαλάκωτο» ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο, χωρίς αυτό να σημαίνει πως και στα «στενάδια» της επαρχίας δεν τα καταφέρνει μια χαρά.
Τιμή 30.135 ευρώ (€29.175 με όφελος απόσυρσης)
Τεχνολογία 1.395 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, ενεργό σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, 150 PS/5.000-6.000 rpm, 25,5 kgm/1.500-3.000 rpm, ημιαυτόματο κιβώτιο DSG έξι σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 8,4”
Τελική ταχύτητα 220 km/h
Μέση κατανάλωση 5lt/100 km
Εκπομπές CO2 116 g/km
Διαστάσεις 4.767x1.832x1.456 mm
Βάρος 1.387 Κg
Μετρήσεις DRIVE

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube