Scoop: Νέα Mercedes-Benz C-Class Cabriolet

Scoop: Νέα Mercedes-Benz C-Class Cabriolet

Ένα πρωτότυπο της επόμενης γενιάς της Mercedes-Benz C-Class Cabriolet, με βαρύ καμουφλάζ, απαθανατίστηκε σε δοκιμές σε δημόσιους δρόμους.

Με την κυριαρχούσα φήμη ότι θα είναι πιο οικονομική επιλογή από την επερχόμενη SLC (φρσκαρισμένη SLK), η «ανοιχτή» C-Class της Mercedes-Benz θα μπορούσε να μοιράζεται την πιο σπορ όψη της έκδοσης AMG Line με πιο φαρδιές ζάντες και μεγαλύτερες αεροεισαγωγές στον προφυλακτήρα.

Το αυτοκίνητο φέρεται ότι θα διατίθεται με μια παλέτα τεσσάρων χρωμάτων για την οροφή και με τα συστήματα AIRSCARF* (θέρμανσης του αυχένα) και AIRCAP* (ανεμοθραύστης), ενώ η οροφή θα μπορεί να ανοίγει με ταχύτητα μέχρι 60 km/h.

Με την κωδική ονομασία Α205, η ολοκαίνουργια C-Class Cabriolet θα βασίζεται στην επίσης επερχόμενη C-Class Coupé  (C205) και αναμένεται να λανσαριστεί εμπορικά και στη χώρας μας στις αρχές του 2016. Η γκάμα κινητήρων και κιβωτίων θα είναι πανομοιότυπη με αυτή της σεντάν C-Class, περιλαμβάνοντας ακόμη και την έκδοση Mercedes-AMG C63 Cabriolet με το διτούρμπινο 4λιτρο κινητήρα V8 με τους 476 PS και τους 510 στην έκδοση S. Οπότε οι υπόλοιπες εκδόσεις θα είναι οι παρακάτω:

Βενζινοκινητήρες
C180 4κύλινδρος, 1.600 cc, ισχύς 156 PS, ροπή 25,5 kgm
C200 4κύλινδρος, 1.600 cc, ισχύς 183 PS, ροπή 30,6 kgm
C200 4MATIC 4κύλινδρος, 2.000 cc, ισχύς 183 PS, ροπή 30,6 kgm
C300 4κύλινδρος, 2.000 cc, ισχύς 238 PS, ροπή 37,7 kgm
C300 ΗΥΒRID Plug-in 4κύλινδρος, 2.000 cc, ισχύς 211 PS, ροπή 35,7 kgm, ηλεκτρομοτέρ 68 PS
C400 4MATIC 6κύλινδρος, 3.000 cc, ισχύς 333 PS, ροπή 48,9 kgm

Πετρελαιοκινητήρες
C180 BlueTEC 4κύλινδρος, 1.600 cc, ισχύς 116 PS, ροπή 25,5 kgm
C200 BlueTEC 4κύλινδρος, 1.600 cc, ισχύς 136 PS, ροπή 30,6 kgm
C220 BlueTEC 4κύλινδρος, 2.150 cc, ισχύς 170 PS, ροπή 40,8 kgm
C220 BlueTEC 4MATIC 4κύλινδρος, 2.150 cc, ισχύς 170 PS, ροπή 40,8 kgm
C250 BlueTEC 4κύλινδρος, 2.150 cc, ισχύς 204 PS, ροπή 51,0 kgm
C250 BlueTEC 4MATIC 4κύλινδρος, 2.150 cc, ισχύς 204 PS, ροπή 51,0 kgm
C300 BlueTEC HYBRID 4κύλινδρος, 2.150 cc, ισχύς 204 PS, ροπή 51,0 kgm, ηλεκτροκινητήρας 27 PS

Όσον αφορά την καμπίνα, μπορεί να μην έχουμε εικόνα, αλλά είναι βέβαιο ότι θα προέρχεται από τα άλλα μοντέλα της C-Class. Οι διαφοροποιήσεις θα αφορούν τα διαφορετικά καθίσματα στη ρύθμιση του ύψους και στη μετακίνησή τους εμπρός πίσω, καθώς και στα απαραίτητα κουμπιά για το χειρισμό της υφασμάτινης πολυστρωματικής κουκούλας.

*AIRCAP: Πρόκειται για ένα φιλέτο στο επάνω μέρος του παρμπρίζ που ανασηκώνεται με το πάτημα ενός κουμπιού και απομακρύνει τη ροή του αέρα από το κεφάλι των επιβατών. Έτσι ακόμα και κοντά στα 100 km/h, οι πίσω επιβάτες δεν ταλαιπωρούνται από τον αέρα και η θερμοκρασία στην καμπίνα διατηρείται στο επιθυμητό επίπεδο από το κλιματιστικό σύστημα.
Ακόμα καλύτερο είναι το αποτέλεσμα όταν το AIRCAP χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με το AIRSCARF, το οποίο οδηγεί μέσω ενός αεραγωγού τον αέρα στην επιλεγείσα θερμοκρασία πίσω από το λαιμό του οδηγού και του συνοδηγού.

[Πηγή video walkoART] 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube